Heel tevreden

Besteld, snel in huis en volgens verwachting

Goede kwaliteit en service

Fijne service.

Broekje gekocht even over mijn eigen slip gepast het was echter te groot. Gelijk teruggebracht naar de post en binnen een dag al de melding dat het geld voor retournering klaar stond. Toppie!

Snelle levering, keurig verpakt, persoonlijke touch

Groot assortiment en hele snelle levering!

Snel en gemakkelijk

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Positief

Perfect, snelle levering

Goede keuze ondergoed

Een zeer tevreden klant

De bestelling ging probleemloos. Alleen bleef een e-mail bevestiging uit. Na telefoongesprek bleek dat ik een typefout bij het e-mailadres had gemaakt. Werd onmiddellijk hersteld en kwam nog voor beëindigen van gesprek binnen. Zeer vriendelijk gesprek! Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Top service !

Contact met de klantenservice was zeer prettig, snelle reactie en fijn meedenken!

Duidelijke website. Producten goed aangegeven en alles klopt. Goede pasvorm.

Vlugge bezorging, maar kers op de taart was toch de shaper, dun en makkelijk te erg fijn en licht te dragen. Ik ben erg tevreden. Joke Nieuwenhuijs

Snelle levering, netjes verpakt

Bestelling snel binnen, helaas was het niet wst ik ervan verwachtte. Had heel snel mijn geld terug gestort gekregen.

Heerlijke body.

Heb hem nog niet gewassen, maar tot nu toe helemaal top.

Goede en duidelijke website en telefonisch contact was ook prima.

Snelle levering, goede kwaliteit. Waar voor je geld. Betrouwbare webshop!

Direct en goede service.

het is prima!

Ik heb het nog niet geprobeerd eerlijk gezegd maar ziet er wel heel mooi uit!

Top service!

Ik kreeg mijn bestelling in een verkeerde kleur. Toen ik belde kreeg ik meteen mijn artikel in de juiste kleur opgestuurd en was hij de volgende dag al in huis. Top!

Niets op aan te merken

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!