Snelle en correcte levering

Levering volgens afspraak en de vragen die ik vooraf had, zijn keurig en snel beantwoord.

Snelle service!

Snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij.

Mooie sloffen en op tijd geleverd.

Zie boven, maar vooral leuk; een persoonlijk berichtje op schrift in de doos. Een mooie ervaring!

Snel, makkelijk, perfect!

Vandaag voor 17u besteld, morgen in huis. En ook nog goedkoper dan bij de webshop van de fabrikant. Dikke duim!

Snelle levering en een lief kaartje erbij

Ruime keuze en keurige levering

Mooie kwaliteit en snelle levering

Fijne pantoffels!!

Goede en snelle levering

Persoonlijk mag de site hier en daar wel vergemakkelijken. Dit mede door dat niet alle maten direct zichtbaar zijn.

Goede communicatie en afhandeling bij een klacht.

Klacht werd gelukkig serieus genomen en goed onderzocht. Snelle reacties wat erg prettig was.

Snelle levering van een uitstekend product!

Heel goed.

Pantoffels voor mij en mijn man gekocht. Mijn man heel tevreden, die van mij retour i.v.m. fabricage fout. Tot nu toe zeer netjes afgehandeld, ik wacht nog op de retour betaling.

Retourzending loopt niet lekker

Bestelde pantoffels waren te klein. Retourzending was niet erg handig. Ik moet mijn geld nog terugkrijgen.

Beste Marc, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling en wat spijtig dat de pantoffels te klein waren. Laat het ons gerust weten als u van een bepaalde maat de lengte of breedte wilt weten, want het is geen enkel probleem om pantoffels op te meten. Daarnaast bieden wij onze excuses aan dat u het retourneren niet als handig heeft ervaren. Naar ons idee is alles keurig op tijd verwerkt, alleen zat er een weekend tussen. Wanneer u nog vragen heeft of advies wilt hebben, laat het ons weten, want we helpen u graag. Hartelijke groet, Team Pantoffelshopppen.nl

Prima producten, prima verzending

Prima producten, prima verzending. Wat meer informatie per product op de website zou helpen bij keuze tussen pantoffels.

Super mooie pantoffels heren

De eerste paar pantoffels waren veel te groot en na contact terug gestuurd ( helaas wel ong €10,00 verzendkosten) maar nu hele mooie pantoffels juiste maat gekocht. Keurig geld retour ontvangen van de eerste paar pantoffels.

Redelijk

Ik vind de verzendkosten erg hoog als iets niet past Had graag ook dichte slippers willen hebben maar dat wordt op deze manier erg duur Terwijl het andere paar goed past De wijdte was niet goed

Goed afgewikkeld

Bij de aankoop werd meteen aangegeven dat de bestelde artikelen in backorder waren. Na de melding dat de artikelen afgestuurd waren, werden de spullen niet geleverd. Ik heb dit gemeld en meteen werd er actie ondernomen waardoor ik de artikelen snel geleverd kreeg.

Fantastisch een hele snelle service

Besteld, verzonden en geleverd...alles keurig

Fantastische site .. super snel geleverd

Hele duidelijke site om sloffen uit te zoeken Snel geleverd en keurig netjes eco verpakt

Top pantoffels

Snel geleverd, goeie kwaliteit

Gewoon snel en goed geregeld

Snelle levering, alleen niet gratis terugsturen

Super service, besteld en volgende dag in huis. Zelfs met persoonlijk geschreven kaartje. Echter maat was verkeerd besteld, gebeld en vriendelijk te woord gestaan. En ook dat is super opgelost…

Ruime keuze snel bezorgd

Fijne webwinkel, meer dan voldoende keuze. Hele snelle bezorging.

Mijn bestelling was heel snel geleverd en keurig ingepakt

Goede webwinkel mooie uggs pantoffel gekocht

Klantvriendelijke, professionele én persoonlijke service

Snelle en professionele levering met persoonlijke touch door toevoeging van een handgeschreven kerstkaart. Super attent. Je voelt je meer dan een nummer. Top!

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!