Super leuke mooie Spa en vooral heel hygiënisch

We werden super lief ontvangen Echt een topper Larissa Ik was samen met mijn nicht we bestelde hapjes en dat was ook heerlijk Wij hebben genoten ! En komen zeker weer terug groetjes Rox en maris

Mooie locatie!

Locatie is mooi gelegen, goede parkeergelegenheid. Kamer van alle gemakken voorzien!

Herhaling vatbaar

Alles goed geregeld en werd netjes ontvangen door de gastvrouw.

Zeer teleurgesteld

Ik had een tijdslot gereserveerd, kreeg geen bevestiging, werd pas na begintijd gebeld dat die gereserveerde tijdslot niet kon. Locatie was 75 km rijden en dan moest ik nog 1,5 uur wachten voordat de verhuurder op locatie zou zijn. En dan nog eens 10 min later in de spa dan de starttijd. Ik hoop dat er op een manier iets gecompenseerd wordt...

Heerlijk ontspannen

Heerlijke middag gehad in een gloednieuw en zeer recent geopende prive wellness. Hele vriendelijke eigenaren. Zeker de moeite waard! Aantal verbetertips: - maak het afstapje bij de jacuzzi beter zichtbaar/veiliger. Als je net uit de sauna of stoombad komt zie je deze snel over het hoofd en kan je je ernstig bezeren. -warme douche duurt heel lang voordat die op temperatuur is. Onduidelijke welke stand nou warm is. - zorg voor een veilige vluchtweg in geval van nood.

Prima geregeld

Voor een belangrijke meeting een ochtend een kamer geboekt via secret rooms. Het boeken ging probleemloos en de bevestiging volgde snel genoeg. Een kleine aanpassing rechtstreeks via het hotel ging eveneens goed. Parkeren en toegang voor mezelf en zelfstandig reizende gast ging probleemloos. Kamer was prima en ook uitchecken zonder problemen. Beetje saaie recensie zo maar het is allemaal prima verlopen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie en schone kamer met ruime faciliteiten

Doet wat het beloofd en heel aardige en discrete gastvrouw. Voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Samen alleen op de wereld!

Bij binnenkomst wordt je altijd ontvangen door de vrolijke dame, daarna doe je de deur van deze heerlijk Spa in Stolwijk dicht en je bent samen alleen op de wereld. Super schoon, alles lekker op temperatuur, niets kapot en wat een mooie inrichting! HEERLIJK!! Afgelopen vrijdag geweest en nu alweer zin! Tot snel! Sonja

Heel mooi

Heel schoon mooi plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ochtend in fijn huisje

Het is een super fijn huisje

Prima locatie

Wat niet plezierig is dat er niet een groot bed is maar een gleuf is.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lag goed op de route, prima kamer

fantastisch!!! geweldig mooie locatie

heerlijk genoten op deze prachtige locatie

Dikke 10, geweldige spa

Zeer vriendelijke gastheer ontving ons, en legde alles netjes uit.. de spa is echt helemaal top, lekker luxe, en alles goed schoon. Wij hebben een overnachting gedaan. Pluspunt vind ik het late uitchecken van 12.00

Erg fijn

Schoon en discreet

Goed toeven, als je aankomt denk je: uhhh..ja... maar bij het naar binnen gaan is het super!! En je hebt veel privacy!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn anoniem, kamer op industrie terrein

Deur wordt geopend op afstand dat is natuurlijk fijn anoniem. Kamer is sober, kartonnen bekertjes om koffie/thee uit te drinken. 1 handdoek pp, en dan niet lekker zacht maar gedroogd aan de waslijn (Wel milieubewust zo'n harde handdoek maar niet prettig vonden wij) 25 euro betalen voor een opgemaakt bed, waar het hoeslaken steeds los schoot. In de douche geen afdekking van het afvoerputje dus een gat met kans op bezeren. Lekkage op de trap van ws de douche???? Whirlpool prima. Er is veel moois van de kamer te maken, maar voor nu geen aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Altijd alles perfect in orde

De uiterst vriendelijke en discrete eigenaren zorgen er iedere keer weer voor dat alles tot in de puntjes in orde is.

Geniaal

Goed kom graag weer

Gewoon goed schoon netjes

Heerlijke middag gehad

Pluspunten: zwembad, bubbelbad en sauna waren al goed op temperatuur toen we aankwamen. We hebben dan ook echt gebruik kunnen maken van de faciliteiten in de paar uren die we hadden geboekt. De kamer is niet van buiten te bereiken, behalve met een pincode. Aandachtspunten: uitleg van alles was in het Engels. Wij redden ons daar prima mee, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. De kamer is erg donker. Verwacht geen daglicht. Het was er ook behoorlijk warm en vochtig. Zoals ook in een andere review te lezen viel: sommige dingen zijn niet zo mooi afgewerkt.

Sensationeel

Mooie locatie...erg netjes en schoon.

Mooie kamer!

Alles wat beloofd was, was aanwezig. Kamer zag er goed en netjes uit. Vriendelijke dame bij de receptie. Veel privacy. Al met al een succes! Tot de volgende keer!

Dicreet

Heel erg fijne kamer