Prima product en snelle levering

Duidelijkheid op de site van de producten. Snelle afhandeling en levering.

Super geholpen door vriendelijke begrijpende meneer, hart. dank, Wil.

Super, word nauwelijks nog zo fijn geholpen!

Keurig verzorgd en geleverd.

De pantoffels lopen heerlijk, alleen ze zijn te smal voor mijn brede voeten en steunzolen. Dus liggen ze nu in de kast en ik weet niet of ik ze kan laten oprekken zonder te beschadigen.

Heerlijke sloffen, moeite om ze uit te doen voor het slapen;)

Heerlijke sloffen, moeite om ze uit te doen voor het slapen;)

Heerlijk warm

Fijne pantoffels

Snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij!

Persoonlijke en prompt dienst

Niets toe te voegen

Super pantoffel en snel bezorgd.

De pantoffels kwamen heel snel en er zat een leuk briefje bij, kwaliteit van de pantoffels ook prima!

Goede producten en fijne persoonlijke service

Goede producten en fijne persoonlijke service

Super tevreden!

Gemakkelijk besteld via de website. Deze is duidelijk en overzichtelijk. Snel geleverd. Met een persoonlijke note, heel leuk! Fijne pantoffels en heerlijke warme voeten.

Alleen ik heb rechter pantoffel grote blokjes, linker pantoffel kleine blokjes! Wat ik jammer vindt!

Goed product en snel bezorgd

De bestelde pantoffels waren werden snel bezorgd en zijn van prima kwaliteit. Vriendelijke, persoonlijke noot erbij: kortom, ik ben er heel blij mee!

Goede service, foto’s en omschrijving op de site klopte Erg blij mee

Het was super !

Snelle toezending, de pantoffels moesten omgewisseld worden maar ook dat was snel geregeld! KLASSE.

Gisteren door mijn broer afgeleverd in Zweden ! En … ze passen ! Fijn ! Bedankt Henny

Prima winkel

Mijn ervaring is goed je wordt op de hoogte gehouden en de producten zijn mooi.

Mooie overzichtelijke shop

Fijn dat er een site is waar ook grote heren maten sloffen worden verkocht. (maat 50) Dit komt niet veel voor. Snelle service en goede communicatie

Snelle zending en prima product!

Heel tevreden met mijn gevoerde pantoffels. Lekker de winter in.

Geweldige service!

Artikel was niet op voorraad en er is alle moeite voor gedaan om de levering tot stand te brengen!

Snelle reactie en erg hulpvaardig.

Het bestelde artikel was niet op voorraad. Na een belletje was een vervangend artikel snel geleverd. Service was goed, zeer vriendelijk, en heel flexibel. Een voorbeeld voor iedere on-line winkel.

Ik ben prima geholpen toen bleek dat de kleur die ik besteld had een lange levertijd had. In plaats van bruin was zwart wel leverbaar en dit product werd ook snel geleverd. Fijne en effectieve, menselijke communicatielijn via de telefoon. Zeer prettig

Echt een super service

Had per ongeluk verkeerde kleur. Heb gelijk gebeld. En meteen hebben ze de goede kleur in de order gezet. Volgende dag had ik mijn schapenwollen pantoffels in huis. Dank je wel voor de fantastische service

Goed product

Heel fijn, snel en zeker een aanrader!

Lief briefje erbij gekregen en overal gewoon top service.

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!