Schoon en aangenaam zoals altijd. 100% professioneel:) Dankjewel

Prachtige lokatie

Super mooie kamer en zeer vriendelijk en discreet ontvangst

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een hele mooie en fijne locatie.

Een aantal mooie uren doorgebracht hier. Alles ziet er fantastisch uit. Een hele aardige gastvrouw die duidelijk uitleg gaf over de locatie. Absoluut een aanrader. Enig minpunt, privacy was voor ons goed, er wordt echter gebouwd waardoor dit voor een verminderde privacy zou kunnen zorgen. Bij ons lag de bouw stil.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Intiem, schoon, en van alle gemakken voorzien

Super fijne locatie in Utrecht. Mooie kamer, die van alle gemakken voorzien was, er was zelfs een bluetooth speaker voor muziek. Groot balkon waar wij even buiten konden zitten. Zeer ruime badkamer, met apart ligbad en douche inclusief zeep etc, heerlijk ! Wij hebben hier heerlijk kunnen genieten, niet gehinderd dan wat dan ook. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, en het was geen probleem dat de gastvrouw thuis was, het huis is niet gehorig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ervaring in een mooie ruimte

De tweede keer dat we hier komen. Heel privacy en genoeg ruimte om tot rust te komen. Zeker een aanrader. Wij komen hier vaker terug

Helemaal top

Een leuk en knus verblijf op een schitterende locatie.

Super mooi !

We hebben een super mooie ervaring gehad alles was zo schoon , nieuw echt een aanrader . Heel erg mooi

Weinig romantisch

Zolderkamer met schuin dak waar een bed in de hoek geschoven was. Foto op website komt volledig niet overeen. Geen mokken voor koffie/thee. Inchecken via cafetaria, verre van privacy. Nooit meer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mijn vriend werd keurig ontvangen met de sleutel. De kamer was weer keurig. We waren hier al vaker geweest. Alles dik in orde.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was gewoon helemaal goed

Mooie kamer vriendelijk geholpen de lunch was super het was zeer schoon kortom voor herhaling vatbaar. Wij gaan er zeker nog eens naar toe

top ervaring

vriendelijk personeel, schoon, erg ruim opgezet. Echt een toffe ervaring. Let wel op dat je de postcode gebruikt en niet alleen de straatnaam, in gemeente Boxtel- Liempde hebben ze dezelfde straatnaam.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne omgeving en mooie kamer

Mooi ingerichte kamer en alles is heel netjes en zeer schoon. Het enige kleine minpuntje is dat je door de eigenaar wordt ontvangen. Hij is overigens wel heel erg vriendelijk en open. Verder een super verblijf gehad!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig, goed verzorgd, zeer ruim, van alle gemakken voorzien: een pareltje.

Was helemaal super

Alleen maar positief!

• Prijs-kwaliteit verhouding

He-le-maal top... Fantastische kamer en schoon

Aardige mensen prima kamer alles top

netjes

Niets aan te merken op gereserveerde kamer, schoon, netjes, correct.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie afgelegen locatie en kamer

Nette kamer met alles erop en eraan. Prima contact met de eigenaar en alles zeer soepel verlopen. Aanrader!

Schoon, privé, sfeervol

Heerlijk plekje, schoon en gezellig met eigen tuintje. Makkelijk en discreet parkeren

Prima schoon en netjes

Prima slaapkamer voor een paar uurtjes. Niet heel groot, jammer dat er niet een tweede stoel in past. Douche en toilet op kamer met genoeg schone handdoeken. Privacy ok maar er zijn ook andere gasten via dezelfde ingang, dus even goed timen. Contact met eigenaar prima.

Fijn

Het water van de douche liep niet af, leek wel verstopt. Het was een grote waterbende. We hebben onze handdoeken moeten gebruiken om het water op vegen. Geen verlichting op wc. Verder was het prima.

Heerlijk appartement

Komen hier regelmatig, schoon, netjes en leuk. Discreet parkeren. Helemaal top niets op aan te merken

Ons zien ze weer terug

Samen met mijn vriendin een gezellig avondje sauna genomen in een kleine dorpje waar we nooit eerder zijn geweest. Met één woord, GEWELDIG. IK RAAD HET IEDEREEN AAN. Ons zien ze binnenkort weer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Tis een fijne locatie, alle privacy. Hier gaan we zeker vaker afspreken

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige plek om te vertoeven

Geweldige plek, schoon, intiem, aardig personeel, voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie plek, super netjes verzorgd

Binnenkomst via code is prettig. Op de eerste verdieping is de ruimte. Muziekje en kaarsjes aan en lekker verwarmd. Goed verzorgd en netjes!!Geen klachten. De badkamer is ruim en met een ruime inloopdouche keurig verzorgd. Jammer is wel dat de verschillende ruimtes (slaapkamer, woonkamer en badkamer/toilet door een gang met elkaar verbonden zijn. Een gang waarop ook slaapkamer twee en een bovenverdieping op aangesloten zijn. Bij de slaapkamer hingen twee heerlijke badjassen. Kortom, top verzorgd en gastvrij. Alleen wij verkiezen liever een ruimte waar alles bij elkaar is.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn