Gezellige knusse kamer

Prima kamer, alles zeer discreet. Keurig netjes en schoon. Volgens website is er openhaard en tv. Deze zijn er niet maar heb ik ook niet gemist want die hadden we niet nodig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijk ontvangst van (Cecile denk ik) het meisje achter de balie. Zeer schoon, luxe uitstraling en lekker eten. Konden ongestoord ons gang gaan. Top privé sauna. Groet, Mike

Schoon , mooie relax ruimte ,

Bij binnenkomst zeer ruime gelegenheid en alles netjes en keurig uitgelegd , daarna beetje zelf rond gekeken en ziet er schoon en netjes verzorgd uit , beddengoed ook fris , keuken in orde met tafel en stoelen , via tv muziek opgezocht en gevonden , zitbank ook comfortabel gewoon een mooie relax ruimte voor een aantrekkelijke prijs , voor herhaling vatbaar . En locatie makkelijk te vinden en privé parkeer plekken

Uitstekende locatie

Rustige en luxe locatie

Ongekende luxe

Ik en mijn partner zijn wel wat luxe gewend. Maar dit is echt van een nieuw level. Vanaf de ontvangst tot aan het einde hebben we optimaal genoten! We gaan zeker terugkomen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooi gelegen in het buitengebied van Brabant. Je komt terecht in een oase van rust en luxe. Zeker waard om het nog eens te boeken!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie, erg netjes ingericht en alles werd van te voren duidelijk uitgelegd dus niks op aan te merken.

Heerlijk huisje

Heerlijk privé plekje. De eigenaar laat je je welkom voelen. Schitterend rond bed.

Geweldige accommodatie

Jammer van de niet werkende code Hopelijk volgende keer ( zeker !) beter

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ontspannen in een leuke setting!

Heerlijk genoten van de faciliteiten! Overdekt zwembad en jacuzzi dus ondanks een beetje regen geen probleem om ze toch te gebruiken. Vriendelijk en behulpzame gastvrouw. Goed uitgelegd/geholpen. Rustige omgeving en supermooi ingericht. Helemaal tot rust gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Fijne luxe discrete plek

Fijne ontvangst door gastvrouw Marian, alles is aanwezig voor een fijn verblijf. Mooie en rustige plek, luxueus ingericht en van alle gemakken voorzien. Toplocatie!

Weinig privacy

Kamer is ok, locatie is goed, WEINIG PRIVACY.

Helemaal top was het

Dit was onze eerste keer daar, maar wekrelijk een heerlijke ervaring,super georganiseerd en heerlijk verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar, het waren moenten om nooit te vergeten.

Top locatie

Echt een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gastvrouw is zeer vriendelijk. Bubblebad werkt perfect, hygiëne, zeer romantisch en gezellig kamer. Privacy is gegarandeerd. We hebben genoten.

Uitstekend!!!

Gastheer echt zeer vriendelijk. Bubblebad, grotebed, hygiëne, zeer romantisch en gezellig kamer. We komen zeker terug!

Een heerlijke middag

De ontvangst was zeer hartelijk en de rondleiding duidelijk. De faciliteiten waren prima in orde en schoon. Alleen de jacuzzi was een beetje te heet maar door de bubbels koelde dat na enige tijd weer af. Verder is het gewoon heerlijk om zo'n grote ruimte ter beschikking te hebben, tis bijna een speeltuin voor volwassenen. Ik zou hier dan ook graag eens met 6 of 8 mensen komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk thuis, weg van huis.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige, mooie, schone en luxe accommodatie

Het was echt genieten van alle faciliteiten. Ff ontvangt was prettig en vriendelijk De locatie goed bereikbaar Voldoende privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer netjes en schoon en vriendelijke verhuurder

Het appartement is netjes en zeer schoon. Prima locatie en heel privé. De verhuurder is vriendelijk. Was erg warm zonder airco, maar dat is te overzien. Zeker iets om vaker te boeken in die regio.

Absoluut een aanrader

Het was hygiënisch, zeer discreet . Perfect . Ik wil eigenlijk geen review schrijven . De reden is dat wil ik weer reserveren het volgeboekt zou zijn . Dit is in een woord : top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben drie uur heerlijk genoten van de prachtige ruimte, de rust en de luxe.

top locatie

Heerlijk ruimte , privacy en schoon

Totale ontspanning

Na een duidelijke rondleiding door de gastvrouw waar de do's en don'ts werden uitgelegd, begon onze super relaxte middag. We kwamen al vrij snel tot de conclusie dat 4 uurtjes veeeel te weinig zijn om alles optimaal te kunnen ervaren. De lokatie biedt veel privacy. Daarnaast nog een 3 tal verschillende sauna's, een spectaculaire 6-8 persoons jacuzzi en een zwembad welke bij mindere weersomstandigheden overdekt kan worden. Alles wordt goed schoon en hygiënisch onderhouden. Kwaliteit straalt er vanaf. Wij komen 200% zeker nog eens terug.

Fijne ervaring

Vriendelijk personeel en goede service. De kamer was ruim en schoon. We hebben genoten. Enige puntje. Zou fijn zijn als de mini bar bij de prijs inzit. Je betaald best veel voor een nachtje. Maar het was het waard.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn