Super fijne kamers

Een paar keer al hier geweest, altijd erg fijn. Mooie kamers en een hele mooie badkamer. Zeer discreet allemaal, ee komen zeker nog terug

Heerlijke ruimte discrete mensen

Prachtige plek ruime zolder en prima mensen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een geweldige mevrouw..aardig en vriendelijk en discreet .. waren er dinsdsg va 10 tot 12..perfexlct geregeld

Waanzinnig

De ontvangst verliep vlot. Vriendelijke eigenares legde alles beknopt uit. Voor vragen konden we haar bellen en het was ook geen probleem om iets langer te blijven. De faciliteiten zijn schoon en werken prima. Overal is aan gedacht: slippers, badjassen, toiletartikelen, eten, drinken, minibar etcetera. Echt een aanrader, je rijdt herboren huiswaarts.

Fijn spannende kamer

In het donker even zoeken waar je moet zijn. Zo afgelegen heeft echter ook voordelen ;) Netjes, schone en ruime kamer met veel mogelijkheden.

Super goed

Wij werden goed ontvangen door de eigenaresse leuke sfeervolle ruimte waar we lekker konden relaxen. Zeker een aanrader. Lekker schoon alles. Helaas moesten we onverwachts eerder weg ipv de 2 uur volgemaakt te hebben.

Gezellige kamer

Kamer is gezellig douche idem dito bed is uitstekend. Één min puntje mogen wel iets meer handdoeken liggen. Maar echt een fijne kamer om heerlijk van elkaar te genieten.en dat hebben we wederom weer gedaan. Dus snel weer een keer boeken we verheugen ons er nu al op.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vijf sterren zijn meer dan verdiend.

Bij binnenkomst zie je het meteen. Hier is liefde, aandacht, smaak en passie in gestoken om de gasten de gelegenheid te geven even te ontsnappen aan de dagelijkse hectiek. Dat is ons dan ook meer dan goed gelukt. Dit is zo’n plek waar we terug gaan komen. Liefst hou ik het voor mezelf, maar ja, ik gun het een ander ook. Dus daarom ook deze aanbeveling. Niet twijfelen. Doen.

Puur genoot

Ik had twee uur geboekt als verassing voor mijn vriend. Twee uur waren aan de korte kant. Volgende keer zal ik drie uur boeken! Bedankt!

Top locatie

Heerlijke locatie, prachtige slaapkamer. Erg veel luxe en super netjes en schoon.

Een mooie locatie.

Hier moet je heen!

Puur genieten in super coole/spannende room.

Zeer compleet en schoon

Nieuw adres met goede faciliteiten. Goed bereikbaar en heerlijk verblijf gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Moet ik nog een keer doen

Alles schoon en top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt een prachtige en geweldige prive spa

Heerlijk genoten samen met mijn partner van een heerlijke spa middag met alles erop en eraan! Fantastisch prive ruimte met zwembad, jacuzzi en sauna! Hapjes en drankjes werden verzorgd tegen betaling! Kortom echt een dikke aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wederom heerlijke middag gehad!

4 uur zijn voorbij gevlogen en de heerlijke kamer! Echte aanrader, heerlijke bedden en verder alles aanwezig wat je nodig hebt

Top locatie

Super gezellige en fijne locatie met fijne gastheren.

Faciliteiten top

Leuke gastvrouw in Almere! Ze had best mee mogen doen.. Was het een mmvv geworden op een sfeervolle locatie.

Prima voor elkaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk appartement op een prachtige locatie

Heerlijk en ruim appartement. Van alle gemakken voorzien. Alles was top geregeld. We gaan hier zeker nog eens gezellig een paar uurtjes zijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede ontvangst en zeer mooie en schone plaats

SZS

The stay was impeccable. It was a total escape from the everyday's life, with maximum recharging. The staff were absolutely friendly, discreet and prompt. We 100% recommend. The place perfectly clean and tidy. A really intimate environment. Thx.

discreet,schoon,vriendelijk personeel

blijft een toplocatie, waar vriendelijkheid en discretie in het vaandel staan. mogelijkheid tot koffie en of thee zou een pré zijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het blijft een fijn en intiem appartement

Met zijn 2en weer een heerlijke paar uur gehad. Bij binnenkomst waren er, heel romantisch, al wat kaarsjes aangestoken en de elektrische open haard stond ook al aan met wat muziek via de tv. Enig puntje is wel dat het wel iets warmer zou mogen zijn. We komen hier graag nog eens terug. :-)

Fijne locatie

Alles is netjes, volop luxe om je even heerlijk te ontspannen. Toiletje is niet top, maar dat is het enige.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn