Snelle en accurate levering. Prijzen marktconform.

Alles zoals omschreven en afgesproken. Super tevreden.

Het zie er heel goed uit

A bit disappointed

Hello, the product is in good condition but when I stuck the centre skin on it seems to not fully stick on…After a while it doesn’t stick because it’s a little bit round on the top and it’s annoying.

Snelle levering!

Snelle levering , top product , goeie klante service.

Alles is vlot verlopen en product was zoals verwacht :)

Ik heb een controller gekregen die defect was. Naar wat mailcontact hebben ze direct geschakeld en is er nu een nieuwe controller naar me onderweg. Prima service en de zorg voor goede levering. Waarvoor dank!

Exclusief spullen en snel geleverd

This is .. Quality!

Top eSports-controller PS5, goedkoper dan bij vergelijkbare verkopers. Maar merk je enkel aan jouw portemonnee, en niet aan de kwaliteit. Super!

Uiterst correct

Top. Al 2 keer een controler besteld al 2 keer correct geleverd. Alleen 5 werkdagen is wat lang. Maar dat is een persoonlijk probleem \m/

Mooie controllers, goede kwaliteit en snel geleverd

2 ps5 custom controllers hier gekocht en zeer tevreden met beide. Backbuttons zijn Eenvoudig toe te wijzen en functioneren goed.

Goede levering en goede kwaliteit

Snel gelevered met goede kwaliteit

Voelt kwalitatief aan

Klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Aanrader voor competitieve spelers.

Twee weken geleden Master besteld, vlot ontvangen, moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Controller ligt goed in de handen, de grip voelt natuurlijk aan, ik speel alleen shooters zoals Call of Duty en dit is game changing. Je moet in het begin wennen aan de reactietijd van de knoppen want die is enorm snel. De click hair triggers maken mij enorm sterk. Het spelen en reageren gaat veel vlotter. De mogelijkheid om je knuppels hoger of lager te plaatsen is ook welkom en als je echt goed bent kan je hier het verschil mee maken. Het maakt je wel degelijk nog competitiever en ik zou nu al niet meer terug willen naar een gewone DualShock. Zeker de extra centen waard als je serieus bezig bent met gamen. Ik bestel zowiezoo nog bij jullie.

Contoller sricker

Controller sticker liet na 1 uur erop te hebben gezeten al los.

Super goed

Super goede service, en snel geleverd Goed stevig product ,zeer tevreden erover Ga ik vaker iets bestellen

Beter als scuf

Leeft langer

Service is uitstekend!

Goede controller

Goede service alles je contact opneemt. Snelle levering.

Gewoon ze doet wat ze beloofd.

Ik had een ps5 CS master controller bij hun gebesteld. heel snell bezorgd en goed geholpen aan de telefoon gewoon topper zijn jullie:)

Past niet

Gewoon orginele ps4 controller En past gewoon niet Retourneren is niet tedoen

Hele fijne controller

De muis klik bumpers zijn heel fijn. Speelt sneller. De flippers aan de achterkant kon ik niet aan wennen. Toen ik vervolgens contact zocht met consoleskins werd ik goed en snel geholpen. Uiteindelijk heb ik de grote flippers aan de achterkant gedemonteerd omdat ik niet kon wennen aan een andere hand positie. Ik bestel in de toekomst zeker weer bij consoleskins.

Mijn man is er erg blij mee!

Super mooie controller en snelle levering. Mijn man kreeg hem voor zijn verjaardag van mij en dat was zeker z’n beste cadeau! Hij wil niet meer zonder

Product werkt zoals omschreven.

Binnen een dag geregeld en zonder problemen bezorg adres kunnen wisselen! Top service

Top geregeld!

Super.

Heel goede kwaliteit van producten. Snelle verzending en heel goede filmpjes met montage/demontage van de producten.

Stoomloggerweg 8

3133 KT Vlaardingen

31(0)853037866

Over ProFPS

MT-Commerce is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires, namelijk ProFPS en Consoleskins.nl. ProFPS biedt diverse producten aan die geoptimaliseerd zijn voor Gaming. De producten zijn een toevoeging voor het verbeteren van jouw online prestaties of om het gemak te bevorderen. Bij vragen kan je ons altijd contacteren. Wij zijn zowel via de mail als telefonisch bereikbaar. Retourtermijn: Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Betalen kan via jouw gewenste methode, van iDEAL tot Achteraf betalen. Aangesloten webshops: www.profps.nl www.consoleskins.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866

Over Consoleskins VOF

Consoleskins is een onderdeel van het MT-Commerce e-commerce bedrijf. Bij Consoleskins VOF kies je uit diverse producten, van controllers tot modificaties. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866 www.consoleskins.nl