Geheel naar wens verlopen

Alles naar wens verlopen!

één en al kwaliteit

Duidelijk en overzichtelijke site. Kwalitatief hoogwaardige producten. Goede en snelle levering

Langere levertijd, algemene reaponse

Levertijd zou 5 dagen zijn. Na 2 weken nog niets gehoord en zelf dan maar gemaild, aangezien ik een maand met vakantie zou gaan en het wel handig is als ik dan alles binnen heb, Snelle, algemene response kwam terug, geen reactie op mijn tijdlijn ivm vakantie. Bestelling ligt nu een maand bij de buren. Erg vervelend.

Supersnel geleverd

Supersnel geleverd en ook het omruilen ging erg snel Erg tevreden

Heel prettig

Prima communicatie

Uitstekend, duidelijke website en snelle verzending!

Uitstekend!

De maat 42 viel heel erg klein

Altijd maat 42 .dus pantoffels besteld Helaas viel de maat heel erg klein . Jammer van 7.25 euro om.ze terug te sturen

Ruim assortiment en snelle levering

prima levering

de levering ging vlot. alleen jammer dat we 7 euro moesten betalen voor het terug sturen toen er 1 paar te klein bleek te zijn

Keurige afhandeling en snelle levering

Bestelproces erg duidelijk en online betaalmogelijkheden goed op orde. De volgende dag de artikelen binnen. Helemaal volgens het boekje!

Helemaal naar mijn zin

Precies wat mij aangeboden werd en keurig op tijd geleverd ! En van de juiste maat en leverancier.

Snelle service en erg goed verpakt Zeker aan te bevelen..

Goed produkt, snelle en correcte levering

Goed produkt, snelle en correcte levering

Prima, klantvriendelijke service.

Snelle levering. Je wordt via mail goed op de hoogte gehouden. Persoonlijk kaartje bij de levering.

Prima, klantvriendelijke service.

Super snelle levering

Ik heb pantoffels besteld en had ze snel in huis, keurige snelle levering. heel blij mee.

Snelle levering. Makkelijke site met ruime keuze van diverse merken. Een 8 gegeven omdat ik nog nooit iets geretourneerd heb, kan daarover dus niet oordelen

Snel geleverd, fijne sloffen

Greot aanbod, kwaliteitssloffen voor juiste prijs

Nog niets ontvangen

Jullie kunnen er ook nog niks aan doen maar voelt niet goed volgende keer geren dhl meer !

Makkelijk te bestellen, Snelle en correte levering

Makkelijk te bestellen, Snelle en correte levering, goede kwaliteit produkt

Makkelijk te bestellen, Snelle en correte levering

Makkelijk te bestellen, Snelle en correte levering, goede kwaliteit produkt

Warme service

Na een jaar begonnen mijn premium pantoffels onverwacht slijtage te vertonen. Na melding was de klantenservice het van harte met me eens dat dat op deze termijn niet zo mogen voorkomen en ik kreeg gratis nieuwe pantoffels opgestuurd!

Stelde mij op de hoogte door mail van niet leverbare pantoffels. Keurige afhandeling

Goede service, met aandacht voor de klant.

Fijn, mailcontact loopt prima

Driehoeven 16

5076 BB Haaren

+31 85 902 8003

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!