Zeer vriendelijke mensen, heel goede service!

Heel prettige ervaring.

Levering komt niet overeen met ‘beloofde’ levertijd

2e maal besteld en wederom weken wachten op het bestelde product. Product is wel top dus: je neemt het voor lief. Aanbevelen is een moeilijker keus gezien bovenstaand relaas.

Snel en netjes geleverd

Alles verliep vlekkeloos

Alles verliep vlekkeloos

Door een fout in de verwerking van het emailadres geen bericht gehad, maar uiteindelijk wel goed gekomen

Zeer goede service en advies

Ik heb de pantoffels kunnen ophalen in Haaren. Omdat de maat toch verkeerd bleek te zijn kon ik op dezlefde dag nog ruilen. Het was een erg goede service, vriendelijk personeel en snelle reacties op mijn mails.

Goed maar ???

Ik verwacht van een internet leverancier dat er gratis mag worden geretourneerd. Ik moest echter bij DHL EUR 6 95 porto betalen. Hoe zit dat?

Pantoffels met tegen vallende kwaliteit zonder problemen omgeruild met kleine bij betaling perfecte klant vriendelijke service

Nx op aan te merken.

Gebruiksvriendelijke website. Snel verstuurd. Goed verpakt.

Snelle levering en snelle retour afhandeling

Pantoffels bestelt om oude te vervangen. Snel binnen, maar ze zaten echter totaal anders, dus teruggestuurd. Retour is netjes afgehandeld en geld ook weer terug. Wel zelf kosten gemaakt om terug te sturen, daarom een 8 en geen 10.

Prima oplossing geboden na klein probleem

Product netjes geleverd, helaas retoursturen kost geld

Ik ben blij met het geleverde product. Helaas was deze als cadeau te klein en moet ik het omwisselen voor maar groter. Hiervoor moet betaald worden en kan niet gratis omgeruild worden. Dit valt tegen en maakt de beleving wel teleurstellend.

Makkelijk besteld en snel bezorgd!

Ik had een paar Rhode pantoffels besteld, en deze werden heel snel en netjes bezorgd!

Duur maar goed

Sloffen zijn erg duur maar goed.

prima service

leuke veroakking

Moeten wel goed uitgelopen worden

Zoals bij alle nieuwe schoenen moeten ook deze pantoffels goed worden uitgelopen

Volgende keer weer de pantoffelshop

Snel, effectief, zorgvuldig.

Levering

De bestelde pantoffels waren niet leverbaar. Het werd een nalevering en deze is goed verlopen en heb ik de pantoffels ontvangen. Dit kan gebeuren maar beter was geweest als dit bij het bestellen al was gemeld.

Geweldige service!

Ik ben zeer goed geholpen met mijn online bestelling. Ze hebben diverse schoenen voor mij opgemeten en daarom had ik direct de juiste schoen in huis. Top service!

Late levering

Late levering, wel met aankondiging.

Genot aan de voeten!

Snelle levering, Fijne pantoffels die goed warmte vasthouden. Perfect voor als je vaak koude voeren hebt. Ik heb zelf een zenuw-spierziekte en de pantoffels voel je na verloop niet meer. Ook een flexibele zool die de pantoffel stevigheid biedt. Voor mij is de prijskwaliteit verhouding goed maar toch flink prijzig.

Goede ervaring

Na enige vertraging alles in orde. Heb deze sippers al jaren en bevallen erg goed.

Super en snel geleverd

Snel geleverd. Super

Heb hier een goede keus kunnen maken en deze is uiteindelijk snel geleverd. Word ik blij van!

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!