Matige product kennis

Ik heb een peperduur broekje gekocht van Wolford. Het moest absoluut onzichtbaar zijn bij zowel buik als bovenbenen i.v.m. een trouwjurk. Wolford is prachtig onzichtbaar bij de buik (geen rand) maar heeft een knellende elastiek bij de benen waardoor het iets "puilt". Geen gezicht in de jurk bij het lopen. Ook doorknippen van de rand om spanning te verlichten heeft niet voldoende geholpen. En ik heb echt geen dikke benen, eerder dun. Ik had dit graag geweten voordat ik 92 euro aan dit broekje besteedde, dat ik dus niet aan kan. Ik heb van te voren advies gevraagd hierover.

Prettig contact met uitstekende service

Altijd een persoonlijk berichtje handgeschreven. Goed advies en snelle levering.

Fijn bedrijf met goede service. Veel keus. Je wordt netjes te woord gestaan en geholpen als je belt. Als een artikel er niet is, wordt er met je meegekeken voor een vervangend artikel. Kortom: zoek niet verder maar koop hier!

Goede kwaliteit en snel en discreet geleverd.

fijne service, prima produkten,

ben zo tevreden dat ik een vaste klant ben al een aantal jaren

Super goed geholpen!

Ik bestel niks meer

Ik heb voor de eerste keer wat besteld bij jullie De maat XXL zou maat 44/46 moeten zijn Mijn normale broek maat is 42/44. Van broek Deze Shape wear briek kreeg ik niet verder dan net boven mijn knie. Wat ik echt super vervelend vind is dat ik €7.25 moest betalen om het pakje te retourneren naar jullie. Maar dat ik dan ook nog €4.99 minder ontvang van jullie!! Ik vraag me af waarom??? Met andere woorden!! Ik ben €7.25 plus €4,99 is €12,25 wat ik kwijt ben heb niks,heel verdrietig word ik hier van. De 1e en de laatste keer

Top webwinkel met top klantenservice

Nadat ik mijn vragen aangegeven had, kreeg ik daags erna al een compleet antwoord. Op basis daarvan heb ik een bestelling gedaan en het artikel past perfect en sluit aan op mijn wensen. Ook levering was snel en zeer zorgvuldig verpakt.

Heel goed.

Advies omtrent mijn maat gevraagd bij de klantenservice. Goed advies gehad artikel paste perfect.

Hielpen mij aan een vervangend artikel

Denken goed mee en hebben een vervangen tegen dezelfde prijs geleverd, echt top

Fijne webwinkel.

Bestelling wordt snel geleverd en de retournering ook snel verwerkt. Altijd fijn want het is soms lastig om de juiste maat of pasvorm te vinden.

Snelle levering. Punt van aandacht: iets meer zorg besteden aan de verpakking van luxe artikelen.

Snel, goed telefonisch te bereiken, vriendelijk en goed meedenkend. Komen afspraken na

Super snel!

Mijn maat niet goed besteld; binnen twee dagen goede maat binnen.

Komt belofte altijd snel na

Er is goed contact over leveringen, je wordt adequaat en vriendelijk te woord gestaan.

Super, snelle levering

Mooie merken en snelle levering

Onlangs een body van Wolford gekocht. Past perfect. Deze keer heeft de levering wat langer geduurd!

Snelle levering en goede kwaliteit, betrouwbare site.

Ik heb iets besteld maar hoor er niets meer over

In dagen niets meer gehoord over vertraging besteld item

Gewoon goed. Snel en netjes verpakt.

Niets op aan te merken

alles gaat zoals aangegeven

Zeer goed en snel geholpen

Ik ben zeer goed en snel geholpen toen in eerste instantie de kleir die ik wilde er niet meer was en later toen ik de verkeerde maat had nog eens snel geregeld

Sympathiek bedrijf

Ruime keuze, toegankelijke website en snelle levering met een personal touch.

Prima corrigerend hemd

Het past goed en zit stevig zonder te knellen.

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!