Top locatie dicht bij het centrum

Wat hebben wij super genoten van de locatie waar we niets tekort zijn gekomen. Mede ook door de uitleg en gastvrijheid van de eigenaar. We gaan hier zeker terug komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was heerlijk maar niet schoon

Leuke plek alleen helaas niet echt schoon. Water van het bad liep door de hele kamer net zoals de douch bad, het liep er gewoon langs. Verder verschonen ze het bad denk ik niet na gebruik ik zag huidschilvers drijven. Voor secret rooms verwacht je wel een plekje waar je je ding kan doen maar alleen een kleine bank.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke middag gehad. Heerlijke kamer en fijne douche. Volop privacy. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontspannen verblijf gehad

Zeer ruime zolderkamer in een discrete rustige omgeving.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heeel fijn en heeel schoon

Zeer fijne service

Ja..

Bed is beetje niet goed. En echt warm misscheen een vantilator is opllossing.. verder super.. aardeg jullie en bedankt... tot to misscheen. ( iets langer blijven echt leuk voor opruimen.. thnxx)

Geweldige beleving !!

Voor een avontuur ben je op de juiste adres. Het is een geweldige ruimte. Lekker fris schoon en geweldige ontvangst. Juiste belevenis, bij juiste plek. Ik kom zeker terug.

Helemaal fantastisch

Het ontvangst was uitermate vriendelijk, alles was super hygiënisch en netjes. Mijn vriend en ik hebben echt genoten van de tijd hier, even weg uit huis en in een andere omgeving. Echt een aanrader, ook de drankjes waren heerlijk. Kortom, wij komen nog eens terug

Top locatie

Vriendelijk en gastvrij ontvangst! Arrangement was top! Alleen jammer dat we zelf onze handoeken moesten meenemen. En het bedrag klopte niet, er staat vanaf 89 euro maar die optie heb ik nergens kunnen vinden. E Voor de rest een aanrader! Richardo

Netjes

Topper de top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een prachtige room met veel luxe.

Een geweldige ervaring in een mooi pand aan de haven. Mooie ruimte met vele luxe waar je nergens aan tekort komt.

Heerlijk

Was een fijne rustige sfeer. Gastvrouw was heel aardig en legde snel alles uit en daarna konden we heerlijk genieten van ons dagje mini wellness. Heerlijk dat je een eigen tuin tot beschikking hebt. Het huisje en de wellness zit aan het verlengde van de tuin, vonden wij niet vervelend. Zeker voor herhaling vatbaar

Voldoende

Beetje onhandig kleine kamer. Badkamer prima. Zou dit niet snel weer boeken.

Zeer goed bevallen

Hele mooie kamer en eigenlijk alles was top

Formidabele

Het was helemaal top , komen zeker nog eens langs .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kleiner van gedacht, maar prima

De B&B is feitelijk een kamer boven. Kleiner dan ik dacht. Maar de ontvangst is allerhartelijkst, de kamer ziet er keurig netjes uit. Van alle gemakken voorzien en erg schoon.

Keurig, verzorgd, en anoniem

Heerlijk kunnen genieten van de ruimte en de rust

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed ontvangst Nette en schone kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed ontvangst, mooi aangekleed en goed arrangement

Fijn verblijf in een mooie ruimte. Tijd wel wat kort maar super fijn om te mogen verblijven

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel fijn plekje met alles erop en eraan

Echt n feestje om te verblijven, een compleet plaatje en top verzorging door de gastvrouw. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een sfeervolle kamer

Een sfeervolle en schone kamer. Rustig gelegen. Ondanks de warmte toch te doen met een goede ventilator. Ook mooie badkamer. Aardige gastheer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Boven verwachting afgezien van de deur.

Aller eerste keer Secret Room voor mij. Betaling via ideal verliep vlot, mailtjes die daarop volgden helder. Moest een kwartier voor aankomst even appen of bellen. Dat verliep goed. Gastheer stond al buiten toen ik aankwam. Altijd even awkward, maar hij was vrij discreet en direct. Hij liet de kamer even zien en weg was hij. De kamer is ruim! Mooie badkamer, schoon, handdoeken en douchegel e.d.. Groot bed, kraakt niet. En er is een keukentje. Super netjes allemaal. 1 min puntje, wat al in eerdere review las: de deur sluit niet aan waardoor je het gevoel hebt dat geluid dat je maakt, in de gang terecht komt. Ook hoorde je iemand in de hal iets pakken e.d.. Bleek de gastheer te zijn die andere kamers aan het opmaken was. Toch wel raar dat iemand "mee geniet"....al weet ik dat hij gewoon zijn werk doet,....maak de deur en het is top. Ook de twee deuren met privé erop in de kamer, die op slot zijn, voelen gek. Waar gaat dat heen, wie is daar? Met wat kanttekeningen, waar ik meer last van had dan zij :-), was de kamer goed! Prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon.

Schone kamer, prima prijs kwaliteitverhouding. Volgende keer weer

Schone kamer, prima prijs kwaliteitverhouding. Volgende keer weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bijzonder schoon, ruim, gezellig, compleet

Absoluut favoriet adres. Is altijd keurig verzorgd, schoon, gezellig ingericht (zelfs verse bloemen), en alles wat je maar nodig kunt hebben is er. Zelfs lekkere koffie.

Luxe plek. Elk detail is goed onderhouden. Leuke dienst. Ik kom er zeker terug

Atoomweg 12