Top…….

Prima kwaliteit, verzending keurig verzorgd en op tijd.

Zeer goed!

Snelle levering, uitstekende producten, gied vetpakt.

Goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Wát een snelle levering!

Ongelooflijk snel afgeleverd, goed verpakt en juiste artikelen.

Slankt af zit prettig!!!!!

Omruilen

Het omruilen van de 2 te kleine comfort BH. zonder probleem retour en omgeruild voor de grotere maat . GOEDE SNELLE correcte service! .

Helemaal prima

Ik heb vaker besteld bij controlfashion. Zowel de producten als service is goed. Snelle levering en goede kwaliteit producten. Ik ben fan!

Informatieve en keurige afhandeling t.a.v. mijn retour, dank

Zie boven

Prima service en communicatie

Niet alles kon in 1 keer geleverd worden, deel 2 pas weken later. Mijn scepsis dat dat niet goed zou gaan werd weggenomen via de mail door een vriendelijke dame.

Prima informatie gekregen, ze hadden alle tijd

Klantvriendelijk en goeie service

Alles goed geregeld en nog een lief kaartje erbij Ik wens iedereen fijne feestdagen en een super 2022 gr Sonja

Bestellen en snellen levering

Snel bezorgd, ruime keus

Blij met mijn aankoop, absoluut een aanrader.

Is goed. Ik heb alleen wel nog een vraag.. De legging die ik heb gekocht.. is deze ook geschikt om met alleen een truitje te dragen? Of is dit een legging waar je een jurkje over moet dragen? Zodat je de kruis niet ziet? Dit was mij niet helemaal duidelijk.

Behulpzaam en vriendelijk!

Heb de juiste maat van de pantalon per e-mail ontvangen. Ben er blij mee want de kwaliteit en pasvorm is prima. De verpakking was zeer netjes en de levering supersnel. Ben heel content!!

Goed en snel

Goede kwaliteit en snel geleverd

Helemaal goed

Het was de 2e keer dat ik een bestelling plaatste… helemaal goed

Snell service. Maidenform goede prijs kwaliteit.

Bijzonder prettig en klantvriendelijk contact. Goede suggesties. Veel meedenken en bewegen. Top!!!

Prima kwaliteit, correcte persoonlijke klantenservice

Ik heb 2 slips besteld die prima voldoen. Contact gehad met de klantenservice vanwege leveringsproblemen. Ik werd vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan. Dit is tegenwoordig eerder uitzondering dan regel. Dus complimenten.

Redelijk goede ervaring

Het duurde lang voordat ik het artikel kreeg. Daarover is wel gecommuniceerd.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Perfect op tijd geleverd en goede kwaliteit, en met een leuk persoonlijk briefje erbij. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Tevreden klant

De communicatie is goed. De service is goed. Helemaal blij mey jullie.

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!