Volop genoten samen met mijn lief in dit fijne gastenverblijf

Na een korte speurtocht op het adres vinden we toch de juiste deur. Alles was al keurig in orde en de eerste aanblik was vooral knus, ruim en vooral veel privacy. Een gezellig zitje met keukentje, comfortabel bed, een groot bad en een ruime douche. Meer hadden we niet nodig voor een avondje samen genieten. Absoluut voor herhaling vatbaar!!

uitstekend

Leuke kamer! Het zag er prima uit. Wij hebben er van genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Binnen top 3 suites welke mij bekend zijn!

Hidden gem at this point! Het is merkbaar dat dit is opgebouwd zonder direct commercieel oogmerk. De afwerking, gekozen jacuzzi/ sauna’s, kranen, alles daar aanwezig is van een hogere kwaliteit en zeer zeker niet het goedkoopste, om maar een ruimte te faciliteren voor verhuur. Sfeer is zowel open als sensueel te maken door de vele opties beschikbaar. Ik bezoek regelmatig suites, maar zelden van deze kwaliteit mee mogen maken. Wij komen zeker terug, en ik kan eenieder aanraden hier een bezoekje te brengen. Je zult niet teleurgesteld zijn! Gastheer was ook zeer attent en vriendelijk, en goed verzorgd - gek om te benoemen wellicht - maar de hygiëne binnen de ruimte was dan óók gewoon top! Niks dan lof, heb geen enkele klacht kunnen vinden of bedenken.

Goede en mooie kamer

Kamer was netjes en schoon en ruim voldoende parkeergelegenheid en discrete ingang

• Prijs-kwaliteit verhouding

Precies wat je van een secret room zou wensen

Aanrader.

Satisfied

Very nice room, super service. We will coming back

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke kamer van alle gemakken voorzien

Ik zocht een kamer voor een paar uurtjes. Via via op Studio Sis uitgekomen… alles ziet er nieuw en luxe uit.. mooie badkamer en prima keuken en een heerlijk bed. Ik kom graag terug, 2e reservering is reeds gemaakt.

Een heerlijke nacht gehad

Wat een heerlijke ruimte, mooi schoon, heerlijk groot bad, fantastisch bed met ogen om vast te binden en als toppunt de geweldige swing Kortom, wij hebben echt genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ontspannen in een prachtig en rustig verblijf

Goed ontvangst waarin alles goed en duidelijk werd uitgelegd. Alles aanwezig. Heerlijk ontspannen in het stoombad en de jacuzzi. Mooie, rustige omgeving. Top.

Prive discreet gewoon top

Leuke host geweldig verblijf

Geweldige kamer

Zeer mooie en nette kamer. Goede ontvangst. Aanrader.

Alles van A tot Z was aanwezig

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn, maar niet compleet discreet

Inmiddels 2x gebruikt gemaakt van deze kamer. de kamer enz niks op aan te merken. Enige wat ik wel erg jammer vind is dat de eerste toen ik kwam er ook iemand anders was. De 2e keer met weg gaan waren er ook andere mensen aanwezig. Dus niet helemaal discreet zoals ik graag zou willen. Is toch best spannend als je daar andere mensen tegen komt terwijl je juist graag discretie wilt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een genot wat blijvend mocht zijn

Na 10 dagen zoeken naar een privéspa was mijn keuze gevallen op deze locatie. Het had een pooltafel, bar, jacuzzi en de mogelijkheid voor eigen consumptie. Het was een cadeau voor mijn vriendin en ik zocht naar productiviteit tot laat in de nacht aangezien wij beide nachtbrakers zijn en beide houden van verschillende activiteiten als aanbod, Bij aankomst werd ik gelijk geinstructuereerd door GertJan die mij uitleg gaf over de jacuzzi en de bediening daarvan, de RGB verlichting in het pand zelf en de werking van de sauna. Het betreft hierbij om een overnachting. Eigen consumptie mag je meenemen maar ik moet zeggen....de minibar is royaal gevuld met frisdrank en water. Al met al was het een leuke ervaring die ik zéér zeker in ons routine zal houden. Wij hebben een paar hilarische momenten meegemaakt met de jetstream, waarbij ik kon gaan dweilen (zucht) Op zaterdag 28 november hebben wij hier verbleven en ik schrijf dit nu op 2 december omdat ik en mijn vriendin er nog steeds over praten. Bij deze: 5 of 5, Dankjewel GertJan! Groetjes!

Super leuk tijd gehad

Ik vond het echt geweldig heel schoon allemaal.

Heerlijke B&B

Wat een heerlijke B&B is dit. Alles mooi schoon. De kachel en de kaarsjes stonden al aan. Jammer dat de tijd om was. We komen zeker nog eens terug!

zeer netjes en schoon

Het is een meer B&B dan SR, Mooie locatie, discreet en mooi privé. Aanrader.

Fantastisch precies zoals beschreven

Ik heb in die paar minuten genoten alles is netjes aangekleed het lijkt met een hotel kamer en ik zal het zeker aanraden

aardige mensen

Leuke locatie, alles aanwezig voor een rendez vous.

geen opmerkingen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een erg leuke plek om even weg te zijn met je geliefde of vriendinnen mooi hygiëne is top en het is groter dan wat je op de foto's ziet zeker het geld waard Prettige gast vrouw Zeker een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne kamer in discrete omgeving

Fijne kamer in discrete omgeving, volgende keer weer

Fijne plek en schone kamer

Fijne plek en schone kamer

Wat een fijne plek

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van een “secret room”. Geen idee of deze locatie representatief is voor de kwaliteit van alle locaties, maar wát een fijne plek is dit. Stil, discreet en wat een feestje om binnen te komen, waar de open haardkachel al is aangestoken.