Uitstekende service: onze favoriete merken sloffen in één shop, een vriendelijke reactie vanuit het bedrijf, snelle levering en gewoon heerlijke sloffen.

Ruim aanbod pantoffels.

Mijn man en ik dragen al vele jaren na tevredenheid Rohde pantoffels.

Mooie pantoffels en snelle bezorging

Goede website, mooie pantoffels en snelle bezorging

Prettige ervaring

Goede kwaliteit en netjes verpakt. Het pakketje werd een dag later verstuurd dan op de website vermeld en daar kreeg ik keurig een mailtje over. Track and tracé ook prima geregeld, zeer tevreden met de service en het product.

goede producten, snelle service

goede producten, snelle service

Prima sloffen en goede service

De sloffen zijn warm en mooi. De service was snel en volledig. Helaas had de hond de eerste avond de sloffen te pakken gekregen waardoor we een nieuw paar moesten bestellen. Maar die waren er in no time! De sloffen en de service zijn een aanrader.

Geweldige pantoffels.

Heel prettig

Ze denken met je mee

Van bestelling tot het daadwerkelijk aantrekken van de pantoffels: alles perfect

Via internet vond ik de site van pantoffelshoppen. Aldus een bestelling gedaan via de telefoon. Toen ging er een lettertje mis met het invoeren van het Emailadres. Binnen 10 minuten telefonisch door de klantenservice aangepast. Ik kon het aflevermoment dus toch nog prima volgen. Volgende dag werden er perfecte pantoffels geleverd. Overigens ook prima pas- en onderhoudsinfo op de site kwam vertrouwenwekkend over. Alles prima. Complimenten

Snelle levering van goede merkproducten

Snel geleverd en assortiment ook voor mensen met schoenmaat 47

Goede keus, goede service

Ik had maat 39 besteld omdat ik die normaal ook heb met mijn eigen inlegzolen erin Echter als ik bij deze pantoffels de zolen uit haal en mijn eigen inlegzolen erin doe zijn ze te groot Zijn verder prima pantoffels

Ik ben een zeer tevreden klant

Snelle levering, goed verpakt, mooi product. Uitstekend dus.

Perfecte service.

Eenvoudig besteld en volgens plan afgeleverd.

Vlotte levering

Mijn bestelling werd op de aangegeven dag geleverd en was precies volgens mijn verwachting.

Alles ging zoals verwacht

Na bestelling vlotte bezorging ( 2 dagen ) Duidelijke E-mail van bezorging.

Correcte levering

Snel en correct geleverd, voldoet 100% aan de verwachting.

Goede service & snelle levering

Goede service & snelle levering... dinsdag besteld woensdag al binnen... Goed verpakt en heerlijke slippers/pantoffels

geweldig product

geweldig product, keurig geleverd op tijd

Telefonisch advies was erg fijn!

ik had even gebeld om de binnenmaat van een slof te weten. Hier werd ik goed in geholpen en heeft mij doen besluiten de sloffen te bestellen. Deze waren helemaal juist en passen mijn dochter goed. Ik ben heel tevreden met de manier waarop ik tewoord ben gestaan en met de manier waarop ik geholpen ben.

Over jullie zaak geen problemen ervaren

Wel met DHL. De tijden veranderen vaak. Ze zeggen dat er niemand thuis is, terwijl dat wel zo is. Ze brengen het ergens heen en dan moet je het daar ophalen. Ik bestel geen dingen meer, als ze door DHL geleverd worden. Doe ik bij andere bedrijven ook niet meer. Post.nl leverd altijd tussen 12.00 uur en 13.30 uur.

Kwaliteitsproduct supersnel geleverd

Kwaliteitsproduct supersnel geleverd. Verder heb ik niets toe te voegen :).

Goeie keuze snel gelverd

Ruime keus uit het assortiment goede artikelen.

Ik ben geweldig goed geholpen!

Het retourneren was een heel gedoe voor mij maar een telefoontje was genoeg om het hele probleem op te lossen!

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!