Een heerlijke dag gehad, heerlijke privacy, super vriendelijk personeel, de hygiëne is top. Alles qua luxe wat je wenst en verwacht.

Heerlijk genoten

Super vriendelijk ontvangen. Super knus en sfeervol plekje wat je niet verwacht op een boerderij. We hadden wat moeite om de jacuzzi op temperatuur te krijgen maar uiteindelijk lukte dat. Bed is wel aan vervanging toe, beetje gammel. En we misten een fonteintje om onze handen even te wassen. Maar verder heerlijk genoten daar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Helemaal top echte aanrader!!!!!

Lekkere fijne kamer met alles wat je nodig hebt om heerlijk met z'n tweetjes ongestoord te onthaasten. Tijd voor elkaar.

Alles aanwezig

Top ervaring

Fijne gastvrouw die alles goed uitlegd. Zeer schoon complex en wij komen zeker weer eens terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

het was maar voor korte duur want mijn vriendin kreeg het benauwd en zwaar ademen dus na 3 kwartier zijn we weggegaan maar alles zag en goed en schoon uit, het ontvangst was goed en ondanks dat het zo kott duurde is het wel een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeker voor herhaling vatbaar ook zeer aardige personeel

Hellemaal toppie!!

Goede ontvangst en goed afgesloten. Aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Boven verwachting mooi en zeer hygiënisch en schoon. Sympathieke kamer verhuurder en beheerder Geert . Zelfs meerdere soorten Massage olie aanwezig mooi en schoon beddengoed en handdoeken . Leuk buiten terrasje . Wij hebben nu 2 keer geboekt en zijn super enthousiast over deze kamer in een rustige omgeving. Echt een aanrader voor een fijne dag .

Dikke prima!

Alles was weer perfect geregeld!

Supermooie locatie

Nieuw en compleet. Erg mooie ruimte met alles erop en eraan. Super mooie en grote zwemjacuzzi, goede sauna en stoomcabine Ook mooie relaxruimte met smart tv en open haard Gastvrouw zeer vriendelik en behulpzaam

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie...het was gezellig....!

Bij aankomst werden we netjes naar onze kamer gebracht, de schoonmaaksters waren net klaar, de kachel was heerlijk aan....dus we hoefden niet meer warm te worden, heerlijk kopje koffie genomen....verder vertel ik niet maar kan wel vertellen dat het zeer gezellig was met lekker ruim bed.....met goede afloop hahhahah na 3 uurtjes zijn we netjes vertrokken met een voldaan gevoel....op naar de volgende keer.

Zeer mooie ervaring

Mooie accomodatie Aardig personeel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk plekje om te ontspannen

Een plaats om tot rust te komen. Waar je privacy gewaarborgd is. Waar je discreet en met warmte wordt ontvangen. Jammer dat de matrassen uit elkaar schuiven.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Voor de bescheiden prijs prima kamer

Prachtige locatie..!!

Romantische locatie

Ondanks dat je locatie vlak bij Zwolle is, het je het gevoel dat ergens in de 'middle of nowhere' bent. Je hoort helemaal niets alleen af en toe een paar vogels. Locatie is super discreet zo ook de check-in. Eigenaar heeft ons alleen maar binnen gelaten en voor de rest hebben we hem niet meer gezien. Toen we binnen kwamen stond de houtkachel al aan en de kaarsjes waren aangestoken. We hebben echt een super fijne tijd gehad en ze zien hier ons zeker nog een keer terug! Bedankt voor de gastvrijheid!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige plek, mooie ruimte en goed verzorgd

Kwamen te vroeg aan maar konden gelijk naar binnen. Was heel sfeervol ingericht en schoon. Koffie en thee gratis en er lagen chocolaatjes klaar. Goede privacy. We hebben genoten en is zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastische ervaring

Afgelopen zondag mogen verblijven in deze mooie SR. De B&B is mooier in het echt dan op foto’s. Heerlijk genoten in het bad. Locatie is discreet en de contactpersonen zijn goed bereikbaar. Ik heb mijn nieuwe (favoriete) B&B ontdekt. Tot gauw!

Ontspannend

Onze eerste kennismaking met een prive sauna en wat was het een kennismaking zeg. Heerlijk genoten. Het was schoon, hygiënisch, mooi, vriendelijk en van alle gemakken voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar

Supermooie kamee

Mooie kamer, geweldig aangekleed. Vond het er alleen te warm.... Ook goed verzorgd er stonden blikjes drinken, chocolaatjes op tafel

Super mooie locatie

Het was een hele mooie kamer alles was netjes en schoon het was top ik kom zeker terug

Gewoon top!!

Ik heb er maar weinig woorden voor nodig gewoon super voor elkaar! Wij komen zeker weer!!

Kamer was al verhuurd.

We kregen een klein afgedankt kamertje. Totaal niet de sfeer zoals geschetst.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn