Koop al enkele jaren mijn sokken op deze site en ben 100% tevreden omdat bijv, ik soms vergeet de maàt in te vullen en dan door hen gebeld wordt om dit te melden.

erg tevreden

snelle en keurige levering, ik ben erg tevreden.

Snelle levering en prima kwaliteit sokken

Nette vlotte bezorging leuk n kaartje in pakketje

OK

Alles ging 100% OK.

Uitstekende service !!!!

Heel erg mooi ingepakt een hele fijne service om het door jullie te laten inpakken Top

Keurige afhandeling van de bestelling

Je wordt goed op de hoogte gehouden. Er was een product in de bestelde kleur niet leverbaar. Werd met mij overleg gevoerd wat ik wilde.

Producten goed geleverd, retourzending geeft extra werk en kosten.

Een van de kousen voldeed niet aan de verwachting. Falke ClimaWool Herenkousen bleken veel dunner te zijn dan verwacht. Geschikt voor een mooie pantalon, maar niet voor extra warme kousen onder een Jeans. Er zat helaas geen retourformulier bij, pas na mailen was deze te downloaden via de site. De retourkosten kwamen voor eigen rekening.

Prima en snelle verwerking van de bestelling.

Prima en snelle verwerking van de bestelling.

Prima hoor

Zeer correct

Bestel al jaren hier mijn falke kneehigh coton touch knie kousen. Service is uitstekend.

Goede kwaliteit en uitstekende service

Mooie sokken

79 % katoen is perfect

Uitgebreide collectie van merk marcmarcs

Mooie sokken gekocht van het merk Marc arcs. Op de levering niets aan te merken.

betrouwbaar

overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Prettige webshop en goede service

De webshop is overzichtelijk en duidelijk. Telefonisch contact gehad en dat was helemaal top; vriendelijke dame en erg behulpzaam en kundig.

goed en fijne producten

Goed en een fijne kwaliteit sokken

Super netjes

Altijd prettig bij sokshop

Prima kwaliteit

De bestelling was mooi verpakt, als een cadeautje. Wordt je blij van, een aanrader.

veel keus, goede communicatie

Veel keus op de website, gemakkelijk te bestellen, snelle bezorging van de sokken in brievenbuspakketje, nalevering keurig op tijd, duidelijke communicatie via telefoon over vragen.

uitstekend

duidelijke beschrijving, vlotte verzending, keuring en milieuvriendelijk verpakt.

Eenvoudig besteld en snel geleverd !

Gemakkelijk en snel besteld. Binnen 1 dag geleverd.

Zo als altijd weer goed verzorg en een kwalitatief goed product

Snel en goed!

Producten voldoen aan verwachting, snelle levering en mooi verpakt!

Gewoon heel tevreden!

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8002

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!