Buiten gewoon goed!

De geweldige service van Paul, die toen ik mailde dat ik de verkeerde maat had besteld, meteen gerend heeft om alsnog de goede maat te kunnen laten opsturen. Dat vind ik buitengewone en fantastische service. Van mij krijgen ze 10 sterren!!!!!!

Menselijke service

Een jaar na de aankoop van mijn hoogwaardige sloffen trad er onverwacht slijtage op. De klantenservice van Pantoffelshoppen.nl was het direct met me eens dat het product langer mee zou moeten gaan en ik heb een nieuw paar identieke sloffen opgestuurd gekregen.

Vlotte levering, keurige communicatie

Prima. Helaas waren de pantoffels te klein. Het merk past normaal wel, dit keer niet. Ik moest ze weer terugsturen.

Vlotte levering, keurige communicatie

Helemaal goed

Jammer dat retouren gefrankeerd moeten worden

Gezien de prijs van de producten zou je je verwachten dat als service retouren gratis kunnen worden teruggestuurd.

Goede service, snel bezorgd.

Volledig naar wens heb ik de gewenste pantoffels in mijn maat gevonden, terwijl mijn maat elders uitverkocht was. Snel de verzending ontvangen en uiteraard meteen gebruik van gemaakt. In een woord tevreden!

Snell,nette levering,

Overzichtelijke website, snelle levering en netjes verpakt.

Geweldig produkt en supersnelle levering

Ik had in de december tijd niet verwacht dat ik de bestelde pantoffels de volgende dag al had! En ze zijn heerlijk warm, super product.

mooie pantoffels

fijne pantoffels; ik had er al eerder een paar van gehad een tijd geleden.

Geweldige service, snelle levering

Maatje te klein ging retour (was snel geleverd), maatje groter zou wat langer duren stond vermeld maar dat hadden we geaccepteerd. Enkele dagen later bericht van de shop dat het nog even kon duren maar andere kleuren in de goede maat wel op voorraad waren. Dat is nou service…. Alternatief aandragen, keuze aan de klant, top!

Zeer goede ervaring Ze doen niet moeilijk als je iets terug stuurt

De eerste ervaring was 2 jaar geleden en die is zo goed bevallen dus deze bestelling is ook prima gegaan.

goede persoonlijke service en bereikbaar

Prachtige sloffen snel geleverd

Pantoffels zeer snel geleverd. Lekker warm. Helaas geen factuur toegestuurd gekregen via de mail.

Klantvriendelijk, adequaat en correct

Ik kreeg per ongeluk een verkeerde maat (op de doos stond de verkeerde maat). Binnen 2dagen na retour goede maat al bezorgd. Keurig geregeld!

Ik had een te kleine maat besteld , dus een maat groter besteld en die levering was zo snel . Top !!

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!