Het is redelijk

Het is te klein en geen smart tv

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super fijne avond gehad en mooi ingerichte kamer, vriendelijke verhuurder

Prima bevallen

Deze keer was alles prima in orde. De vorige keer echter niet. Hopelijk was dit een incidentje want de locatie is heerlijk!

• Prijs-kwaliteit verhouding

alles was top voor elkaar

top locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg kleine en warme kamer

Geen fijne ervaring helaas! De kamer was ontzettend. Warm en benauwd, erg klein, geen bad aanwezig , alleen kleine douche Verder wel schoon en rustig

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben het heerlijk gehad

Precies wat we zochten en verwachtte. Even lekker samen zijn in de rust. We komen zeker weer een keer terug

Uitstekend!

Wat een fijne ruimte. Mooi verblijf. Alles aanwezig wat je maar nodig hebt. Mega behulpzame en vriendelijke hostes! Voor herhaling vatbaar.

Super locatie.

Het is nu de derde keer dat wij bij Anneke komen en elke keer weer is het super. De kamers zijn prachtig, schoon, helder. De heerlijke regendouch is geweldig. Al met al een aanrader voor wie nog twijfelachtig is. Ons zie je er de volgende keer weer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel mooie kamer, rest valt tegen

Kamer is heel sfeervol ingericht! Sauna stond alleen niet aan, en stelt ook niet heel veel voor douche is heel laag met 2meter stoot je echt je hoofd

Leuke sfeervolle plek

Netjes en verzorgde locatie met mooi Balinees thema. Fijn dat je anoniem in en uit kunt checken. Het is ook een discrete locatie, al is parkeren op het terrein wel het handigst. Lekker genoten van de IR sauna, douche en andere faciliteiten. Erg relaxt.

Beetje goedkoop

Deuren, bad kranen gammel en zaten los. Bed niet opgemaakt, darkroom sfeer. Vinden het niet romantisch. Grootste voordeel was de privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Great stay, great atmosphere and friendly service, I recommend it.

Great stay, great atmosphere and friendly service, I recommend it.

Superfijne plek

Mooie, ruime kamers met terrasje. Alles schoon en nieuw. Goede service van de front-office.

Helemaal top

Zeer net ontvangst door een hele aardige dame. Prachtige kamer, wat je zeker niet verwacht als je voor de deur staat. Mooie aankleding met leuke attributen Zeer zeker voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie top, hygiëne top, faciliteiten top! Voor herhaling vatbaar! Een aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was zoals gewenst . Zag er allemaal keurig uit en hebben een heerlijke dag gehad . Zeer vriendelijke gastvrouw . Komen hier zeker nog eens terug

Prikkelend en sensueel

De ontvangst was super vriendelijk, alles werd goed uitgelegd en we hebben een heerlijke nacht gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super locatie.Privacy top. Alles schoon, netjes en duidelijk. Zeer vriendelijke knappe gastvrouw ook nog!

Mooie plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker rustig en fijn genoten

Fijne locatie, lekker rustig vandaag. Weet niet hoe het is met drukte? Fijne kamer, bed prima. Ook de douche is erg fijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rust, privacy en prima faciliteiten

Wat een heerlijk plekje! Afgelopen zondag hier een middag mogen vertoeven en genoten van de omgeving, de (schone) faciliteiten en de bubbels die klaarstonden. Vriendelijke gastvrouw die alles uitlegt daarna heb je een heerlijke tijd voor elkaar. Prima jacuzzi, infrarood sauna en een gewone sauna. Ook top is het feit dat je een ruim echt bed hebt, gewoon met lakens en kussens en niet zoals heel vaak een plastic-achtige loungebank. Dit alles maakt het echt helemaal af. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Verrassende ontdekking

Een welbestede zondagmiddag in een verrassende ambiance, zo zou je deze secret room kunnen noemen. Bij aankomst keurig ontvangen, direct door naar ons verblijf, duidelijke uitleg gehad over gebruik van de jacuzzi, stoombad sauna enz. Direct een handdoekpakket en waterpijp erbij bestelt, en toen begon onze zondagmiddag. Héérlijk groot zwembad met schommel, mooie dimbare verlichting, bijzonder veel ruimte ter beschikking! Goede sauna, stoombad niet gebruikt, jacuzzi ook fijn, en een groot hemelbed!!! De tijd vliegt voorbij, absolute aanrader! Wij gaan er vaker gebruik van maken! P+B

Heerlijke dag gehad

Heerlijk ontspannende dagje gehad

Te klein, te benauwd

De ruimte vonden wij erg klein en benauwd. Na afloop geen mogelijkheid om iets meer licht te maken, behalve met de spiegel. Ook geen stopcontact voor een Föhn. Ook geen rustbed (wel verwacht, maar blijkbaar niet goed gekeken op de site). Deur kon ook niet op slot. Iedereen kon zo naar binnen. Geen andere uitgang. Wèl badjassen, géén slippers.

Super locatie

Bij aankomst een korte maar duidelijke rondleiding gehad van de gastvrouw die netjes op tijd aanwezig was. Alles zag er netjes en goed onderhouden uit. Het is een royale ruimte die voorzien is van alle benodigde gemakken. We zouden hier graag nog eens terugkomen!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn