Snelle levering en bij terug sturen ook snel geld terug.

Snel en netjes

Pantoffels van Giesswein voor mijn zoontje besteld. Snel geleverd en preccies wat ik ervan had verwacht voor een leuke prijs.

tevreden

De gevraagde en geleverde pantoffels zijn wat ik ervan verwachtte, de levertijd viel enigszins tegen, waarschijnlijk vanwege de feestdagen.

snelle service

eerst een mail dat het artikel vertraging had , daarna toch op de juiste dag geleverd .

Veel keuze, snel in huis

Laatst weer pantoffels besteld. Fijn dat de beschikbare maten per kleur direct zichtbaar zijn, waardoor je dus ook meteen ziet of je misgrijpt ;-)

Besteld en volgende dag al ontvangen! Hele mooie pantoffel van Sheperd voor m’n man besteld die altijd koude voeten heeft …Geen slipper maar een hoog model. Past perfect ,mooie kleur leer,hij is blij !

Goede service en communicatie

Het door mij aangekochte product bleek in eerste instantie niet op voorraad en op tijd geleverd te worden. Personeel was snel en vriendelijk met reageren op mijn vragen. Uiteindelijk hebben zij volgens mij extra hun best gedaan om mijn bestelling nog op tijd geleverd te krijgen voor kerst, wat letterlijk om 2 voor 12 gelukt is. Fijne service!

fijne pantoffels van giesswein

dit product was uitverkocht, maar daarover werd duidelijk gecommuniceerd door pantoffelshoppen.nl. Eerder dan verwacht kreeg ik deze mooie pantoffels binnen. Een aanrader.

Super klantenservice

Pantoffels waren niet meer in de juiste kleur en maat te krijgen. Pantoffelshoppen kwam met een alternatief waardoor ik nog op tijd het kerstcadeau had.

Goede service, snelle levering, kwaliteit

2 Paar pantoffels besteld, vergeten de kortingscode op te voeren. Achteraf toch nog prima geregeld.

Super goede service

Ik bestel mijn pantoffels nu al een paar jaar bij pantoffelshoppen.nl en elke keer weer is er ruime keuze in soort en merk, tegen een redelijke prijs. Bestellen is makkelijke en leveren is snel. Ik bestel elk jaar nieuwe pantoffels en bestel nu ook voor mijn man pantoffels, waar hij erg blij mee is.

Gewoon goed

Op tijd geleverd, netjes verpakt.

menselijke service

Ongeveer een jaar na de aankoop van mijn premium pantoffels bleek er één onverwacht slijtage te vertonen. Dat vond ik voor een dergelijk product vrij snel. Gelukkig was de klantenservice dat met me eens en ik kreeg kosteloos een nieuw paar toegestuurd.

Snel, goed en betaalbaar

Prima service p

Niet geleverd

De pantoffels zijn niet geleverd. Het was mij tijdens het bestellen niet bekend dat de pantoffels niet leverbaar (of op voorraad) waren. Ik wacht af.

Goeie communicatie over en weer!

Betreft maat en pasvorm en ev andere keuze maken met goed advies

Wist wat ik wilde en dat was gewoon binnen 2 dagen in huis !!

Snel en correct bedrijf.

Het bestelde product is van zeer hoge kwaliteit en mooi ingepakt. Dit bedrijf doet wat ze online zeggen. Ik ben een terugkerende klant en zeer tevreden.

Snelle service maar retourneren wat lastig

Snelle service. Product was echter niet helemaal zoals omschreven. Deze was namelijk een maat te klein. Had voor zowel mijn partner als voor mijzelf een product besteld. Deze waren beide helaas te klein. Er zit bij de verzending geen retourlabel. Na lang zoeken heb ik het formulier op de website gevonden. Had prettiger geweest als deze in de doos dat. Er zat tevens een briefje in de besteldoos met een bedankje dat wij bij hen besteld hadden. Dit vonden wij leuk om te lezen. Algemeen wel tevreden.

Snelle levering in deze drukke tijd.

Product goed verpakt en netjes op tijd geleverd. Nadeel, eventuele retourkosten voor de koper.

Goede toffels, lopen gaat prima

Zie hierboven

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!