Duidelijk en overzichtelijk

• Beoordeel het betaalproces

Goed aanbod, goede advisering, heldere offerte,

We zijn in verschillende fasen tot een ons passende offerte gekomen. De offerte is qua aanbod oké, we hadden een punt van kritiek op de prijs. Er worden aparte bedragen gerekend voor inmeten, montage en bezorgen. We vroegen daar (naar aanleiding van een eerder offerte) in de winkel in Purmerend naar en kregen als antwoord dat inmeetservice alleen werd berekend als niet ook montage werd afgenomen. dat spoort met de leveringsvoorwaarden van uw website: "Maakt u gebruik van onze montageservice, worden de deuren ook door ons ingemeten". Het lijkt ons duidelijk dat u in ons geval (inmeetservice+montage) € 65 teveel hebt berekend. We hebben die overigens, om het proces door te laten gaan, wel betaald...

Hele slechte service

Ik heb nog nooit zulke slechte service ervaren, het is dat we de deur bij jullie moeten bestellen omdat we uit de Weidevenne komen, maar anders had ik nooit de deur hier besteld. Als we vragen hebben over de opbouwing van de prijs word hier geïrriteerd op gereageerd en het duurt weken voordat er een juiste offerte komt omdat er niet wordt meegedacht.

Goede duidelijke website

Goede website. Eenvoudige deurenconfigurator en makkelijk te bestellen.

Ronduit geweldig

Zeer professioneel geholpen, uiterst vriendelijke man, legt het rustig uit bij het inmeten, geeft advies over wat veel gekocht is en wat mooi bij elkaar staat, niet opdringerig gewoon relaxed, zou volgende keer meteen weer bellen naar deurengigant.

• Beoordeel het betaalproces

Jammer dat je alleen met iDeal of overboeking kan betalen

• Beoordeel het betaalproces

Duidelijke en overzichtelijke website, assortiment kan verbeterd worden

Fijne website met een mooi en overzichtelijk assortiment. Persoonlijk mis ik wat in het aanbod, maar desondanks heb ik toch een bestelling geplaatst.

Goede uitleg

Goede uitleg werkwijze en mogelijkheden

• Beoordeel het betaalproces

De meeting was erg goed en duidelijk Alles wed goed uitgelegd

• Beoordeel het betaalproces

Vreselijk bedrijf. Leveren niet op tijd, onderdelen ontbreken en waardeloze klantenservice

Zit je in een verbouwing, dan moet je hier niet zijn! De opgegeven levertijd was duidelijk niet haalbaar (terwijl dit op voorhand anders was gecommuniceerd). Vervolgens werden er te weinig scharnieren geleverd. Uiteindelijk bleken de scharnieren die geleverd waren voor linksdraaiende deuren ipv rechtsdraaiende deuren en zo gaat het maar door. Het meest vervelende aan deze club is dat je overal zelf achteraan moet. Ze stellen je nergens van op de hoogte. Als je alle tijd hebt (vier maanden of langer) is dit misschien een fijne partij? Als je iets over hun werkwijze zegt, dan is dit bedrijf opeens geen winkel meer maar een 'tussenleverancier'. Ze schuiven alles af -het ligt aan de fabrikant/fout geboekt in het systeem- enzovoorts. Zit je in een verbouwing, dan moet je hier niet zijn!

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Prijs kwaliteit prima goed geholpen met advies bij het inmeten. Minpuntje bij de voordeur 3 ramen aan de binnenkant niet afgekit

• Beoordeel het betaalproces

Snel besteld met overzichtelijke site

Duidelijke site mooi ook met gratis deurbeslag hopelijk gaat de levering ook vlot

• Beoordeel het betaalproces

Goede ervaring met de keuze en bestel- site

Gigantisch goed aanbod, gemakkelijk configureren en snelle bestel mogelijkheid

Gewoon goed!

Mark, De verkoper die ook kwam opmeten, gaf voorafgaande al goed en duidelijk advies. Na opmeten en nieuwe offerte(s) bleef hij vakkundig en behulpzaam. Top verkoopproces

• Beoordeel het betaalproces

Fijne website en goede prijzen

• Beoordeel het betaalproces

Deuren ok, wc bezet rozet een crime, slechte klantenservice

7 svedex binnendeuren besteld. Netjes afgeleverd maar er ontbreken 4 sleutelrozetten. Klantenservice gebeld, een email sturen was advies. Dan krijg je een automatisch antwoord, 3 werkdagen reactietijd. Nogmaals gebeld. Reactie: 3 dagen zou nog snel zijn, moesten we blij mee zijn, want 2 zieken. En het was echt een wereldramp die ontbrekende rozetten maar het zou vast goed komen. Dus afwachten enige optie. Daarnaast is het vastklikken van de rozet met het bezet/vrij mechaniekje voor de wc deur niet te doen. Het is te strak bemeten. Je krijgt het niet op de onderste ring gedrukt. Binnenzijde gaat wel goed. Geen instructievideo van te vinden helaas.

Uitstekend en professioneel

Beleefd en voorkomend

Levertijd klopt niet

Op de site wordt aangegeven dat de levertijd van de Skantrea deuren 5 tot 10 werkdagen is. Helaas na bestelling kregen we te horen dat dit ruim 10 weken was.

• Beoordeel het betaalproces

Snel, volledig en goede prijs kwaliteit verhouding

Eigenlijk zegt de zin hierboven alles

• Beoordeel het betaalproces

Uitstekende website en uitstekende configurator

Middels de configurator heb ik 7 binnendeuren samengesteld. Nou moeten de binnendeuren (plus beslag) nog geleverd worden, dus kan nog niets schrijven over de kwaliteit van afleveren en over de kwaliteit van de deuren en het beslag. Het configureren van de deuren was appeltje-eitje.

• Beoordeel het betaalproces

Beschadigde deuren en geen garantie

5 deuren 3 beschadigd geleverd waarvan 1 zwaar beschadigd!!! Nul garantie je mag nog keer bedtellen en krijg je 10% korting. Pas op ga naar een hoede deurenzaak of goede bouwmarkt en niet naar deurengigant!

op en top geregeld

Vanaf eerste moment goede informatie en aanbevelingen gekregen. Er werd volop tijd genomen ook tijdens de latere contacten. het inmeten gebeurde op de juiste tijd en kregen later bericht en contact over het resultaat.

• Beoordeel het betaalproces

Correct en volgens planning geleverd.

Prima geholpen

Fijn geholpen

• Beoordeel het betaalproces

Vriendelijk te woord gestaan.

Deskundig en bereid mee te denken.

Nijverheidsweg 10

1442 LD Purmerend

Over Deurengigant BV

Deurengigant.nl is dé grootste online deuren aanbieder van Nederland. Wij onderscheiden ons van de Nederlandse bouwmarkten en speciaalzaken door onze vakkennis, betrouwbaarheid, kwaliteit, service en snelheid. Door ons ruime assortiment aan binnen- en buitendeuren ben je verzekerd van een deur die past bij jouw woning.