In EEN woord geweldig!

Dit is pas waar voor je geld! Alle voorzieningen om heerlijk te relaxen en alles even goed verzorgd en schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes, discreet, alles werkt, ontspannen

Een mooie eerste ervaring met een kamer zo privé. Erg leuk om af en toe te doen. Alles is aanwezig, zeer schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De parkeerplaats biedt veel privacy. De kamer (appartement) was erg schoon

Heerlijke middag

Een prima verblijf, voorzien van luxe en comfort! Vriendelijke ontvangst, korte uitleg, schone kamer en alles was voorbereid op onze komst.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We zijn hier al vaker geweest, echt een prachtige locatie, fijne privacy, keurig netjes en hygiënisch. Echt een aanrader voor uren samen met je lief.

mooi en gezellig

Het is een mooie en gezellige en schonen plek om een leuke tijd te hebben. ga deze locatie zeker weer bezoeken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De kamer was ruim en mooi opgezet. Een heerlijke ontspannen sfeer.

Gastvrijheid en uitermate privé

Bij aankomst altijd even een praatje met de zeer vriendelijke gastvrouw. Wederom hebben we weer een heerlijk dagje kunnen genieten van de afgelegen accommodatie. Volgend bezoek wordt snel gepland

Echt fantastisch!

Zo veel waar voor je geld...grote ruimte, veel verschillende sauna's, goed bereikbaar...wij komen zeker terug!

Super netjes Alles was gewoon top..!! En super vriendelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Discreet, netjes en goed voor elkaar.

Fantastische

Mooie locatie, mooie en schoon appartement!

Mooie nette schone kamer

Erg nette kamer, klein maar alles wat nodig is is aanwezig in luxe uitvoering. Ziet er er ook allemaal schoon en netjes uit! Erg leuk plekje.!

Fijne rustige plek

Erg fijne rustige plek. Goed parkeren. Goed meubilair en douche. Goede prijs ook. Verbeterpuntjes servies niet heel schoon en koffie niet zo lekker.

Zeer mooie kamer

Heel discreet ontvangen en geen vragen, parkeren met zelfs laadpaal.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een geweldige kamer is dit. Super schoon, fris en alles tip top in orde. Alles wordt goed uitgelegd door Hans en Gerda. Wij komen hier zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Supper leuke avond met me partner gehad alles goed verzorgd

Goed ontvangen duidelijk vriendelijk komen zekker keertje weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

geweldige plek, perfecte communicatie goed bereikbar

het reserveren ging makkelijk ook de communicatie op het afgesproken tijdstip verliep vlekkeloos. Mooie ruimte, misschien is de veel "apparatuur", maar door te verdelen over de beschikbare ruimte prima te doen. Attributen prima, misschien nog wat touw erbij.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettig ontvangen, knus en intieme sfeer

Nette en duidelijke communicatie. Locatie was netjes schoon en verzorgt met een romantische sfeer. Samen even weg van huis en kinderen een heerlijke intieme avond gehad

Keurig en netjes verblijf

Prima privacy locatie

Secret room onwaardig

Ruimte stonk naar vocht en het water van de jacuzzi kwam via de wasbak omhoog. Er was geen zitje buiten. Er stond een vieze prullenbak vol met vliegjes die door de hele ruimte vlogen. De beheerders zijn verder heel vriendelijk maar dit kan beter.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke privekamer in een mooie omgeving, alleen de faciliteiten mogen beter.

Leuke plek met voldoende privacy. Alleen mogen de faciliteiten wat beter. Een tweepersoonsbed ipv 2 matrassen. Wat meer koffie/ thee. Je miste ook een dekbed of iets. Misschien is de prijs er ook naar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie met lekkere tuin.

Het enige minpunt is dat parkeren een drama is. Er staat altijd wel iets in de weg, erg jammer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gezellig, knus, netjes en schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijke plek om even te onthaasten

Veel privacy en omgeving straalt rust uit. De boshut is van alle gemakken voorzien. Alles netjes en schoon. Daar houden wij wel van. Handdoeken zijn er ruim voldoende. Een heerlijke speelzolder. De foto’s en omschrijving kloppen helemaal! En wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn