Heerlijk genoten

Eerste keer voor ons en zeker voor herhaling vatbaar! Zeer aardige gastvrouw die alles prima heeft uitgelegd. Liet ons ook de andere ruimtes zien en de ruimte met het zwembad gaan wij zeker een keer boeken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben genoten . Alles zag er erg spannend uit . Lekker genoten . Herhaling vatbaar. Blijf het zeggen kon je maar blijven slapen of nog tot 3 uur in de ochtend blijven . Echt een leuke plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, schoon en prima locatie! Goede uitleg, wij komen zeker nog een keer terug.

Genoten!

Fijne secretroom om in alle rust en anonimiteit samen te kunnen genieten! Goede faciliteiten, ruimte was snel lekker warm, goede douche en gewoon prima! Zeer goede communicatie met de gastvrouw, zij liet ons zeer welkom voelen! Goede route beschrijving vooraf ontvangen! Hier gaan we zeker nog 'ns terugkomen! Bedankt!

Fijne ruimte

We hebben heerlijk genoten in deze ruimte. Alles is prima voor elkaar, lekker bed en fijne bank. En een koelkast! We komen zeker terug!

Heeeerlijke kamer

Lekker knus en intiem

Smaakvol ingericht huisje

Smaakvol ingericht huisje. Alles aanwezig voor een comfortabel verblijf en alles zeer schoon. Fijne douche, uitstekend bed! Tot later!

Fantastische accommodatie

Goed ontvangst ....een heerlijkheid om te zijn.. Weer voor herhaling vatbaar... We komen zeker weer. Rob en jasmijn

Klein paradijsje

Enthousiast ontvangst, warme (bad)kamer met extra's. Fijne, schone en gezellige (bad)kamer. De gastheer is relaxed en geeft korte maar goede uitleg over het gebruik van de kamer en badkamer. Wij hebben genoten van ons verblijf. Voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de gastvrijheid!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettig appartement, voorzien van alle gemak, veel privacy.

Mooi ruim appartement met goede verlichting, die gedeeltelijk dimbaar is, een ruime keuken met bestek en koffie/thee servies, en een prettige badkamer. Wij waren niet voor de eerste keer, en vonden de deur open, konden dus komen en gaan zonder iemand te hebben gezien. Het enige puntje wat het vermelden waard is, de ingang is op de eerste verdieping met een wenteltrap.

Heerlijke secretroom

Afgelopen donderdag voor de eerste keer geweest. Belangrijk: Schoon, Ruim, Discreet, Vriendelijke gastheer, Volledige privacy, Jaccuzzi top, geluidsinstallatie geweldig. Jacuzzi was al heerlijk op temperatuur danspaal heerlijke grote ruime zit/ligbank kamer ernaast grote bed met douche en sauna al met al je gaat niet vervelen!! Geen opmerking hygiëne super schoon! Wij komen zeker weer een keer terug!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schöne en sfeervolle kamer voor een discreet moment

Wij waren zeer positief verrast van de kamer. Zeer schoon en discreet. Erg leuk ingedeeld Een echt goed bed wat ook echt lekker ligt Koffie en thee was zo te pakken en te maken. Ook goede handdoeken voor na na het douchen Wij komen zeker vaker om in deze kamer tot onszelf te komen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super locatie met geweldige faciliteiten

De locatie is mooi gelegen, heel privé, fijne tuin erbij, heerlijke jacuzzi en sauna. Verder is de kamer heel sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien en super schoon. De eigenaar geeft een duidelijke uitleg en is erg vriendelijk. Kortom, echt een aanrader. Ik ben er inmiddels 2 x geweest.

Ruim

Ruim Netjes schoon de plek is meer industrie terrein en je hoort dat ook , je hoort van alles verder alles netjes verzorgd hoor

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel mooi en schoon verblijf met veel privacy

Top locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

fijn dat je anoniem binnen kunt komen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie lokatie en perfect voor elkaar

Mooie lokatie, sfeervol aangekleed. Alles netje verzorgd en hygienisch. Hele relaxte indeling met een groot bed, zitje, douche, wastafel, jacuzzi en sauna.

Genoten!

Heerlijke plek. Super comfortabel . Vraag wel uitleg over de werking van het bubbelbad, beetje vage bediening en het display schoot bij ons in het kinderslot.

Discreet en nette kamer.

Geweldig en ontspanning

Heel fijn, zeer toegankelijk en enorm schoon. Personeel is heel vriendelijk en duidelijk over hoe de jacuzzi, Turkse stoomcabine en warmte lampen gebruikt moesten worden, mocht je vragen hebben waren ze goed aanspreekbaar. Ik heb hier samen met mijn vrouw ons 5 jarige huwelijkse jubileum gevierd en de "Mr & Ms arrangement" is zeker om aan te raden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top geregeld, wij zullen ongetwijfeld weer boeken!

Niks toe te voegen

Super fijne secret room

Keurig netjes voor elkaar! Deur gaat op afstand open, nette kamers, schone handdoeken, spannende speeltjes. Condooms en flesjes water aanwezig voor gebruik! Echt goed geregeld

Veel privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer alles erop en eraan !!

We hebben de kamer met z’n twee bezocht voor 4 uurtjes en hebben ons prima vermaakt heerlijk gebubbeld en lekker in de sauna gezeten !! Alles netjes en schoon …

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een prachtige locatie. Overal was aangedacht. Mijn vriend en ik hebben het er super gehad , we komen zeker nog een keer terug.

Bedrijfsgegevens

Atoomweg 12

1627LE Hoorn

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.