prettig

Goede advies en kundig geholpen!

zeer goed

Zeer goed geholpen en vriendelijk fijn contact gehad zowel als in de winkel in Breda als aan huis

Zeer plezierig gesprek gehad

De man van de inmeetservice was zeer professioneel en dacht met ons mee. Gaf goede adviezen. Heeft geresulteerd dat wij een bestelling hebben geplaatst.

• Beoordeel het betaalproces

Duidelijke afspraken en communicatie.

Goed advies van Peter Roest ,absoluut niet opdringerig.

compleet

Een terzake kundige man heeft onze keukenkastjes opgemeten. Tijdens het opmeten gaf hij er blijk van goedm o0pm de hoogte te zijn van de verschillende soorten kastjes, deurtjes en bijbehorende afmetingen. Na een heldere uitleg was de keus voor ons niet meer zo ingewikkeld. We hopen dat de aflevering en plaatsing net zo professioneel gebeurt. En dat de keuken een lang leven beschoren zal zijn. Paul

Makkelijk en goed

Alles wordt opgemeten, besteld en keurig geplaatst.

Netjes en beleefd geholpen

Netjes beleefd

Erg goed advies

Goed advies en mooie prijzen

HEEL GOED

GOEDE INFO EN PROFESSIONEEL EN ERG KLANT VRIENDELIJK

Vriendelijk en niet duur

€25,00 extra uitgegeven voor inmeten door medewerker daarna duidelijke uitleg over de mogelijkheden zonder iets op te dringen

Heel fijn

Peter roest is een hele fijne adviseur helpt je goed om beslissingen te nemen waardoor je een nog mooiere keuken krijgt en denkt heel fijn mee met onze wensen

Goede uitleg

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijk in afspraken

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

heel netjes en vakkundig geholpen

heel netjes en vakkundig geholpen ook in de showroom

• Beoordeel het betaalproces

Duidelijke uitleg en mooi assortiment

We hadden een fijne ervaring met de deskundige van KeukenGigant. De uitleg was helder en het assortiment mooi, de keuze was snel genomen om de bestelling te plaatsen.

Professionals

Dit is de 2e keer dat we een keuken laten renoveren door de keuken gigant, de eerste keer in onze vorige woning was namelijk erg goed bevallen. Het materiaal is van hoogwaardige kwaliteit, daarnaast zijn er professionals aanwezig zowel met advisering als met de installatie. Alles wordt superstrak afgesteld en de keuken is weer als nieuw. Het is wel aan te bevelen om de experts zelf in te laten meten voor een relatief laag bedrag, mocht er dan iets niet goed zijn ingemeten ligt de verantwoordelijkheid voor herstel en bestelling paneel bij de keuken gigant.

Uitstekende garantie

De voorzet deur van de koelkast kreeg in de greep wat hele kleine plekjes. Werd vlot vervangen door nieuwe deur.

• Beoordeel het betaalproces

Snelle reactie op ingestuurde mail

Correcte behandeling door keukengigant van het probleem. Geheel in overeenstemming met eerder gemaakte en overeengekomen afspraken.

Tot nu toe prima

Gebruikgemaakt vd inmeetservice. Kundige mensen. Alleen jammer dat het niet echt duidelijk is waar de stalen liggen om te kijken/keuze te maken als je dat niet ter plekke kan. Showroom in Purmerend had niets, Hoofddorp gelukkig wel. Daar valt nog wat in te stroomlijnen. Deurtjes ed worden Januari geleverd, we zijn benieuwd!

• Beoordeel het betaalproces

Goede communicatie, direct offerte per mail en handig systeem om te accorderen

Vakkundig

Na digitaal contact opgenomen te hebben (aanmelding voor inmeten) werden wij na 2 dagen gebeld door de persoon die in komt meten. Na kort overleg afspraak gemaakt die inmiddels is geweest. Voor het inmeten heeft de medewerker eerst geluisterd naar ons verhaal over hoe en wat we willen, vervolgens is de medewerken metingen gaan verrichten en heeft hij wat adviezen gegeven over het zicht van de nieuwe fronten. Wijziging hier en daar niet noemers waardig zijn we tot een offerte gekomen die aansluit bij onze wensen. Gewoon overleg zonder ompraterij gewoon als het is.

• Beoordeel het betaalproces

Vlotte en duidelijke afhandeling van onze vraag

Gied advies en heldere uitleg van de procedure.

Super slecht

Onze ervaring met keukengigant is super slecht.Reageren niet op onze mail.De frontjes van onze keuken lopen niet in één lijn en dan wordt er door de monteur medegedeeld ach dan moet u bij de bouwmarkt even buffertjes halen. Wij zullen nooit meer met dit bedrijf in zee gaan. Schandalig je betaald een gods vermogen en ze werken het niet netjes af

• Beoordeel het betaalproces N.v.t.

De eerste in meet afspraak

Zeer attente vertegenwoordiger, vriendelijk en kundig advies

boven verwachting

prima kwaliteit en snelle levering

Wisselende ervaring

Adviesgesprek in de showroom en later met Peter was goed. De monteur was ook prima. Echter kregen we bij extra werkzaamheden (vaatwasserinbouw) later te maken met een hork van een monteur. Een vloerplank vervangen, wat nodig was voor de inbouw, kon niet. Ze waren geen vloerenlegger. Dat eindigde zelfs in een woordenwisseling en de monteur vertrok. Jammer dat Keukengigant partij heeft gekozen voor de monteur. Ze waren geen vloerenlegger. We voelden ons daardoor niet serieus genomen. Uiteindelijk hebben we zelf maar een keukenmonteur gevonden die de klus heeft afgemaakt.

Kwadijkerkoogweg 16 A

1442 LA Purmerend

085 - 210 2300

Over Keukengigant.nl

Is jouw keuken toe aan een keukenrenovatie? Dan ben je bij Keukengigant.nl aan het juiste adres. U kunt bij ons uw frontjes, keukendeurtjes en keukengreepjes vervangen. Met onze inmeet- en montageservice wordt al het werk uit handen genomen.