site overzichtelijk en duidelijk snelle levering, product geruild. binnen een week gerealiseerd. Jammer dat de retour/ruil kosten niet gratis zijn zoals bij vele webshops

Hele mooi pantoffels goede kwaliteit

Zeer mooie pantoffels van goede kwaliteit. Kwamen op tijd en netjes verpakt binnen.

Uitstekend geholpen

De laatste jaren altijd leren pantoffels gehad, maar bij mijn vorige leverancier hadden ze die niet meer. Via internet bij uw overzichtelijke webshop terechtgekomen. U had precies wat ik zocht en ook nog eens voor een heel goede prijs. Het bestellen en bezorgen ging voorspoedig. Ik kon zelfs kiezen voor een eco-verpakking! De pantofffels zitten heerlijk. Hartelijk dank.

Goede service. Ik vroeg om een bepaalde verzenddatum en daar werd gelijk gehoor aangegeven. Ook zat er een geschreven briefje bij.

Uitstekende webshop

Fijne pantoffels en een prima klantenservice die snel en duidelijk reageerde op mijn vragen

Perfect en snel geleverd.

Gevoel van persoonlijke behandeling en snel en perfect geleverd.

Goed meedenken, goed advies

Telefonisch goed bereikbaar en vervolgens prima advies.

Snelle levering en geweldige service

De telefonisch besproken snelle slijtage van de zolen van de pantoffels werd uitstekend afgehandeld: met een kleine bijbetaling zijn de nieuwe pantoffels zeer snel afgeleverd.

Snel geleverd.

Ik ben tevreden over de snelle levering.

Mijn pantoffels waren snel geleverd

Goede webshop wat ik miste is of de pantoffels op maat vielen. Voor de rest was alles duidelijk. Prijs kwaliteit prima.

Goede service en alles volgens afspraak.

Prettig.

Prima produkt geleverd

Duidelijke website, eenvoudig te kiezen en snel geleverd.

Uitermate tevreden

Giesswein pantoffels voldoen prima en na bestelling volgende dag in huis

1ste bestelling verkeerd slippers in juiste doos

Nu opnieuw de juiste slippers besteld, dus enthousiast zijn we nog niet.

Heel fijn

Fijne warme sloffen met anti slip zooitje er onder, zooitje is maar 1 of 2 mm. Uitkomst voor mij Henk

Goed service en mooie producten

top!

goed spul, heldere site, snel geleverd, nette prijs

Fantastisch mooie pantoffels, goed verpakt, snel geleverd. Kan niet beter.

Lekker warm

Service zoals je het graag wilt!

Snel te bestellen, snel in huis. Afspraken worden nagekomen. Fantastisch!

Voor de tweede keer daar besteld kwaliteit van de pantoffels zeer goed

Mooie collectie

Leuke collectie makkelijk bestellen en snel thuis geleverd.

In een woord geweldig.

Prettige website en super snelle levering.

Prima pantoffels!

Snel geleverd.

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!