goede snelle service

Snelle bezorging Goede service. Het product was keurig verpakt. Ik bestel de laatste jaren mijn pantoffels via pantoffelshoppen. Bevalt heel goed.

Snelle levering en snel geld terug bij omruilen

Informatie kan beter

Na een poosje wachten zelf maar eens gevraagd hoe het met de levering zat. Kreeg als antwoord dat de bestelde goederen niet meer geleverd konden worden. Kon andere kleur(1) kiezen of geld terug. Jammer dat dit niet uit de klantenservice zelf werd aangegeven

goed!!

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie pantoffel met schapenvacht!

Snel geleverd. Super sloffen!

Heerlijk warme degelijke sloffen gekocht die binnen 1 dag geleverd zijn. Perfect.

we worden overspoeld met deze overbodige vragen.

Zonde van jullie tijd!

Perfect!

Alles ging prima, bestellen en bezorging.hartelijk bedankt.

Snelle levering en de pantoffels zijn heerlijk.

Erg goed, gewoon zoals het moet.

Al eerder een bestelling geplaatst en wederom weer zorgvuldig en goed geregeld.

Goede service, snelle levering en heerlijke pantoffels

Zeer klantgericht

Ik had een verkeerde kleur aangevinkt bij de bestelling. Na een mailtje, op zaterdag nota bene, kreeg ik al direct antwoord dat het aangepast werd. No problem. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt.

Keurig op tijd en netjes ingepakt

Keurig op tijd en netjes ingepakt

goede service, zoals je mag verwachten

Alleen erg kinderachtig om er dan weer meteen een spam aan vast te koppelen "hoe doen we het". Gek wordt je daarvan, en kost je een ster

Aan het lijntje gehouden

Na een week nog steeds niks in huis. Vaak gebeld met steeds een nieuwe belofte. Na nogmaals bellen zou ik terug gebeld worden wat niet is gebeurt.. weer zelf gebeld en het nieuws gekregen dat mijn bestelling niet bij de andere bestellingen zou zitten?? Geen excuus of een goede oplossing aangeboden. Jammer voor mij de laatste keer hier.

Ik heb snel een heerlijke slof gekregen/gekocht.

Snelle afhandeling en wat er staat krijg je ook met goede kwaliteit.

Geweldig, ongeveer 17 uur besteld, volgende ochtend in de. Us !

Zie bovenstaand !

Snelle levering !

Er wordt netjes bezorgd.

Ik had telefonisch contact over wat ik wilde bestellen en dat was goed.

Heel goede ervaring

Prima.

Probleemloos bestellen, betalen en levering.En dat al meerdere keren.

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit pantoffels

Goede toegankelijke website met veel keus met kwaliteitsmerken. Snelle levering.

Binnen twee dagen geld terug.

De prachtige sloffen die ik besteld had bleken niet geschikt voor mijn koude voeten. Binnen twee dagen stond het aankoopbedrag weer op mijn rekening.

Gewoon goed.

Beetje onduidelijk met welke bezorgdiensten het pakketje zou worden gebracht. De website spreekt over PostNL en het kwam met DHL. Mag de pret niet drukken. Mooi product, goed verpakt en snel geleverd. Gewoon goed dus.

Wat ze beloven zijn ze geheel nagekomen.

snelle levering. Duidelijke uitleg en scherpe prijsstelling. en ik ben tevreden met de aankoop want daar gaat het uiteindelijk om.

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!