
Bestelling g en levering volgens wens. Kwaliteit bloemen slecht.
Beste Agnes, Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat de bestelling en levering goed zijn verlopen, maar het spijt ons dat de kwaliteit van de bloemen niet naar wens was. Bloemen horen uiteraard langer mooi te blijven. Ons team zal contact met je opnemen om dit verder te bespreken en een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ik had een bos bloemen besteld voor een oude dame die op zaterdag bezorgd zou worden. Helaas was de dame eerder die week gevallen en verbleef op een adres op 30 km. afstand, (als niet direct familielid niet bijzonder als je dit nieuws niet 1,2,3 krijgt). Op de daarop volgende maandag een telefoontje gepleegd met Topbloemen en diezelfde dag zijn er verse bloemen bij de dame bezorgd. Geen extra kosten of iets dergelijks. Topbloemen: gewoon (of eigenlijk buitengewoon) TOP!!!
Concept is super leuk en gemakkelijk. Helaas was het boeket dat we bestelde bij aankomst al een beetje hangerig vooral de gerberas. en na 3 dagen waren de rozen al uitgedroogd.
Een boeket naar mijn dierbare vriendin die 175 km bij mij vandaan woont. Door ziekte kunnen wij elkaar niet zien maar een bos bloemen haar lievelings bloemen ben ik toch bij haar.Mijn dank is groot,zo blij mee.
Beste Topbloemen, Ik had vorige week een bos bloemen laten bezorgen bij een collega van mij en hij vertelde dat de bloemen verkeerd waren bezorgd en dat er een aantal bloemen waren beschadigd. Ik bestel regelmatig bloemen bij jullie en dit is nog nooit eerder voorgekomen.
De dag voor bezorging bloemen besteld, vond het plaatje met de bos op de schouder ook erg verhelderend (heb je een beetje een idee van de grootte. Keurig bezorgd (kreeg foto van de ontvanger).
Niet gekregen waarom ik heb gevraagd namelijk witte bloemen en geen gekleurde bos
Beste Aenne, Wat vervelend om te horen dat de bloemen niet zijn geleverd zoals je had gevraagd, zeker in zo'n gevoelige situatie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een andere kleur ontvangt dan wat je had gekozen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
het boeket werd snel en goed bezorgd, ook al was de ontvanger even niet thuis.
Bloemen laten bezorgen blijft spannend, vooral als je wil dat het echt een mooi boeket zal zijn. Nou, dat wás het zeker! Het boeket is goed en netjes op tijd bezorgd en was verpakt in een handig draagkarton. De vaas die ik erbij had besteld, paste precies bij het boeket.
afgelopen weekend een bloemetje laten versturen met een kaartje, waar het juist ook om ging en doen ze het kaartje niet meesturen waarom bieden jullie dit aan?
Beste Sjoerd, Wat vervelend om te horen dat het kaartje niet mee is gestuurd met het boeket. Het is natuurlijk belangrijk dat een persoonlijke boodschap goed wordt overgebracht. Wij zullen per mail contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
ondanks dat de bestelling in eerste instantie niet bezorgd kon worden door dat ik even niet thuis was is deze wee dagen later alsnog geleverd. de track & trace werkte pas nadat de bezorger was geweest. Misschien een tip om hier iets mee te doen? En en bezorg blok van de hele dag is ook niet meer van deze tijd... Maar ik ben zeer tevreden over de bloemen!
Goede ervaringen mee. Op tijd bezorgd en mooie bloemen !
Snel geleverd Heel mooi boeket Zeker een aanrader
De boos rozen die ik bestelde zijn niet van de gebruikelijke kwaliteit. De koppen hangen snel. Wel uitstekend opgelost door Topbloemen
Beste Gert, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat de rozen niet de kwaliteit hebben die je van ons gewend bent. Dat de koppen snel hangen, is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen daarom via de mail contact met je opzoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Ursprüngliche Bewertung
De boos rozen die ik bestelde zijn niet van de gebruikelijke kwaliteit. De koppen hangen snel.
Beste Gert, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat de rozen niet de kwaliteit hebben die je van ons gewend bent. Dat de koppen snel hangen, is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen daarom via de mail contact met je opzoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
De kortingcode was vervallen, terwijl er op de voucher geen vervaldatum stond. Verder teleurgesteld dat je verplicht nig een kaartje van 1.50 moet kopen om een afzender te vermelden. Bloemen zijn wel op juiste datum en adres geleverd
Beste Maria, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je ervaring niet helemaal naar verwachting was. Het is begrijpelijk dat het verwarrend is als een kortingscode niet meer werkt, zeker wanneer er op de voucher geen duidelijke vervaldatum vermeld staat. Wij zullen via de mail contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, team Topbloemen.nl
Ik had de bloemen 's morgens besteld en werden 's middags in prima staat afgeleverd. De ontvanger was er erg blij mee.
Ik bestelde pas in de middag en had niet verwacht dat het nog dezelfde dag geleverd kon worden , maar toch 3 uur later was het er al. Heel fijn ook keuze met vaas erbij
Mooie bloemen. Netjes op tijd geleverd. De vaas is door de ontvanger teruggebracht. Wist niet dat hij erbij hoorde. Vreemd dat de bloemist hem aangepakt heeft. Ik heb er toch voor betaald.
Altijd makkelijk in bestellen, mooi ruim keuzeaanbod. Mooie kwaliteit boeketten die mijn dierbaren tot nu toe mochten ontvangen.
Jammer, op 17 maart een bestelling gedaan voor bezorging van boeket op 21 maart ivm speciale gelegenheid. Bloemen pas op 22 maart bezorgd.
Beste Miriam, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat de bloemen niet op de gewenste datum zijn bezorgd, zeker bij een speciale gelegenheid. We begrijpen dat dit teleurstellend is en willen dit graag met je goedmaken. Ons team zal contact met je opnemen om dit verder te bespreken en een passende oplossing te bieden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Prima geregeld snelle levering
I have contacted the shop online from Italy tò send a present to a friend in the Netherlands. They help me by the chat, they have been really kind and all the operation has been Easy and fast. So, I really suggest tò contact this shop for each occasion
Goede service en communicatie!
Mooie grote bos tulpen in diverse kleuren. Staan er prachtig bij. We hopen er nog lang van te genieten. Prima bezorging ook op de afgesproken dag en dagdeel
Tulpenboeket met vaas besteld Boeket bestond deels uit niet verse tulpen en boeket was niet geschikt en zo in vaas gepropt. Wat een aanfluiting. Voor mij geen bloemen meer via Topbloemen Enige dat goed was was de levering!
Beste Sara, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het tulpenboeket niet vers was en er slordig uitzag in de vaas. Dat is zeker niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. We willen dit graag met je oplossen. Ons team zal contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
60 Noorderdreef
Nieuw-Vennep 2153 LL
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.