Zonder uitzondering alles pico bello!

De loft heeft (bijna, want het bed blijft een aandachtspunt en een massagetafel zou echt fijn zijn) alles wat men zich zou wensen voor een ontspannen dag in volledige privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig kamer. Ik wil nog een keer daar komen

Mooie kamer en goede locatie... Alles was geweldig

Mooie locatie

Vriendelijk ontvangst. Mooie rustige locatie. Fijne slaapplek en lekker ontbijt :) We hebben een fijn verblijf gehad!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schone en prettige locatie (discreet)

Prettige ervaring, alles was helemaal ok. Bubbels stond koud, rozeblaadjes op het bed :). Schoon en discrete locatie. 1 mogelijke verbetering, zeker als het warm is in de zomer. Plaats een blower / ventilator ah plafond die je aan kan zetten voor een windje, dat zal iets meer verkoelend aanvoelen. Ivo

Nette kamer

Het was een mooie locatie en goed bereikbaar. Kamer was erg warm en met de ventilator ging het jammer dat de badkamer via een overloop met badjas te bereiken was verder prima vertoeven met je partner voor een paar uurtjes

Fijne plek

Aanrader! Prima verzorgd en heel schoon!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige ochtend gehad. Heerlijk weer, fijne plek en zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn verblijf, heerlijk rustig

Enig minpuntje is dat het matras uit 2 delen bestaat. Eentje is wat zachter en het verschuift.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was weer een fijn verblijf. Ontzettend genoten van de faciliteiten.

Rustig, privé en prettig

Fijne intieme locatie!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima geregeld en schoon. Ook minibar met drankjes bij de prijs inbegrepen!

Aardige ontvangst en goede uitleg. Goede hygiëne

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige lokatie, Super ontvangst en super hygiënisch lokatie

Echte aanrader zeker weer voor herhaling vatbaar

Mooie kamer

Was een mooie kamer met veel ruimte, schoon en netjes. Goed verzorgd met koffie en thee faciliteiten.

Mooie kamer

Moderne schone kamer. Wel wat gehorig. We mistten alleen een airco op de kamer. Er stond wel een kleine blazer maar die kon de kamer niet koel houden. Verder was alles prima. Vriendelijke eigenaresse. We komen zeker nog eens terug.

Schoon, veilig en vriendelijk

Voor ons de tweede keer dat we hier gereserveerd hadden. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer nette kamer en aanwezig. Komen graag weer terug. Tot gauw

Geweldig !!!

Prachtige lokatie , super schoon, super vriendelijk !

Was geweldig

Was een nieuwe ervaring , heel leuk ,zeker voor herhaling vatbaar.

Schoon en netjes

Gewoon goed

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is voor die prijs heel goed en het personeel is zeer klant vriendelijk bedankt voor de leuke ervaring

Schitterende locatie

Ziet er fantastisch uit. Een beetje zakelijke benadering en weinig privacy, maar verder de moeite waard!

Heerlijk

Altijd fijn om hier te zijn genieten van de schone en fijne faciliteiten! Aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Beste secret room tot dusver

Sinds 5 jaar maak ik gebruik van secret rooms, deze is by far de beste. De inrichting is heel netjes, gezellig en mooi op elkaar afgestemd. De voorzieningen zijn allemaal prachtig en de airco is super fijn tijdens hete sessies. ;)

Topmiddag

Gaaf bed met openhaard, tv met xxx-zenders en podium

Alles voor elkaar

Alles wat je nodig hebt voor paar uur plezier. Eigen muziek, sfeerlicht én paal/podium was top combi

Gezellige knusse kamer

Prima kamer, alles zeer discreet. Keurig netjes en schoon. Volgens website is er openhaard en tv. Deze zijn er niet maar heb ik ook niet gemist want die hadden we niet nodig.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn