Netjes!

Hele mooie locatie, rustig en veel privacy hier komen we zeker vaker terug het is ons goed bevallen

Hele mooie omgeving.

Super vriendelijke vrouw, alles was mooi schoon. Uitgebreide minibar. Heerlijke sauna’s en jacuzzi. Echt prachtig ingericht. Gratis parkeren

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie , mooie kamer , komen zeker nog eens terug . Mvg Richard en Amanda

Heel fijn plekje

Netjes, fijne plek en van alle gemakken voorzien. Ik ga zeker nog een keer terug! Je checkt wel in bij eigenaresse van locatie en zij geeft korte rondleiding. Dus niet 100% anoniem wat voor mij geen probleem was.

Fijn

Afgelegen plek, gelegen in een mooi bos gebied dus erg rustig. Zelf check in wat ook fijn was. Kamer was knus, mooi ingericht. Fijn bed, douche, zeker een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende kamer, nabij centrum. Volgende keer weer. Smart tv op verzoek. Mogelijk

Uitstekende kamer, nabij centrum. Volgende keer weer. Smart tv op verzoek mogelijk.

Fantastisch!

We hebben énorm genoten van de luxe wellness. Alles was tot in de puntjes geregeld en het ziet er echt prachtig uit. Het is nog mooier dan op de foto’s. De host was ook erg vriendelijk! Zeker een aanrader dit.

Zeer Fijne oplossing

Makkelijk te boeken en heel discreet.

Goede kamer

Mooie kamer , schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne, schone en zeer comfortabele accommodatie

Het is altijd goed, maximale privacy. Fijne gastvrouw. Het is ruim, hygiënisch en van alle gemakken voorzien. Bed is heel goed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We zijn er vaker geweest. Dit keer vriendelijk ontvangen door de bewoonster maar wanneer je de voorkeur geeft aan een sleutelcode kan dat ook. Netjes en verzorgd, wij komen er zeker weer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Even in onze eigen bubbel

Wat een fijne plek is dit. Communicatie ging super en locatie was goed te vinden. Eenmaal in de kamer waren we de rest van de wereld vergeten en dat is precies wat we wilde. Aan de kleinste dingen gedacht, dat was erg fijn. Wij komen hier zeker terug.

Veel privacy

Hotelkamer was mooi schoon, hotel was verder leeg dus veel privacy. Wel wat warm, maar dat kan ook aan de activiteiten liggen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Luxe nacht met alles wat het beloofd, enkel wat achterstallig onderhoud.

Wij hadden een volledige nacht met ontbijt geboekt om een nacht in luxe te beleven. Hoewel de kamer alles had wat beloofd was waren er toch een paar puntjes op aan te merken. De saunadeur sloot niet goed af waardoor de kamer al snel 30°C werd, helaas kon de airco hier niet tegenop werken en duurde het erg lang na het uitschakelen van de sauna voor de kamer een beetje aangename temperatuur had. Verder stonk het doucheputje en was het bad niet zo schoon als je zou hopen. De kamer was echter wel compleet en we hebben kunnen genieten van een heerlijke nacht met een heerlijk luxe ontbijtje. Mijn aanbeveling is op voorwaarde dat boven staande punten worden opgelost (lijkt me niet heel moeilijk).

Fijn ontvangst

Het was heerlijk

Geschikt als B&B

Dit huisje is prima geschikt als B&B, maar als secret room is het toch minder geschikt. Eigenaar haalde ons op bij afgesloten hek met een roedel hondjes. Hoezo privacy? De accommodatie is in verhouding met de prijs

Jan

Ondanks een beetje rommelig toch een heel gezellig plekje waar je makkelijk een paar uurtjes door kunt btengen. Sauna, hottub en wirlpool allemaal lekker op temperatuur. Koelkast gevuld, redelijke prijzen. Privacy helemaal OK. Kortom: wij komen nogmaals.

Matig

Alles was schoon Hulpzaam personeel Jacuzzi was veel warmer dan 37 graden. Dus we gingen voor jacuzzi maar helaas geen gebruik van kunnen maken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Eenvoudige schone kamer. Genoeg privacy!

Schone kamer, lekker ruim 2 persoonsbed.

Perfecte middag gehad

Niet lang na ons vorige bezoek wederom een leuke tijd gehad hier. Ditmaal weer kamer 12 gekregen, kleiner dan kamer 10 maar wel een mooier uitzicht en iets ruimere badkamer met een ligbad ipv douche. Kwa privacy, rust en hygiene niets aan te merken, alles zoals altijd in orde. Zie wel bij de kalender dat na begin augustus er bijna geen boekingsmogelijkheden meer zijn??? Zou jammer zijn indien dit zo blijft.

Discreet en uitermate plezierig

Zeer prettig ervaren

Heerlijk genieten

Was super. Alles goed op temperatuur. De foto's geven goed weer hoe het er uit ziet. Zwembad, sauna jacuzi, de tijd vliegt om. Wat al eerder genoemd is, her en der wat beschadigingen. Maar wij hebben er echt van genoten, aanrader.

Prima ruimte

Ik was er al optijd toen de eigenaar al naar buiten kwam kreeg een korte maar duidelijke uitleg over het e.e a verder was het boven heel mooi verlicht en was er vanwege de warmte een ventilator geplaatst . Verder alles top geregeld en een top lokatie Hoop hier snel weer terug te kunnen komen

Prima plek, voldoet gewoon

Goede hotelkamer, waarbij vooral een koffiefaciliteit iets zou toevoegen. Locatie enigszins gehorig, zonder dat dit echt hinderlijk is.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn