Luxurious and clean!

Super nice experience, all the bed clothes, jacuzzi and sauna clean. Super friendly staff. We will definitely come back other times. Only point to improve is the system to check in and check out to be able to leave automatically. This was the best secret room we have been in NL.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zo schoon , zo lief personeel Alles netje’s uitgelegt .. perfect met je omgegaan ..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie en faciliteiten!!

Heerlijk een paar uurtjes ontspannen in een prachtige omgeving! Alles was top geregeld! 3 uurtjes is eigenlijk te kort! Kom zeker terug!

Netjes ,mooie ruimte , vriendelijk ontvangst

Voor 2de keer geweest en al bekend , lekker gebaderd samen en comfortabel slaapgedeelte , 1 opmerking ,bad was niet geheel mooi schoon dus zelf maar gedaan was kleine moeite , dat komt omdat vrouw schoonmaak bedrijf heeft die alles ziet ,maar niet erg

Niet geheel volgens verwachting

Meerdere dingen vielen tegen in de kamer. Locatie op zich is prima

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke rustige kamer in mooie omgeving

Mooie kamer heerlijke rustige omgeving

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super leuk en gezellig dag gehad

Verblijf was perfect en gastvrouw super leuk en aardig. Ik ga zeker terug . Reserveren was echt moelijk .valt tegen

Heerlijk ontspannen

Het is een mooie locatie. Voor mij persoonlijk was het binnen iets te warm, zeker als je aan het einde je kleren aan wil doen. De trap naar boven is onveilig, leuning zit los en een traptrede hangt naar beneden. Ook moet je niet te dik zijn anders wordt het helemaal een uitdaging om boven te komen. Omdat je een formulier moet ondertekenen dat ze niet aansprakelijk zijn voor eventueel letsel vind ik dit een kwalijke zaak, daarom dat dit sterren kost.Ik heb het aangegeven dus hopelijk wordt de trap snel vervangen, dan kom ik graag terug.

Netjes en schoon

Geweldige plek

Goed uitgerust en geweldige plek om van elkaar te genieten

Heerlijk

Ik kan er niks anders van maken dan dat dit een geweldige en unieke ervaring was.. En ook zo lekker ruim. Ons zie je zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vies beddengoed en veel rumoer

Voor de derde keer hier geweest. Tot 2x toe zaten er vlekken in het beddengoed en de laatste keer was het erg rumoerig op de gang, waardoor er geen gevoel van privacy was. Hierdoor maar 2,5 ster, helaas

In één woord geweldig

Mijn vriend en ik hebben de beste tijd van ons leven gehad hier! Alles is echt tot in de puntjes verzorgd en de medewerker die ons hielp was echt super vriendelijk. Wij komen hier 100% terug en ik raad iedereen een fantastische tijd hier aan. Dankjewel voor alles!!!!

Voor herhaling vatbaar

Leuk en ontspannend

Opzet en aanbod zijn leuk. Stoomcabine incl muziek en jacuzzi is super! Wat ons betreft had de schoonmaak wat beter gekund, veel vlekken en stof al denken we dat dit ook kan komen doordat er weinig afzuiging/luchttoevoer is en je door alle warmte en stoom al snel een hierop kan wachten Leuk voor een nachtje, verwacht geen overbodige luxe of een tot in de puntjes verzorgd verblijf

TOP!!!

Aanrader! Zoals altijd vriendelijk geholpen en een zeer goede service.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie kamer, aan alles is gedacht, echt heel verzorgd. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad.

Super mooie locatie

Wij hebben een super fijne avond gehad, het was schoon, prettig ontvangst, binnenkort lekker vrienden een avond genieten

Heb er van genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rustige en mooie locatie. Mooie en verzorgde ruimtes.

Zeer positief

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is een super mooie kamer, ook gezien de faciliteiten, wat echt meerwaarde heeft. Het is gezellig,sfeervol,schoon. Ook dat je gebruik kunt maken van minibar, hapjes etc. We zijn er nu 2x in een maand geweest dus dat zegt al genoeg. Top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijke dag gehad, heerlijke privacy, super vriendelijk personeel, de hygiëne is top. Alles qua luxe wat je wenst en verwacht.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn