SUPER!

Alles was top! Geen woorden meer aan toe te voegen. Mensen waren super vriendelijk!

Toppie

Geweldig ervaring en relax

Top geregeld.

Over het verblijf kan ik niet veel meer zeggen dat het er top en verzorgd uitziet. Wel over de verzorging en contact. Dat is top geregeld. Het overleg en de extra's zijn prima geregeld. De fruitschaal was iets verlaat. Er werd keurig over gebeld. Jammer genoeg kwam mijn genodigde niet opdagen. Ze heeft een pracht locatie gemist. Het telefonisch contact met de locatie was dik in orde.

Hele fijne prive spa.

Hele fijne gastheer/vrouw. Fijne ruimte. Heerlijk tot rust gekomen. Kleine tip: een tafeltje met stoelen binnen. De bartafel was te klein voor het ontbijt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Tevreden en ik kom zeker terug

Vriendelijk eigenaar, een leuke en schone kamer, Privacy, parkeren in de buurt, ik kom zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een perfecte plek voor een romantische en ontspannen ontmoeting met een geliefde. Geweldig.

Alles is fantastisch voorbereid om te kunnen ontspannen en een romantische en zalige tijd door te brengen met je geliefde. Prachtige wellness suite met whirlpool & sauna.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Deze kamer is super voor elkaar

Zeer sfeervolle ruimte en heel schoon . Alles is gewoon goed geregeld. Vooral de privacy is erg prettig .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bijzonder mooie locatie, uitstekend verzorgd

Gastvrije ontvangst, prachtige locatie, tot in detail verzorgd (stond bv al een karaf muntwater klaar), sfeervol, erg schoon, kortom: fantastisch!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ruimte met een fijne sauna en jacuzzi

Onwijs genoten van de faciliteiten die deze kamer biedt. Heerlijke tapas tray en een lekker bubbeltje maakt alles compleet. Leuk en aardig personeel

Mooie kamer

Lekker zitje, fijn bed, schoon en ruim sanitair Keukenuitrusting mag wel wat uitgebreider. Je kan nog geen stokbrood snijden. Met het aanwezige aardappelschilmesje is dat niet mogelijk.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig, netjes, correct en leuke gastheer

Compleet en leuk ingericht appartement met alle gemakken voor hansden. Aan alles was gedacht. Ik geef een dikke 10

• Prijs-kwaliteit verhouding

Oud maar wel netjes en schoon

Prima nacht gehad

Erg mooi

Is een mooie kamer en genoeg parkeerplek..enige wat ik zou kunnen bedenken wat beter kon is dat er geen douche zeep aanwezig was

Niet zoals eerder.

Koffieapparaat was nog vuil. De creamer nog steeds hard als baksteen.

Goed prijs en kwaliteit

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bij aankomst netjes ontvangen goede uitleg hoe alles werkte alles netjes schoon was een onvergetelijke middag zeker de moeite waard kom daar zeker nog terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Superleuke locatie! Sfeervol, discreet en keurig.

Meteen toen we binnenkwamen waren we onder de indruk: wat een leuke bestemming! Heel sfeervol, gezellig, knus en schoon. Keurig netjes en vriendelijk ontvangen. Tja, eigenlijk was het helemaal af. Niks op aan te merken. Alles was er! En lekker privé. Ik heb deze locatie onder mijn favorieten opgeslagen, ga het aanbevelen en kom zeker terug! Bedankt.

Zeer mooie lokatie

Zeer mooie en verzorgde appartement. Alles goed geregeld, en netjes onderhouden. Echt een aanbeveling voor deze locatie. Is wel voor een onbekende even zoeken naar het appartement

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige prive welness ruimte, luxe schoon uitstekend geregeld

Erg mooie ruimte met alles wat je wenst. Ik ga er zeker weer naar toe

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie met privacy en goede parkeergelegenheid.

Indien gewenst ontvangst door vriendelijke gastvrouw met uitleg over de accommodatie. Fijn en rustig verblijf met veel voorzieningen. Wij gaan hier zeker terugkomen. Theo

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekend prima accommodatie netjes schoon zeer vriendelijke eigenaar

Zeker aan te raden voor een avondje rust met je partner.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijke ontvangst…mooie schone heerlijke warme sfeervolle ambiance…

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was een super mooi Accommodatie !

Is een mooie kamer met complete Privacy. Hele vriendelijke mensen die je alles eerst uitleggen ect. !

Discrete fijn plek

Zag er allemaal netjes uit, we hebben genoten. Qua aankleding mag het wel iets warmer, maar verder alles gewoon prima!

Super ervaring

Super ervaring