Super slecht bedrijf

Koop daar u fietskar niet. Alle goeie reviews zijn door hun zelf geplaatst. Commentaar kunnen ze niet aan want dan vallen ze u aan. Ga naar Trustpilot zal je zelf zien.

Klant heeft bij ons een bestelling gedaan en probeerde ons daarna af te persen. Dat is hem niet gelukt vandaar deze cijfer 2. Kiyoh is een betrouwbare reviewsysteem. Er is geen enkele review door ons zelf geschreven.

Vlugge levering en alles prima in orde

Hele mooie kar

We hebben er 2 honden in en het gaat erg goed, we zijn er blij mee.

Supper

Helemaal supper, na dat ik contact had opgenomen over verzending naar het vakantieadres (of daar dichtbij zijnde ophaalpunt). Heb ik een flatbed kar besteld die hadden we nodig om weer thuis te komen . Leuk contact met de klantenservice gehad en kwamen 100% hun beloftes na.

Alles ok en super vlot geleverd

Héél goed

Heel tevreden

Snelle en correcte levering. Prijs/kwaliteit:ok

Zeer goede ervaring

Zelf de aansluiting fout opgemeten en dit is zeer netjes via mail weer opgelost. Goede service.

Goede service, accuraat en klantvriendelijk

Meedenkend bij vragen

Super goede service

Ptt post bezorgde het verkeerd e op pakketpost. Terug bedrijf gestuurd retour en binnen een dag had ik alweer de honden innopet buggy.Echt fijn !!! Zeer stevige mooie buggy de allure onyx. Kortom een pluim verdiend t bedrijf.

Burley Coho

Goede prijs. Snelle levering. Gelukkig goed verpakt, want het piepschuim in de verpakking heeft toch wel wat geleden van het vervoer…

Fijne communicatie, artikel op voorraad en volgende dag al in huis.

Betrouwbaar, correct en snel.

Na een zoektocht voor een hondenbuggy die tegen een stootje kan, kwamen we snel op deze website. Heel gemakkelijk, overzichtelijk en duidelijke omschrijving met veel foto's. De betaling en communicatie waren perfect. Levering snel en correct. In elkaar zetten karretje was heel gemakkelijk en we kregen nog regenhoes erbij. Onze hond en wij zijn gered en kunnen nu weer lange wandelingen maken op alle terreinen.

Snelle levering en goed kwaliteit en prijs

Goed kwaliteit/prijs verhouding. Wel jammer dat de handleiding in Duits was, maar snelle levering. Zeer tevreden mee.

Aanrader

Perfect bestel- en levertraject. Het fietskarretje is van hoge kwaliteit. Onze hondjes zijn in elk geval enthousiast!!

Fietskar werd perfect afgeleverd. Geen info ontvangen wanneer de levering zou aankomen.

Mijn hond vindt het wel leuk in de fietskar. Er zijn wel veel ritsen, hopelijk gaan deze lang mee. De vering werkt goed, geen vervelende schokken. Stevig, dik kussen, heel comfortabel voor mijn hond.

Uitmuntend

Ik kreeg goede duidelijke informatie van een vriendelijke behulpzame medewerker

Deskundig vriendelijk en behulpzaam

Aangezien wij nog wat vragen hadden over onze keuze van fietskar hebben we telefonisch contact gehad met het bedrijf. We kregen prima en duidelijke antwoorden. De aankoop liep voorspoedig en de spullen zijn keurig verpakt geleverd.

In een woord geweldig!!!!!

Vandaag besteld morgen geleverd. Ze doen wat ze zeggen. En daar houden wij van

Snelle levering en uitstekende service!

Wow, ordered Wednesday afternoon and it arrived less than 24 hours later in Belgium. Fantastic, easy to put together and collapse for storage in the car or camper. Definitely recommend this item and this company. Thank you

Er wordt goed geadviseerd en de gemaakte afspraken worden nagekomen en dat is een belangrijk gegeven

Hele goede service

Prima geregeld.

Ik had de verkeerde kar besteld. Retour gestuurd en de juiste besteld. Volgende dag al de creditnota. Prima geregeld.

Scheef wiel..slechte oplossing

Filmpje sturen in plaats van te vervangen e.n Zelf het filmpje maken.ben 75 jaar nog nooit een filmpje gemaakt Achterwiel kost fietskarretje misschien 20 euro Heb 269 euro betaald

Jammer van uw reactie. Wij kunnen helaas niet op commando zo maar een wiel naar u toezenden. Wij hebben u telefonisch uitgelegd dat wij de leverancier ook niet zo maar een opdracht kunnen geven om een wiel naar ons toe te zenden. Wij moeten ons ook verantwoorden. U heeft online besteld en we hebben u geadviseerd om een filmpje te mailen dan kunnen wij zien of de wiel echt scheef is of dat er iets anders aan de hand is. Kunt u het filmpje zelf niet maken dan is er vast wel iemand anders die u wilt helpen. Zodra wij een goede filmpje hebben, dan kunnen (gaan) we het voor u oplossen.

Snelle levering en goed advies

Alles prima verlopen maar mis een showroom om goed te kunnen kiezen.

Fijn dat alles goed is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw hondenfietskar. Helaas hebben wij geen fysieke winkel of showroom. Wij hebben wel een eigen voorraad met een ruime magazijn. Wij kunnen ook een goed advies geven. Heeft u vragen dan heeft u binnen 24 uur antwoord.

Helemaal goed geleverd. En goed verpakt.

Groeveweg 13

9682 RP Oostwold

+31 (0)597 – 542049

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl