Ik bestel al jaren sokken van Bonnie Doon, omdat ze geen voelbare teennaad hebben, goed zitten en lang meegaan. Ook snel en netjes geleverd door sokshop!

Ik heb geen klachten, mijn bestellingen blijven bij jullie!!!!

Even een attentie, betreffende de kleuren keuze, inmiddels vernomen dat de kleuren veranderd zijn, dus! internet niet vergeten want die klopt nu niet meer. Vriendelijke groet H,Rozema

Belabberde service

Op de website staat, vandaag besteld...volgende dag in huis. We hebben drie weken moeten wachten! Drie keer gebeld, twee keer gemaild en nu eindelijk binnen.

Binnen 24 uur de sokken in huis. Heerlijke sokken, mooie kwaliteit en…ze knellen niet!

Nog niet ontvangen

Nog steeds geen bericht dat het verstuurd is

Prima service!

Prima service, niet alles direct op voorraad anders 5 sterren

Ruime keus en snelle bezorging in een mooi klein pakketje

Zie bovenstaande

Snelle levering, goede website en kwaliteit!

Goede website met uitgebreide keuze en snelle levering. Daarbij is sprake van kwalitatief goede producten.

Zie boven

Correcte terugkoppeling na retourzending

Ik kon op de foto niet goed zien hoe de sok aansloot op de voet. Het bestelde artikel was niet wat ik bedoelde en dan moet je het terugsturen. Het duurt te lang voordat je bericht krijgt dat jouw artikel is aangekomen en dat je geld retour krijgt. Daar wacht ik nog op....maar, dat was niet de schuld van sokken.nl maar van Post.nl Sokken.nl heeft overgewerkt om de achterstand weg te werken, klasse !

Uitstekende service, meedenkend erg goed.

Artikel was niet meer voorradig en direct werd er een alternatief aangeboden. Dit was goed doordacht de verdere afwikkeling was uniek in de service! De kwaliteit van het product is uitstekend.

Heel tevreden

Mooie sokken. Snelle verzending en goed verpakt.

In eerste instantie verkeerde maat besteld. Maar door een kleine mail naar infobox op zaterdag is dit direct gecorrigeerd. Ook keurig een mail dat de levering iets later is dan normaal. M.a.w. goede communicatie

Snelle levering goede kwaliteit!

Makkelijke site, snelle levering! Goede kwaliteit

Ik had de sokken heel snel in huis,de sokken zitten heel lekker en zijn van goede kwaliteit

Prima service en communicatie, ook bij deelleveringen

Punctueel gecommuniceerd omtrent deelleveringen. prima brievenbus verpakking.

Hele goede service en snelle levering

Ik ben al jaren klant. Bij bestelling bleek uiteindelijk een paar sokken niet geleverd te kunnen worden. Mijn zoontje koos op hun voorstel een ander paar. Deze bleek het dubbele van de prijs van de eerste. Maar kreeg deze kosteloos zonder extra bijbetaling toegestuurd. Super klantenservice. Hiermee bind je de klant aan je. En ik….ik blijf voorlopig nog even klant.

Altijd weer falke!

Falke is prima, zeker als er wat korting is.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service! Ik begreep alleen de deellevering niet. De sokken waren op voorraad, toen ik ze bestelde.

Mooie kinderpanty

Snelle bezorging van mooie en betaalbare kinderpanty

Keurig afgehandeld en bezorgd

Alles was goed

tegenvallend

Bij mijn bestelling wordt niet aangegeven dat er slechts één paar op voorraad is. Dat zie ik pas als de bestelling afgerond en betaald is. Ik moet wachten op nabestelling. Na ontvangst van de nabestelling bleek er één paar te weinig te zijn geleverd. Daarover heb ik gebeld. I.p.v. de klant. mij te geloven, wordt er gezegd dat ze de aantallen in de voorraad gaan tellen en er op terugkomen. Ik zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd. Het ene missende paar sokken is ook verstuurd. Zonder bericht of excuus voor het ongemak of wat dan ook. Uiteindelijk heb ik het aantal paar sokken dat is besteld heb.

Ruime en royale sortering, van uitstekende kwaliteit en een uitstekende service door snelle bezorgin

Mijn ervaring met sokshop is al jarenlang uitstekend ! Er is een ruime keuze in goede merk kousen ! De postverzending werkt goed en snel, het handgeschreven persoonlijke kaartje maakt het af !

Duidelijke communicatie in bestelling en verzending

Prima service.

Afhandeling van bestelling is zoals het hoort.

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8002

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!