Geweldige

Perfecte locatie schoon vriendelijk .het is helemaal af

Genieten!

Prima locatie om te genieten met een heerlijke regendouche. Kamer niet voorzien van airco, dat zou zeker met warme dagen een pré zijn..

Heerlijke locatie

Zoals altijd tot in de puntjes verzorgd, zeer bedankt , graag tot een volgende keer!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele schoon en netjes alles was goed verzorgd

• Prijs-kwaliteit verhouding

Onveranderd alles piekfijn in orde

Optimale privacy en zeer schoon, evenals onze voorgaande ervaringen. Vriendelijke en discrete gastheer en gastvrouw. Zoals ook door andere bezoekers is opgemerkt, is het bed te laag en veel te zacht. Dit is beslist een aandachtspunt als het om klanttevredenheid en klantenbinding gaat. Gelet op de doelgroep zou voorts een eenvoudige in hoogte verstelbare massagetafel kunnen bijdragen aan het verblijfsgenot en daarmee aan een goede exploitatie.

Echt mooi

Ik heb daar genoten bedde zijn goed. Jaguzzi is lekker

Heerlijk comfortabel

Weer samen met mijn second love heerlijke dag beleefd. Mariska is een aardige fijne gastvrouw die je bij aankomst even begroet en daarna niet meer ziet. wijn en appeltaart laat ze voor je achter.

Prima locatie

Fijne ruimte, veel privacy. Parkeren in de buurt goed en dicht bij de snelweg

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rustige locatie en lekker privé

Meerdere malen geweest. Netjes en hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Duidelijke uitleg van alle faciliteiten. Faciliteiten zien er perfect en schoon uit. Aan alles is gedacht. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Wij komen zeker vaker terug.

Zeer geslaagd

Goed verzorgd, netjes en schoon

Heerlijke relaxte ervaring

We werden vriendelijk ontvangen en kregen een korte rondleiding en uitleg waar nodig. Waarna we gelijk heerlijk op ons effen konden komen en genieten van de schone faciliteiten. De bestelde fruitschaal was rijkelijk gevuld met vers fruit. Een aanrader!

Goed verzorgd netjes

Goed verzorgd netjes ruime kamers perfect

Prachtige accommodatie

Hartelijk ontvangst , drinkjes in de koelkast en wat een heerlijke ruimte om te verblijven. Mooi ingericht, clean, sfeervol en je voelt je er gelijk thuis. Jacuzzi’s makkelijk in gebruik te nemen, sauna’s perfect, dubbele douche heerlijk! Buiten even uitdampen op de schommel bank en dan het bed! Geweldig, heerlijk groot en mooi opgemaakt. Vloer voor de sauna’s kunnen glad worden, slippers mee wellicht handig Het enige nadeel is dat de tijd te snel gaat bij de Eckhoorn.

Top!!!

Alles was zoals de omschrijving en foto’s , heerlijk en ruime kamer om te relaxen, alleen sauna maakte niet goed warm . Jammer kon er geen gebruik van maken . Maar voor de rest echt een aanrader en goede service vriendelijke receptionist.

• Prijs-kwaliteit verhouding

In alle privacy genoten van een superavond

Ideaal dat de deur op afstand geopend kan worden zodat je echt privacy hebt. De locatie is erg mooi en netjes van binnen. Romantisch met allerlei mogelijkheden. Zeker voor herhaling vatbaar

Goed Goed.....

Goed concept. Ga zo door. En ik heb all mijn vrienden verteld. Ik kom gauw weer burten.

Genieten

Eindelijk hadden we weer de kans om heerlijk samen te zijn! Perfecte locatie!

Snel en makkelijk boeken

Boeken gaat snel makkelijk. Mooie schone kamer.

Gezellige gastvrouw

Mijn eerste keer in een SR is goed bevallen. Het was de warmste dag dus zweten. De ruimte is mooi ingericht en voldeed aan de kleine toch nieuwsgierige verwachting.

Zeer goed.

Altijd prettig ontvangt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele leuke,anders dan anders plek

Leuke, goed afgeschermde, buiten locatie. Lekker met jacuzzi, bubbelbad, zwembad (je) ligbedden buiten en een knus bed (in een groot wijnvat ). Fijne gastvrouw, legde alles kort en bondig uit Zeker de moeite waard!

Discreet en voldoende

Leuke locatie en afgelegen. Dit is de tweede keer dat ik daar ben geweest, alleen graag wat discreter ontvangen met… je komt voor de secret room. En het mag beter afgestoft worden. Voor de rest mag niet klagen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een geweldige kamer met alles in huis..alles schoon veel ruimte … ik een word. GEWELDIG

• Prijs-kwaliteit verhouding

Knusse, hygiënische, zeer discrete secret room

Prima lokatie voor discrete ontmoeting

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig mooie spa. Met alles er op en eraan! Echt een aanrader!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn