Betrouwbaar

Mijn bestelling had wat vertraging opgelopen, maar ik werd keurig geïnformeerd over de status ervan Uiteindelijk ontvangen, en ik ben ontzettend blij met mijn artikel

Mooie artikelen, vlot geleverd

Fantastische service

Persoonlijk contact gehad, waarin ik goed werd geholpen en er zelfs met mij mee werd gedacht wat het beste product zou zijn voor onder mijn jurk. Heel vriendelijk en klantgericht bedrijf. Waren alle shops maar zo!!

Prima geregeld! Snelle verzending

Alles volgens afspraak geleverd en snel.

Gemakkelijk te bestellen, snel bezorgd.

Goede site, makkelijk bestellen, snelle service!

Goed advies en snelle levering

Ik heb goed advies gekregen over de verschillende producten. Vervolgens wordt het ook direct verstuurd en volgende dag in huis. Breed assortiment met sterke merken.

Fijne service , er wordt goed naar de klant geluisterd

Uitgevoerd conform afspraak

Prime !

Zeer goed en betrouwbaar!!!

Zeer goed en betrouwbaar!!!

Snelle levering, goed verpakt

Very good quality and quick

Very quick reaction, I ordered something which was to small so I request to be changed. Very quick sent and very good quality. I strongly recommended!! Thank you!

Meerdere punten die ik als niet prettig ervaar.

Ik heb deze body 7 september besteld en kreeg hem 12 september in huis. Het is voor mij de eerste keer. Heb dus geen ervaring met de maat. Ik draag maat 42/44. En dacht dus L nodig te hebben. Echter deze is te lang. Zou M willen proberen. Maar als deze niet goed past heb ik 2 maal kosten en dat vind ik teveel. Dus ik heb nu besloten hem maar gewoon terug te sturen. Ik vind dat de body er wel mooi uit ziet. Het materiaal voelt prettig aan.

Keurig op tijd met de post. Site makkelijk te bestellen. Aanrader

En keurig verpakt in de brievenbus. Super

Heel tevreden

Op tijd geleverd en precies wat ik verwachte

Veel keuze en goede site.

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!