Prima service!

Volop keus en prima service!

goede service

Ik had sloffen besteld, maar DHL presteerde het weer eens om ze kwijt te raken. Maar de service van pantoffelshoppen.nl was goed, ze reageerden snel op mijn berichten en uiteindelijk hebben ze de sloffen opnieuw verstuurd naar een dhl ophaalpunt en toen ging het wel goed.

Produkt voldoet aan verwachting. Snelle levering

Vlotte bezorging en goede kwaliteit.

Voor de eerste keer pantoffels besteld. Snelle bezorging en zo te zien goede kwaliteit.

Prima levering en op tijd. De sokken zijn wel te klein

Lekkerrrrrrr

Ik hou lekker warme voeten, ook als ik even snel buiten iets moet doen!

Snel en goed produkt

Shephard inlegzool van schapenvacht voor pantoffel Super produkt. Mijn Ugg zit weer warm!

Ugg's zitten heerlijk, helemaal top.....

Ik lachte altijd iedereen uit die met ugg's liep, heb ze nu zelf maar ik ben veranderd van gedachten. Zitten heerlijk aan de voetjes.

Topper

Goede service en aantrekkelijke prijs

Nette en snelle levering en een goede prijs !

Erg goed

Pantoffel is zoals op website beschreven. Snelle en zorgvuldige verzending

Zoals gebruikelijk.

Vertraagde maar goede levering

Heel drukke periode maar goede levering

Probleem netjes opgelost

Bij een van de Rhode pantoffels liet na vijf dagen het stiksel aan de bovenrand al los. Ik heb dit zelf bij de plaatselijke schoenmaker laten maken. Ik denk niet dat dit de bedoeling kan zijn. Verder zitten ze prima. Daarna benaderd door pantoffelshoppen en deze hebben alle moeite gedaan om het probleem op te lossen. Dit is naar volle tevredenheid geregeld. Dank hiervoor!

Zoals het hoort: snelle levering.

Doen wat je belooft is vandaag bestellen, morgen in huis. Top!

Mooie sokken maar klein .

Het ziet er keurig en verzorgd uit. Helaas zijn de sokken aan de kleine kant. T/m maat 40 . Klopt niet

Super. Lekker snel en prima kwaliteit

voor 1 bestelling was goed verholpen

NVT

Snelle levering en product is wat ik ervan verwachtte

Ik heb mijn UGG zooltjes besteld en zeer snel ontvangen, keurig verpakt met een gezellig kaartje erbij! Zooltjes passen prima in mijn UGG laarsjes, ben er blij mee.

Snelle levering en snelle afhandeling van mijn retour voor een artikel

Snelle levering en service. De kleur die ik had besteld was er jammer genoeg niet meer. Hiervan werd ik direct per mail op de hoogte gebracht. Gekozen voor een andere mooie kleur. Een dag later al geleverd. De pantoffel is zoals op de foto. Goede maat (41) gekozen. Ik zit altijd tussen 40 en 41 in. Nu voor de winter kan ik met een wat dikkere sok in de pantoffel.

Zeer snel geleverd. Mooie pantoffels.

Dit was de tweede keer dat ik iets kocht bij Pantoffelshoppen.nl. Ook deze keer zeer tevreden over product en levering. Goed verpakt met een leuke kerstkaart.

Super fijne pantoffels en snelle levering!

Lekker warme pantoffels!

Alles dik in orde!!

Geen op of aanmerkingen. Snelle levering. Leuke persoonlijk kaartje in pakket.

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!