Super snelle service

Producten snel geleverd en ze houden je constant op de hoogte. Producten netjes verpakt en super!

Niet goed

Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen zijn inmiddels al een aantal weken verder en 22 augustus zou het uiterlijk geleverd zijn maar die datum is al ruim verstreken

Geweldig komt afspraken na

Makkelijk, overzichtelijk en snelle levering

De webshop laat weten dat als je voor 18:00 u besteld je de volgende dag je bestelling thuis krijgt. Maar doordat het druk is bij Post NL werd het 2 dagen later. Tja ze zijn natuurlijk afhankelijk van Post NL. Verder gi g het bestelproces erg makkelijk.

Supersnelle en perfecte levering

Na 1 dag werd mijn bestelling vanuit Nederland al geleverd in België. Top service!!

Prima en snel proces. Helder en gemakkelijk.

Op een toegankelijke manier en een snel bestelproces is het fijn winkelen.

Alles goed verlopen

Bij bestelling stond levering max 7 dagen maar bij bevestiging waren het ineens 10 dagen, maar ik vertrok op vakantie en had ze nodig dat was de reden van aankoop. Dus het ik een kwaaie mail gestuurd met vermelding dat ik voor die datum moest hebben anders moest ik het niet meer hebben ( was nog niet vertrokken bij depot). Dan heb ik mail terug gehad dat het verzonden is en het morgen of overmorgen zou hebben en het was overmorgen super.

Punctueel zoals altijd

Wat als beschikbaar is aangekondigd, is er ook. Zeer punctueel in gans het proces van bestelling over verwerking tot levering.

Wie doet het beter ?

Zeer mooi en degelijk produkt. Prijs/kwaliteit perfekt. Korrekte levering volgens time-frame.

Prima zoals verwacht

Besteld en alle e-mail was snel duidelijk en alles netjes op tijd geleverd goed verpakt. Klasse en ga zo door.

retour is gratis alleen even bij een porschedealer langsbrengen ?!

Snelle service (maar da’s logisch met Porsche ). Helaas was het product (sneaker) niet geschikt want als je loopt op pvc of gietvloer etc dan piepte de zool en daar werd ik helemaal gek van. Dus “gratis” terugsturen . Staat er op “breng het product bij de dichtstbijzijnde Porsche dealer” .. ja dat is voor mij 80 km rijden. Vind ik niet erg klantvriendelijk en had ik ook niet van een premium merk als Porsche verwacht . advies is om een normaal retourbeleid te voeren.

Prima webshop

Prima bestelproces. Helaas duurt de registratie laaaaaaaaaaang omdat de bevestigingsmail niet direct verstuurd wordt. Misschien een turbo op de mail server schroeven?

Prima webshop!

Makkelijk en toegankelijk

"Turbo"

Gewoon snel en prima bezorgd , zoals aangegeven , binnen 2 dagen

Keurige levering. Artikelen zijn zoals beloofd.

Levering was op tijd , zoals beloofd.

I love it

Snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering ,erg blij met de limited schoenen.

Ik heb spijtig genoeg geen porsche ontvangen ....

Wij hebben niets ontvangen met grote spijt ... ik weet niet waar het mis is gegaan...

Producten snel en in perfecte staat geleverd.

Twee mooie boeken gekocht, waren de volgende dag al in huis. Helemaal tevreden.

Snelle levering.

Teleurstellende ervaring

Voor ik bestelde heb ik geïnformeerd of het artikel de andere dag echt voor 17.00 uur bezorgd zou worden. Ja mijnheer dat doen we. Echter na bestelling bleek dit tussen 19.00 en 21.00 uur te worden. Contact opgenomen, er werd beloofd de webshop te contacteren en mij te berichten. Dat moet nu nog gedaan worden. Wanneer iets niet lukt zeg het dan en wanneer je iets beloofd doe het dan. Ik zal niet snel meer iets bestellen.

Prima zoals altijd.

Mooie site, veel producten.

Duidelijke afhandeling in de procedure, getuigd van een goede structuur bij Porsche.

Uitstekende service. Snelle levering. Item is goed verpakt. Ik vond de kwaliteit van de bestelling (Porsche golf bag) echter niet wat ik zocht. Mijn huidige Porsche golf bag heeft Porsche geborduurd staan op verschillende plaatsen op de bag. De bestelling had een bedrukking zonder thermozak. Retourneren was super gemakkelijk en zonder enig probleem.

Zuiderinslag 8

3833BP Leusden