Perfect, bijven 12 uur pantoffels binnen

Heel tevreden

Goede service en snelle levering

Je word telefonisch vriendelijk te woord gestaan

Lange levertijd

Pakket is lang onderweg.

Vreemd retourbeleid.

Mijn sloffen zijn retour gestuurd. Echter was er geen mogelijkheid om dit retour te zenden zonder portokosten. Het pakje was gekomen met dhl maar daar konden we het niet bij retour zenden. Ook niet bij post.nl. Nu dus €7,65 moeten betalen. Dat vind ik geen service. Ik heb het gedaan zoals het moest.

Goed product. Vlotte verzending en goede communicatie.

Prachtige Giesswein sloffen

Toegankelijk site, mooie sloffen gevonden. Gekocht en snel daarna bezorgd. Nu lekker warme voeten.

Keurig geleverd wat verwacht was

Goede pasvorm

Vond het erg lang duren

Mooie stevige pantoffels

netjes geleverd, maar ik moest wel langer dan verwacht op de zending wachten.

Dit was al mijn derde paar van hetzelfde merk. Wel jammer, dat de wollige bekleding aan de binnenkant steeds dunner wordt.

Erg traag

Ik wist dat het drie tot vijf dagen zou duren voor de pantoffels geleverd zouden worden, eerder dan bij anderen dus voor pantoffelshoppen gekozen. Balen dat het bijna twee weken duurde voordat ik ze in huis had, geleverd door beenmode.nl (?). Dat werd dus een verlaat verjaardagscadeau :-( Helaas ook nog een 'niet thuis bericht" van DHL terwijl ik gewoon thuis was al kunnen jullie daar natuurlijk niets aan doen.

Fijne sloffen

Snelle reactie en bezorging

Juiste artikel, snelle reactie en vlotte bezorging. Goederen waren goed verpakt.

Snelle levering van een goed product!

Snelle levering van een goed product!

Super snelle levering. Mooi product!

Prettige manier van bestellen, goed telefonisch contact gehad, mooi product.

Ik had niet goed gelezen dat de pantoffels die ik had besteld niet in voorraad waren. Na een plezierig telefonisch contact heb ik de raad van de medewerker opgevolgd en een ander kleurtje besteld, die wel in voorraad was. De volgende dag werden ze gebracht. Prima!

Mooie pantoffels en zeer uitgebreide keuze. Duidelijke communicatie van het leveringsproces en de volgende dag had ik mijn nieuwe pantoffels al in huis.

Bestelling zorgvuldig en snel behandeld

Er werd een snelle levering beloofd en die belofte is keurig nagekome.

Snelle levering, prima pantoffels

Pantoffels zijn supersnel geleverd en zitten prima Tip, heb op een andere site gelezen dat ze klein uitvielen en dat je 1 maat groter moest bestellen.

Topservice!

Geweldige ervaring met deze winkel. Supersnelle en vakkundige antwoorden op vragen. Bestelling dag erop in huis. Echt top!

Prima sloffen,jammer bij retour zenden €8,- extra betalen

Goeie sloffen met antislip Twee paar besteld ,een retour op eigen kosten jammer weer €8,- er bij op zou gratis moeten zijn

Pantoffels conform afspraak geleverd. Product is zoals omschreven, prijs is “stevig”.

Prima ervaring

Uitstekende afwikkeling van mijn bestelling!

snelle levering, mooi materiaal

Ik ben tevreden over de service en materiaal van pantoffelshoppen

Zie onder

Nadat, na een foutieve postcode, mijn zending is gaan zwerven is het na telefonisch contact binnen één dag in orde gekomen; klasse!

Ongewenste ervaring van retour zending

Maattabel is niet overeenkomstig met mijn schoenmaat zelfs niet door een maat groter te bestellen. Let op als je een bestelling retour moet sturen zijn daar kosten aan verbonden. Dit zie je pas bij je retour zending. Ja het staat het staat ergens bij de voorwaarden verborgen. In de zgn kleine letters. Zou ook uit punt van duidelijke klant informatie niet verborgen moeten zijn in de kleine lettertjes maar binnen het bestellen en retour proces voorop moeten staan. Op basis van deze ervaring zal ik geen bestellingen meer doen bij deze webshop.

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!