Geen op of aanmerkingen, mijn dochter is blij met haar kousen.

Zo als altijd super verzorgd

Betrouwbare online shop

Alles netjes verpakt en snel geleverd. Tweede keer dat ik hier besteld heb. Ruime keus in kniekousen die in mijn omgeving niet makkelijk in fysieke winkels te vinden zijn.

Netje doorgegeven dat niet alle sokken voorradig waren of ik iets anders wilde. Maar als nog alles afgeleverd.

Mooie sokken

Mooie sokken en snelle levering

Snelle en correcte service

Fijn bedrijf met grote keuze

Vlot geleverd en goede kwaliteit!

Vlot geleverd en goede kwaliteit!

Snelle bezorging

Netjes verpakt wel jammer dat je minimaal voor 40 € moet bestellen om geen verzendkosten te hoeven betalen.

goede snelle levering

Blij mee!

De sokken zijn snel geleverd. Kwaliteit is goed.

ik heb een goed en betrouwbaar artikel bij u gekocht

heerlijk warme beenwarmers en ook een paar gestuurd naar mijn dochter in Engeland die ze voor de Kerst heef ontvangen

Duidelijk site. Snelle levering. En altijd op voorraad

Al jaren koop ik via deze site mijn sokken. Erg blij met de service, snelheid en keuze voor duurzaamheid in producten en verzending.

Lekker warme beenwarmers

Bedankt voor de snelle levering!

duidelijke website en gekochte sokken superdun en toch superwarme voeten. top!

Snel geleverd en helemaal wat ik verwachtte Prima verpakt en duidelijke communicatie

Superservice!

Na 5 dagen was mijn bestelling nog steeds niet opgestuurd en met de kerst voor de deur wilde ik graag mijn pakketje op tijd hebben. Aan de telefoon een ontzettend aardige en behulpzame vrouw die met mij meedacht en daarna nog van alles voor mij heeft uitgezocht. Na een tweede telefoontje mijn bestelling gewijzigd en vervolgens had ik de volgende dag mijn bestelling in huis. Karin, je hebt toen echt mijn dag gemaakt, mijn humeur was spontaan een stuk omhoog gegaan na het prettige en vriendelijke contact :)

Duidelijke productinformatie. Snelle levering conform de aangegeven termijn. Verpakt in een handige brievenbusdoos. Prima sokken. Eén minpuntje: de kleur van de Bonnie Doon bio Cotton Sock 'Brown Heather' is vele tinten lichter dan de afbeelding op de site.

Netjes verzorgd ingepakt en verzonden. Keurig te woord gestaan aan de telefoon toen ik wat vraagjes had en naar tevredenheid alles correct beantwoord.

Super bedrijf

Het bestellen op de site gaat heel makkelijk En wat ik kocht ziet er prachtig uit goeie kwaliteit Bezorging ook prima Conclusie een super bedrijf

Toppers van beenwarmers

Heerlijk warme been warmers Nu geen koude voeten meer Goeie kwaliteit en de jeans kleur is prachtig

Geheel volgens de aangegeven termijn geleverd in een praktische brievenbusdoos. Alles keurig ingepakt met een vriendelijk kaartje. De aangegeven en getoonde kleuren kloppen, op één na: de kleur van de Bonnie Doon, Wool Cotton Woman, kleur: Dark Brown is veel lichter dan de kleur die je ziet op de site. De omschrijving Light brown is beter op zijn plaats, maar dan in combinatie met een foto met de juiste kleur.

Snelle, veilige levering

Ik had beenwarmers besteld, zijn heerlijk warm met deze koude temperaturen op de fiets, aangezien er 1 paar later geleverd zou worden heb ik om een verzamel levering gevraagd. Dit is prima gelukt.

Snelle, veilige levering

Driehoeven 16

5076BB Haaren

+31 85 902 8002

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!