Prima schone kamer en badkamer. Locatie mooi gelegen. Kacheltje in de kamer was lekker aan, waardoor het er heerlijk aangenaam was. De badkamer was fris. Goede uitleg over het sleutelkastje en uitleg naar de kamer. Voor ons ontbraken alleen even de washandjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super goed geregeld weer lekker veel privacy alles tip top in orde vaste adresje ga zo door

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rare locatie en niet veel privacy

Hadden hoge verwachtingen maar viel erg tegen. Locatie was slecht te vinden en moesten via ramen woning naar de room lopen. Binnen was niet heel schoon en bed was ook niet prettig. Schoof uit elkaar en matras verschoof telkens. Ook hoor je de wc heel vaak geluid maken. Vriendelijk ontvangst maar zeke geen tweede keer voor ons.

Top[

hele mooie ruime complete zeer mooie ruimte

• Prijs-kwaliteit verhouding

We vonden het zó relaxed in deze fijne kamer!

Een geweldig en ontspannen verblijf met een vriend. We hebben genoten van de prachtige en knus ingerichte kamer. We komen absoluut terug. Meer privacy is bijna niet mogelijk.

GEWELDIGE ERVARING !! ♡

Ik ben afgelopen weekend zaterdag Naar spa040 in best geweest 20:00/22:30 Spa 2 met het zwembad . Bij binnenkomst zeer vriendenlijk ontvangen door het vrouwtje wat er toen stond in de avond ! Supper genoten van de sauna en jacuzie waar we ook duidelijke uitleg over kregen . Even wat garnaaltjes bestellen en nacho's ging ook heel soepel de sauna was erg schoon ! Water was lekker warm ook DIKKE VETTE 10 voor het totaal plaatje

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar

Prachtige locatie, alles op en top geregeld, en zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

was prima en je heb echt privacy

was goed een vriendelijke man die de deur open deed

• Prijs-kwaliteit verhouding

Dit is een van de meest schone en luxe privé Spa waar ik ben geweest. Hostes heeft het heel duidelijk, netjes en op een vriendelijke manier alles uitgelegd. Ontzettend veel keuze dan alleen een Spa. Daarnaast ook spelletjes en etenswaren en drinken! Niet al te duur. De Spa in het algemeen valt in een super prijsklassen en zeker waard om nog een keer te beleven.

Sfeervolle knusse locatie

Wij hadden de kamer voor een aantal uur in de avond gehuurd. Vooraf betaald en vooraf contact gehad met de verhuurder over het inchecken. Dat verliep snel. De sleutel kon in de brievenbus gedaan worden en zo konden wij rustig inchecken zonder gedoe. De lampjes in het verblijf waren al aangedaan. Fijn! Het is een heel afgelegen stekje. Het was midden in het bos en in deze periode was het héél donker. Dat maakte het ook sfeervol. Wij hadden een fijn kort verblijf. Alles was goed verzorgd!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima laat locatie om privé te kunnen zijn

Mooie ruimte, mooi bad mooie douche. Prima discrete lokatie. Netjes en verzorgd

• Prijs-kwaliteit verhouding

Helemaal top echte aanrader!

Zo'n mooie plek om lekker met zijn tweetjes er even uit te zijn. Huisje is super knus en cosy. Was beetje fris binnen maar onder het dekbed merk je daar niks van.

Geweldig relax moment

Simpel eenvoudig en alles aanwezig om heerlijk te relaxen. Ontspannend genieten van de tuin...openhaard....bed!!! Heerlijk bad en douche inclusief de handdoeken. Wij komen ckers terug.

perfectt

super mooi

Ontspannen

Was lekker genieten , er waren een aantal dingen die kapot waren .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele goede vriendelijke service Hygiëne was op en top Hele fijne tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Blijft een heerlijke plek

Al meerdere keren geweest en zoals altijd weer helemaal top. Schoon, fris en warm met de lekkerste koffie, chocolaatjes èn verse bloemen.

Schoon netjes mooi

Nette kamer

Weer een fijn verblijf, net zoals de vorige keer. , nette kamer, prima bed , voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, schoon, gezellig en knus huisje

Gezellig, ook voor langere tijd. Appeltaart was een leuke verrassing

In twee woorden;Buitengewoon uitstekend

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt zo super schoon en in het centrum, fantastisch!!

Heerlijke avond gehad. Wat een heerlijk en super schoon appartement. Alles is aanwezig, luxe bed, ruime douche, gratis minibar, heerlijk bad, lekker zitgedeelte en schone toilet. En midden in het centrum.!!! Echt een aanrader!!!!

Echt Secret

Goed ontvangst, als je de weg weet is ontvangst niet meer nodig een volgende keer. Fijne sfeer alle privacy!

De kamer was matig

De douche rook een beetje naar riolering. De bovenburen waren goed te horen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn