Mooie plek

Mooie plek vlak bij bos en lekker rustig. Niet helemaal prive doordat je als je buiten zit de woning inkijkt. Kamer ziet er netjes uit mag alleen we een stofdoek doorheen. Ondanks dat wel plek om naar terug te gaan

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuk schone sfeer volle kamer Met niets dat aan ons ontbrak Leuke en wilde nacht gehad Had niet gedacht dat de vrouw zo los kon gaan

Schoon

Netjes schoon en mooi

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon en van alle gemakken voorzien

Rook lekker fris bij binnenkomst. Goed vermaakt en alles voor elkaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima, schone, comfortabele ruimte!

Prettig ontvangen door de gastheer, ruimte zag er zeer schoon en uitnodigend uit. Alle gemakken, voldoende handdoeken bijvoorbeeld en koffie en thee als je zin hebt. Geparkeerde auto's zijn vanaf de doorgaande weg te zien. Ruimte zelf is voldoende privé

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super relax, sfeervol en prachtige locatie

Heel vriendelijk ontvangen, goede uitleg gekregen en enorm kunnen genieten van alle prachtige faciliteiten, wil je een keertje met je vrouw lekker ontspannen , even de tijd 'vergeten' , raad ik dit zeker aan !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekend service, mooie arrangement. Zeker aanrader!

Veels te krap. En benauwd

Het enige positieve was de gastvrouw die ons heel vriendelijk ontving en ons rond leide. Stoombad kwam een rare lucht uit als je er in zat. Jacuzzi deed het dan wel en dan niet . Had voor 2,5 uur gereserveerd maar zijn naar 1,5 uur weggegaan omdat het veels te benauwd werd en niet uit te houden meer was ( geen airco). Ben bij veel plekken geweest maar bij deze plek wil ik geen euro meer aan uitgeven . Zonde van onze tijd en geld .

Super ontspannen

Heerlijk ontspannen, mooie en nette inrichting, schoon, vriendelijk personeel en gewoon goed geregeld!

Perfect…

Heel goed service en klantvriendelijk. Alles goed uitgelegd en wij hebben ervan genoten. Echt een aanrader om het te proberen. Kom nog zeker een keer terug.

Fantastische ervaring

Goedendag Wederom weer heerlijk genoten van deze fijne , schone en vooral mooie privesauna Zeer fijn verblijf en faciliteiten zijn ruim voldoende

Zeer schoon en netjes!!

Fijne schone kamer

Prima kamer met prima faciliteiten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ruime locatie , leuk ingericht erg rustige omgeving.

Vriendelijk contact gehad met de verhuurder om de tijden te verschuiven. We waren al eens op dit adres geweest en hebben daar genoten van de rust en de ruimte binnen. Geen opgesloten gevoel zoals je in een hotelkamer kan hebben. We komen zeker nog terug.

Heerlijk anoniem verblijf

De ruimte is erg mooi ingericht. Heerlijk groot bed op een zoldertje. Ook nog een afgezonderde tuin.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima room, netjes en schoon.

We hebben ons er prima vermaakt

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een geweldig verblijf van 5 uur.

Een geweldig verblijf van 5 uur. Zeker voor herhaling vatbaar. Gast heer was heel vriendelijk. omgeving was rustgevend.

Goede

Ik heb genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super nette en attente gastvrouw. Legt alles goed uit en het plezier kan beginnen. Alles schoon.. gewoon top!

Weer een geweldige ervaring

Alles aanwezig voor een leuke prijs .

Super ervaring

We konden het aanvankelijk niet heel makkelijk vinden even heen en weer gereden. Ontvangst was netjes en discreet, voorzieningen en extra arrangementen top. Enige was dat koffiezetapparaat niet werkte of we deden het niet goed. Netjes en absolute privacy.

Was weer heerlijk

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en het was weer heerlijk. Discrete behandeling, nette ruimte, goede voorzieningen (heerlijk bad) en alles om er een spannende dag van te maken.

Fijne, rustige locatie

Hele fijne, rustige en prettige locatie om een dag met z'n 2en door te brengen

Tegenvallende ervaring

De secret room leek op de foto’s comfortabeler dan het was. De boeren stijl is niets mis mee, maar met een paar aanpassingen kan het veel gezelliger en comfortabeler worden. Bijvoorbeeld een kleed op de koude vloer, een bank waar je echt op kunt zitten ( en graag geen grote vlekken er in). De lampjes wat minder wit licht en minder wattage. En lampjes die werken. Echt schoon was de kamer niet, kijk ook eens achter de kast! Badkamer en toilet, waren netjes en schoon. Al met al tegenvallend, zeker voor een romantische avond, niet echt geschikt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een toffe nieuwe locatie!

Alles goed verzorgd. De schommel is goud!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn