Zitten als gegoten en snel afgeleverd

Snelle levering en keurig verpakt.

Telefonisch kontakt gehad , en mijn vraag werd keurig beantwoord

Op pantoffelshoppen kun je rekenen

Bestellen gaat makkelijk. Ruime keuze. Snel geleverd en de kwaliteit/ prijs verhouding is prima.

Hele goede service

no-nonsense-ervaring

Prettige ervaring met klantenservice, ze doen wat ze zeggen.

Perfecte snelle service, met super vriendelijke benadering

Mijn pantoffels waren stuk gegaan, ik vroeg de firma hulp en kreeg een zeer vriendelijke reactie. Direct nadat ik mijn oude pantoffels had opgestuurd werden er mij nieuwe toegezonden. Geweldige vriendelijke service, ik ben zo tevreden met mijn Giesswein pantoffels, heerlijk warm, super veilig op de trap en makkelijk om even een stap buiten de deur te zetten, ivm vuilnis oid.

Op tijd geleverd en goede communicatie vooraf.

Pantoffels zitten prima en de bestelling was vlot geleverd.

Super ervaring

Snelle bezorging , product helemaal in orde. Tevreden klant

Snelle en betrouwbare levering.

bestelling werd snel uitgevoerd

Een hele supersnelle levering

Alles liep goed.

Ben zeer tevreden over de pantoffelshop. Mooie pantoffels die prima lopen!

Voor herhaling vatbaar!

Ik was een paar dagen in Nederland en bestelde een paar pantoffels om mee naar Spanje te nemen. Heb er bij gezet dat ik graag de bestelling ASAP wilde hebben en dat is prima gelukt. Ik kon ze in mijn koffer doen en nu zitten ze aan mijn voeten. Ik ben helemaal blij!

Wat ik besteld heb is geleverd

Het is niet zo moeilijk. Heb pantoffels gevonden. Die heb ik besteld. Toen zijn ze geleverd. Keurig verpakt. En op tijd. En ze pasten ook nog. Dus het is goed.

Perfecte service

Vriendelijke en snelle afhandeling

Prima pantoffels en prima service

Leuke pantoffels en de klantenservice is uitstekend

Snelle levering envlotte retourprocedure

V e keerde zat werd snel omgeruild.

Prima services

Artikel precies als op de website en snelle levering.

heerlijk dat U de pantoffels(slippers)in voorraad heeft!!

Bijna een jaar gezocht na het sluiten van mijn "moeilijke voeten" winkel waar ze Giesswein verkochten! Eindelijk bij Peter Hahn maar iedere keer te weinig en snel uitverkocht. Ook dat koste weer een jaar. En toen vond ik U met keuze!! Super ik ben geweldig blij ermee want door een brede voet met hoge wreef was er niets voor mij.

Bestelling geplaatst, niks ontvangen, order opeens retour

Matig

Bezorgtijd prima, terugsturen slecht.

Pantoffels waren keurig op tijd binnen. Omdat ik nogal moeilijke voeten heb en mijn eigen zooltjes erin moest doen zaten ze voor mij uiteindelijk niet goed. Een heel groot nadeel is dat ik ruim 7 euro moest betalen om ze terug te sturen. Om deze reden zal ik niet meer bij jullie bestellen. Bij andere webshops is dat gratis dus volgende keer bestel ik bij de concurrent

Prima site.goede service snelle levering

Prettig

Snelle levering. Goed product.

Deze instappers voor de derde keer besteld. Prima!

Mooie kwaliteit als altijd en supersnelle levering !

Had snel nieuwe pantoffels nodig en die werden een dag na de bestelling geleverd. Top !

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!