Prima kamer

Nu paar keer hier geweest omdat het een fijne kamer is voor een goede prijs. Alles aanwezig wat 'nodig' is voor een romantisch samenzijn. Goed bed. Fijne douche. Je kunt je eigen muziek afspelen via Bluetooth op boxjes. Eventueel flesje wijn erbij (tegen betaling). En het hotelletje (want dat is het) zit op een rustige plek (tenminste, overdag dan) naast een sportveld. De kamers zijn wel wat gehorig. Wij hoorden de geluiden op de overloop namelijk wel. Deuren die open en dichtgaan dat soort. Het heeft ons niet echt belemmerd in onze 'activiteiten'.. dat niet :) Nadeel is wel dat er geen eigen entree is, want het zijn hotelkamers, dus gewoon via de hoofdentree naar binnen. Contact met de gastvrouw voor sleutel is geen probleem. Maar deze keer was de schoonmaakster aanwezig. En er stonden meerdere auto's geparkeerd, dus we hadden nog meer personen onder ogen kunnen komen. Dat was toch wel een beetje ongemakkelijk. De eerste keer was er bij aankomst niemand en konden we bellen voor een code voor het sleutelplaatje. Was toch prettiger.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige plek voor een heerlijke trio

Alles was super netjes!

Heerlijk vertoeven

Heerlijke kamer en douch, schoon en erg privé om samen volop te genieten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuk kamer voor een leuke prijs

Ik ben zeer tevreden over de kamer, zeer schoon, voor redelijk prijs. Parkeren voor de deur. Aanraden voor iedereen

Alles was goed geregeld en schoon

Alles was goed geregeld en schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik en mijn man vonden het super! Ze was alleen versiering vergeten maar heeft het wel klaargezet voor ons.. we moesten even wachten .. Maar het was het zeker waard! Mijn complimenten aan de baas! Zeker discreet alleen jammer dat we niet konden overnachten.. hopelijk zullen je die optie ook open hebben voor desnoods 1 nachtje .. Super concept van de baas! Nogmaals mijn complimenten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was echt snel geregeld geen problemen gehad. Super vriendelijk personeel. Echt heel erg naar me zin gehad. Zou zeker terug willen komen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

perfect voor een koppeldag, een vrijgezellenfeest of gewoon om te relaxen

We kwamen hier voor het vrijgezellenfeest voor mijn vriend, en de staff was altijd erg aardig en attent met ons. We bestelden het vrijgezellenfeestpakket met hartballonnen, badjas voor de bruidsmeisjes en een witte badjas voor de bruid. Wij waren erg verrast over hoe mooier de kamer is. Ik kan deze plek niet genoeg aanbevelen! Ik kom zeker terug met mijn man!

Top locatie

Veel privacy. Fijn bed. Alleen bad was niet ideaal maar er was ook een fijne douche. Dus prima.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De ruimte was goed, maar technische gebreken (kortsluiting) verstoorden ons plezier!

Eigenlijk best een mooie faciliteit: Finse sauna, dtoomsauna, whirlpool en n groot bed. Ideale ruimte om paar intieme uurtjes door te brengen. Echter, na een uurtje viel t licht uit. Even later rook uit de apparatuur van de stoom sauna (die we dus nog niet gebruikt hadden). Wat paniek bij de beheerders. Excuses. Toezegging op een tegoedbon…. Echter nog niets van gezien! Zou via mail komen… Uiteindelijk daarna nog wel paar rustige momenten gehad, maar met incomplete wellness.

Geweldige locatie

De locatie is schoon, goed ingedeeld, slaapruimte met airco is super en de gastvrouw is supervriendelijk en zorgzaam.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig mooie locatie, wij waren de eerste bezoekers, werden zeer vriendelijk ontvangen met duidelijke uitleg, heerlijk genoten

Heerlijk

Mooie en schone ruimte!

Geweldig en discreet

Nette verblijven vriendelijke mensen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel plezier voor een leuke prijs

Leuke tijd gehad in een mooie locatie met goede voorzieningen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie en gave accommodatie

Super mooie accommodatie en je komt niets tekort. Fijn verblijf voor korte of lange duur en prima prijs kwaliteit verhouding

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super goede ervaring. Heel discreet en privé, schoon en fijn appartement!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige entourage om te verblijven.

Ontvangen door een vriendelijke host met een goede uitleg hoe/wat. Het was (begin september) wel heel warm in deze ruimte. De combinatie jacuzzi, sauna zorgde voor veel zweet momenten. Op het bed ligt een soort van plastic zeiltje waardoor je blijft zweten na een inspanning, dat is minder prettig. Helaas vliegt de tijd voorbij als je hier bent.

Helemaal in orde

Mooie kamer en goed ontvangst. Hier al vaker geweest en altijd duscreet en prima in orde.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Genoten van goede service en heerlijke welness

Fijne welness, vriendelijk en netjes geholpen. Goede service en hygiëne was top. Alleen erg warm als buiten mooi weer is. Komen zeker een keer terug als buiten kouder wordt. Thanks voor de heerlijke middag!

Geweldig mooi

Super vriendelijke vrouw. De kamer was nog mooier dan je had kunnen bedenken. Alles klopte

Heel erg tevreden!!

Heerlijk rustig gelegen locatie. Nu voor de 3e keer geweest. Erg tevreden over de ruimte, douche, bed. In 1 woord, uitstekend!! Tot de volgende....

Prettige plek met privacy

Makkelijk parkeren, eigen ingang, goed uitgeruste kamer met fijn bed, bad, douche. Ik kom zeker terug

Geweldig !

Super lieve mensen ! Super service! Wij Willen niet anders meer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is voor herhaling vatbaar

Atoomweg 12

1627LE Hoorn