Fijn dat iedereen zo meedenkt. Zowel de verkoopster als de inmeter.

Alles werd perfect geregeld

Snel een afspraak om de plek voor de kast te laten opmeten. Zeer mooie meet apparatuur en goede adviezen en veel mogelijkheden bij het samenstellen van de kast.

Vakkundig en servicegericht

Opmeten ging zeer professioneel en vriendelijk contact, ik heb vertrouwen in het eindproduct hierdoor

• Beoordeel het betaalproces

1e gesprek zeer goed 2e gesprek zeer goed geluisterd naar. Onze keuze 3e voorstel ivm mijn financiële situatie 4e goed def voorstel dag later betaald

Duidelijke uitleg en meedenkend

Netjes geholpen, Krijgt waar voor je geld zoals het ook is besteld.

• Beoordeel het betaalproces

Er wordt goed met je mee gedacht. Erg aardige man die de kast ook kwam inmeten. Snelle reactie op de mail. Erg tevreden

• Beoordeel het betaalproces

Duidelijke en goede begeleiding.

Bij kopen van een kast op maat goed begeleid om onze gewenst kast samen te stellen.

• Beoordeel het betaalproces

Veel aandacht voor de mogelijkheden!

Mark heeft zn best gedaan om mijn wat afwijkend ontwerp toch te laten lukken. Creatief meegedacht!

Degelijke & betaalbare kwaliteit

Ik kwam bij kastengigant terecht door buren, en ben ook erg tevreden van de kast. Het opmeten verliep vlot, en een bij een vervolgbezoek aan de toonzaal in Hoofddorp was de kogel door de kerk. De dienstverlening en communicatie waren goed, evenals de afhandeling van een aantal zaken achteraf (vb er was een paneel beschadigd tijdens het transport. Is jammer uiteraard, maar kan gebeurden. De afhandeling was snel en professioneel). Twee zaken vond ik net iets minder: (1) de configurator beschikbaar op de website is niet zo heel erg handig om zelf even mee rond te spelen en (2) betalen is niet mogelijk via kredietkaart. Gezien het toch wel over hoge bedragen gaat is de aankoopverzekering via zo'n kaart best waardevol.

goede services snelle reactie

Het betreft hier het inmeten van de kledingkast wat erg deskundig is gedaan

• Beoordeel het betaalproces

De inmeetservice vond ik snel en effectief.

n.v.t.

Prima geregeld

Verder prima maar bij bestelling zouden ze inmeten moeten meenemen en niet apart betalen!

Communicatie fout

Mail kwam terecht bij :ongewenste mail jammer gelukkig goed gekomen nu wat langer wachten

een prima ervaring

Vanaf ons bezoek aan de showroom tot en met het inmeten thuis is alles goed geregeld. goede voorlichting , veel informatie en prima meedenken.

Really professional and efficient

The consultant was friendly, knowledgeable and on time. He explained different options,prices and reasons why certain styles wouldn't work. He explained the quote and the process in detail. I cannot be happier with the service received. We went to the showroom which had a great selection and the staff were equally friendly and helpful.

Professioneel bedrijf

Professionals met een klantgerichte opstelling en goede maatwerkoplossing.

• Beoordeel het betaalproces

Goede voorlichting en kennis van zaken

Goed geholpen met de juiste oplossingen

geen gelul, goed spul

zie hierboven

• Beoordeel het betaalproces

Goede service voor eerlijke prijs

In showroom Hoofddorp uitstekend geholpen door Stefan. Hij nam de tijd voor onze wensen en gaf constructieve en eerlijke adviezen. Robin kwam aan huis om in te meten en dat was ook top. Samen tot de beste oplossing gekomen voor onze situatie.

• Beoordeel het betaalproces

Snel handelen en kundig personeel

Snel reageren en goed product

Goed en duidelijk advies

Goede uitleg, bijzonderheden worden goed besproken en vastgelegd, zodat er geen misverstanden bestaan.

Geweldige bestelservice

Het bestellen ging (na een berichtje aan de klantenservice) erg makkelijk. Vandaag is Martijn komen opmeten en dat was een hele fijne ervaring: deskundig en geduldig met ruim de tijd om een goede keuze te kunnen maken.

• Beoordeel het betaalproces

Duidelijke uitleg, vriendelijke servicemedewerker.

• Beoordeel het betaalproces

We zijn eerst in de showroom in Purmerend geweest. Daarna is Patrick bij ons komen inmeten en het resultaat is geweldig. We zijn super tevreden! We hebben 4 kasten, 2 in de slaapkamers, 1 in de woonkamer en een bijkeukenkast. Wat een ruimte!!

Heel positief

Hebben een luisterend oor voor de klant en denken ook mee. Veel assortimenten . Je zult ongetwijfeld vinden wat bij je past

Nijverheidsweg 10

1442 LD Purmerend

Over Kastengigant BV

U een totale kastoplossing bieden, dat is het doel van Kastengigant. Dat ziet u ook terug in de enorme keuze in kasten, schuifdeuren, kastinterieurs en accessoires. Wij voorzien u graag van advies in één van onze showrooms of onze adviseur die bij u thuis langs komt.