Snelle levering, mooi assortiment en ook telefonisch krijg je goede informatie

Controlfashion heeft het meest uitgebreide assortiment en levert met 1 dag. Fijn is dat de mate van correctie wordt aangegeven.

Altijd snelle service, met persoonlijke touch

Controlfashion levert kwaliteitsmerken, levert snel en doet altijd een handgeschreven kaartje bij je bestelling. Ik ben al een tijd een tevreden klant!

Prima service, mooie artikelen

Snelle service en goede pasvorm

Fijn ondergoed

Het ondergoed wat ik gekocht heb zijn van goede kwaliteit en zitten lekker. De service is ook prima, snelle levering.

Heerlijk zittende corrigerende hemdjes van Spanx

De. corrigerende hemdjes van Spanx kleden ook echt af en zitten ook nog comfortabel

kwaliteit en betrouwbaarheid

Al meerdere jaren goede ervaringen. Informatie op de website klopt met de realiteit, bestellingen worden snel geleverd, retourneren of ruilen is geen enkel probleem. Mooie producten.

Snelle levering prima verpakt

Gister besteld, vandaag al thuis bezorgd, super tevreden, zeker voor herhaling vatbaar.

zeer tevreden

De corrigerende broekjes die ik had besteld , waarbij de levering langer duurde dan verwacht ,is met attente zorg goed ontvangen .

Na weken goed

Heel lang moeten wachten , weken in plaats van dagen . Paar keer moeten bellen !!

Goede kwaliteit en pasvorm

Zeer prettig zittend en goede kwaliteit Alleen de bezorgtijd was te lang

Het is mij goed bevallen, krijg snel antwoord op een email, pakjes gaan zo veel mogelijk door de brievenbus, kortom een correcte afhandeling,

Niets op aan te merken.

Levering goed en correct

De bestelde artikelen zijn correct afgeleverd, het mailcontact was uitgebreid en duidelijk. Jammer dat ik over een product niet tevreden ben.

Netjes

Heel netjes en snel geleverd

Snelle levering van een mooi badpak

Mooi miraclesuit badpak gekocht. Snelle verwerking van de bestelling. Heel blij mee.

Prima spullen en snelle leveringen

Prima producten

Super tevreden

Lieve mensen Telefonisch contact gehad goede voorlichting nog . En sorry voor mij late reactie. Lieve groetjes Sonja❤️

Elke bestelling is prima verzorgd!!

Snelle en persoonlijke levering.

Supersnel

In één woord geweldig.

Meedenken en een vervanging /oplossing voor mij gezocht. Prettig, bedankt Hartelijke groet.

HelemaalGoed

Vandaag besteld morgen in huis Verpakking gezellig met Kaartje erbij ben helemaal Tevreden

Snelle bezorging, goed verpakt! Topkwaliteit

Duidelijke website, snelle levering

Prima website, mooi verpakte levering...

Vriendelijk en behulpzaam

Telefonisch contact gehad over een artikel wat helaas niet meer leverbaar is. Per mail alternatieven ontvangen. Heel vriendelijk en behulpzaam. Bestelling zorgvuldig verpakt. Kom hier zeker terug

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!