Gewoon goed

Ik vind het absurd extra te moeten betalen voor aflevering bij een post nl punt.

Keurig netjes

2keer een pakketje retour gestuurd en uiteindelijk, na telefonisch contact de juiste maat ontvangen. Helemaal goed!

Zorgvuldig en discreet

Mooi en discrete brievenbusverpakking en op verzoek: aan geadresseerde!

Prima kwaliteit en goede pasvorm

Eerder al deze schoudervullingen gekocht. Helaas zijn deze een maatje kleiner denk ik. Zodoende hebben ze niet het natuurlijke uiterlijk zoals de vorige. Zijn ze online in meerdere maten te koop? Zo ja dan zou ik graag nog een stel erbij kopen. De kwaliteit is super en ze blijven prima op de plaats zitten.

Uitstekende ervaring

Bestelling gedaan. Volgende dag in huis. Top.

Controlfashion denkt mee!

Contact gehad over een product maar wat ik wenste was niet meer in het assortiment. Maar mevr aan de telefoon was zo aardig om voor mij dingen op de ma te zetten als alternatief. Superaardig en klantvriendelijk!

Heel correct

Alles verliep heel vlot, snel, keurig verzorgd

Mijn broekjes waren snel geleverd

Mooie en snelle levering en service, erg prettig

Mijn bestelling werd snel geleverd en was er mooi verpakt. Ook het artikel is van erg mooie kwaliteit.

Uitstekend!

Besteld, goed op de hoogte gehouden tussentijds, keurig afgeleverd! Top!

Helemaal tevreden!

Snelle, duidelijke en vriendelijke reactie op vragen. Snelle verzending, heel klant- en servicegericht. Product helemaal naar wens, kortom, helemaal tevreden over Controlfashion!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Iedere keer weer als ik iets bestel is het naar volle tevredenheid! Mijn voorkeur gaat uit naar Spanx

Geweldig ,snelle service mooie kwaliteit.

Ik bestel altijd en ontvang 't heel snel. De kwaliteit is ook zeer goed ,zou iedereen aanraden daar te bestellen.

De bestelling werd snel geleverd en de retour gezonden items werden snel behandeld. Super service.

Zeer klantgericht

Snelle levering en goede communicatie

Mooie producten en een snelle levering.

Pakketje op tijd binnen en keurig verpakt

Prima geregeld.

Duidelijke site duidelijke communicatie

Duidelijke site.

4sterren

Fijn om te dragen!

Snelle levering, aardig kaartje erbij! Zit altijd prettig en blijft mooi in de was!

Pakketjes worden keurig verzorgd, op tijd geleverd

Artikelen zijn netjes ingepakt. En daarbij een kaartje met een persoonlijke boodschap. Super geregeld

Topservice

Ik ben heel tevreden over de service. Prettig te woord gestaan. En toen bleek dat het kledingstuk niet was waarop ik had gehoopt, kreeg ik een dag nadat ik het retour had verzonden al een bericht dat het bedrag was teruggestort op mijn rekening. Echt top!

Zeer goed geholpen

Ik was mijn gegevens en kon niet in het systeem komen. Daarmee geholpen en ik kon mijn bestelling doen. Helaas ging dat ook niet en zij was zo geduldig om mij helemaal te begeleiden zodat ik toch eea kon bestellen. Petje af voor deze dame.

Super geregeld

Service is uitmuntend.

Jammer dat ondanks vermelding op de site badpak toch niet aanwezig was. Correctie werd prima opgepakt.

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8005

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!