Perfect ruime locatie met veel privacy

Perfecte ruime locatie met veel privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

heerlijk bed en soepele host

De laatste incheckmogelijkheid is 17.30 voor een verblijf van 3 uren. Wij mochten vanwege onze komst om 19 uur tot 22 uur blijven.

Prachtige plek

Rustige ongeving

Heerlijk

Totale rust in de natuur

Fantastisch!!!

Fantastische locatie. Heerlijk privé. Aan echt alles is gedacht. Meer dan vriendelijk ontvangst. Echt genieten!! Heerlijk ruim bed. Jacuzzi en sauna staan aan en zijn heerlijk warm. Lekker ligbedjes..en nog mooier dan de foto’s. hier wil je echt naar toe

Helemaal top!

Super leuk verblijf gehad voor 3 uren! Goeie beschrijving erbij gekregen om ongestoord en ongezien te genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super vriendelijk ontvangen, top locatie.

Boven verwachting, lekker relaxt ontvangen.

TOP

Alles was gewoon echt super! Het begon aan de telefoon. Heel behulpzaam en vriendelijk, zelfs met mijn 100 vragen. We werden hartelijk ontvangen, de ruimte was superschoon (en ik heb smetvrees) Bali ziet er echt heel leuk uit. Lekker knus. Echt een aanrader. We gaan snel weer boeken!

Top accomodatie

Zoals altijd weer alles prima voor elkaar ,en boven op de kamer een heerlijke ventilator ook heerlijk koel Je ziet me snel weer

Geweldig en heerlijk!!

We kwamen aan en het zag er al heel romantisch uit. Er stond een heerlijke fles bubbels en een plankje met plakjes worst. Alles was netjes schoon en goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Veel ruimte voor avontuur

Heerlijk de ruimte om samen op avontuur gegaan. Kregen van de beheerder een korte uitleg. Zodat wij bij ons volgende bezoek meteen weten hoe wij naar binnen kunnen. Ruim appartement en ziet er netjes uit, hopelijk blijft men dit ook zo houden. Rustige omgeving met veel privacy. De ruimtes zijn schoon, op je blote voeten lopen zonder dat je het idee hebt dat er al dagen niet of gestofzuigd.

Relaxed genieten

Alles aanwezig om in alle rust en privacy te genieten.

Prima locatie

Zeer rustig en alles zag er prima uit. We hebben genoten en komen vast eens terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was super & leuke uitzicht!

Vriendelijk personeel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede service mooie en zeer schone locatie

Goede nette ontvangst, mooie en schone locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie nette kamer. Zekers aanrader. Kom hier vast keer weer

Schoon en goed ontvangen

Goed ontvangen en schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ziet er uitstekend en verschoont uit

Het was zeer een mooi plek en fantastich. Fijn geholpen. Aardige mevrouw en alles netjes uitgelegt. Heerlijk genoten en goed uitgekozen

Heel schoon luxe plek .

Gewoon goed

Het is een prima locatie, je kan last hebben van het voetbalveld, maar daar stoorden wij ons niet aan. Kamer is netjes en schoon. Prijs/kwaliteit is prima. Als ze er snort zijn kan je bellen en dan kom je binnen via het sleutelkastje.

Superrrr

Vriendelijke en aardige personeel…Diamond sauna/Spa is een echte aanrader het is er schoon en netjes jacuzzi lekker op temperatuur precies zoals het hoort…jullie zijn toppers tot gauw

Top!!

Alles ziet er mooi en schoon uit. De sfeer is goed en het is heel Prive. Alles Klopt, zeker een aanrader!!

Toplocatie

Mooie en schone kamer. Met bed, bad douche en een bank precies wat we allemaal nodig hadden! We komen daar zeker nog eens!

Heb genoten !

Heerlijk knusse tuin met voldoende mogelijkheden om een dag te spenderen. Alleen grasmaaier was stuk denk en het zwembad kon wel wat aandacht gebruiken. Verder alles netjes, schoon en netjes. Het barrel lounchbed is echt een topper, Heerlijk zacht en gezellig vol met kussens.

Mooie kamer!

Kamer was lekker warm toen we aankwamen. Erg mooi ingericht en verlicht. Bad/doucheruimte is prachtig en voor bdsm’ers zijn er o.a. handige ringen aan de plafondbalken.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn