Altijd prima

Is altijd goed en snelle levering

Prima service.

Perfecte pasvorm.

Mooie pantoffels en keurig op tijd geleverd

Mijn tweede paar

Snelle en correcte levering

Goede ervaring. Zie boven

Zo doorgaan met de correcte leveringen. Alleen niet elke keer om een beoordeling vragen

Goede communicatie

Netjes verzorgd

Zeer goede ervaring!

Mijn ervaring is uitstekend: a. Het bestellen middels de telefonische hulp was prima evenals de communicatie middels E-mail. b. De bestelling was keurig verzorgd.

Transparante website en prima respons

Bestelling snel geleverd !

Binnen een dag had ik de pantoffels in huis, keurig verpakt. Om tot een keuze te komen, was niet moeilijk. Alle pantoffels uitvoerig beschreven.

snel geleverd

Mijn bestelling was snel geleverd, helaas bleek de maat niet goed te zijn ondanks het fijt dat ik al een paar pantoffels had van dat merk. maar teruggestuurd en per omgaande een andere maat. Deze was wel goed. Prima service dus.

Goede levering

Prima naar de afspraak geleverd, top.

Prima levering!

Binnen paar dagen in huis ben er blij mee

Altijd de juiste sloffen

Koop al sinds ik me kan herinneren deze pantoffels alrijd goed. Jammer dat ze uit moeten als je naar buiten wil en de straten zijn nat. Gaat niet door.

Mooie en uitgebreide collectie, snelle bezorging

Een hele uitgebreide en mooie collectie. Bezorging correct en snel..

Mail bij het bestellen , mail wanneer de levering was, keurig op tijd, prima pantoffels , maat ook prima.

Uitstekend!

Na het bestellen snel geleverd.

Lejuk cadeau

Leuk item in het assortiment, bij het bekijken bleken ook andere kleuren. Patoffelsokken zien er leuk uit en zijn naar volle tevredenheid terecht gekeomen. Vlotte en perfecte levering

Zeer goede service

De medewerkers denken goed mee en reageren zeer professioneel en snel op vragen. Top service!

Website goed bereikbaar en bestelling makkelijk te plaatsen

Het was fijn.

vantasties

zeer goede service

Over het algemeen heel goed

Heb mijn eerste bestelling snel ontvangen. De tweede bestelling duurde iets langer. Geen probleem maar was fijn geweest tussentijds iets te horen.

Bestel hier al jaren Altijd goede snelle levering

Mooi kwalitatief goed

Pantoffels zien er kwalitatief goed en leuk uit op internet, maar in het echt zijn ze nog leuker. Zitten echt goed en zien er nog leuker uit dan ik dacht, en dat voetenbed zit als gegoten en geeft goede ondersteuning

H ga led en snel

Zoals hiervoor binnen een dag de juiste pantoffels binnen

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!