Vriendelijk en behulpzaam

Het artikel dat ik bestelde was niet meer leverbaar. Een medewerker dacht mee en vond een mooi alternatief. Daarbij bood hij een korting aan; ik was ‘om’ !

Super fijn geholpen

Ook als je retour stuurt blijft de service uitstekend

Snelle levering, alles prima in orde

Zie hieronder

Snel en adequaat geholpen.

Mooi verpakt en snel.

mooie lingerie en hulpvaardige mensen aan de telefoon

Altijd een lief kaartje bij de bestelling!

Heel fijn!

Goede product keuze en snelle service!

Geweldige service

Mooie collectie, heb er verschillende stuks gekocht.

SUPER!!!!!

Al jaren ben tevreden met de broekjes en bodyshapers en ook de bezorging is super.

Goed!

Snelle reactie bij vragen. Goede service. Snelle, correcte bezorging.

Prima webwinkel!

Snelle levering en een heel aardig hand geschreven kaartje erbij!

Vlotte afhandeling, prima product

Bestellen ging vlot, aflevering gezwind en ik ben blij met de levering.

Snelle en persoonlijke levering

Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm. Altijd een klein persoonlijk berichtje erbij, geeft de goed gevoel en indruk.

Altijd keurig en snel

Bezorging is netjes op tijd en keurig verpakt.

heel goed

heel fijn contact gehad over een pakketje wat wel geleverd was maar niet ontvangen... Het word opgelost dus heel fijn. Hele vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Een dikke tien

In mijn geval moest ik een aanpassing maken.

BH hemdje met uitneembare vulling. Ik dacht dat mijn prothese er ook in paste. Dat is wel zo maar door de ruimte ging de prothese wandelen en dat was niet fijn . De ruimte is groot en wijd ,dus daar niet geschikt voor. Het materiaal is wel prettig ',mooi dun , zit goed aangesloten en is niet te lang. Voor warme dagen heerlijk dragen.

Goed service, snelle levering

Is uitstekend

Totaal geen klachten. Het is alleen heel jammer dat mijn artikel dat ik al jaren bij U bestel niet meer voorradig is en ik heb nog geen goed vervangend art. gevonden

Alles ging perfect

Betrouwbare webshop. Bestelling snel ontvangen, netjes verpakt, product zoals omschreven. 1 artikel geretourneerd en geld snel weer retour ontvangen via Paypal. Ook snel reactie op mijn vragen via de mail. Dus goede service!

Erg snelle juiste levering

Ik heb recent 2x achter elkaar een bestelling gedaan en beide keren erg snel geleverd

Zo vriendelijk en behulpzaam geholpen door Karin. Ik was op zoek naar BH's van Maidenform, die niet in de collectie zitten. Deze zijn speciaal besteld. Top service, bedankt.

gewoon goed

Ik heb hier al vaker wat gekocht of bij hun andere webwinkel beenmode.nl. Snelle levering prima spullen. Deze keer een badpak besteld. Helaas paste het niet goed. Teruglevering was heel probleem.

Goed verzorgde en snelle levering.

Al eerder artikel besteld. Duidelijk omschreven en goede kwaliteit. Zal beslist in de toekomst vaker bestellen.

Zit heerlijk, staat prachtig. Zeker aan te bevelen

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!