Super schone en nette kamer. Heerlijk genoten van het bubbelbad en de sauna. Was voor ons al aangezet toen we in checkte. We zijn nog even heerlijk de kroeg in gedoken op loop afstand en daarna genoten in de kamer! Voor herhaling vatbaar

Prima rustig discreet

Prima locatie, rustig en discreet Aandachtspunten: stofzuigen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super relaxed net een mini vakantie

Prachtige ruimte , heel schoon en lieve mensen bij binnenkomst , ik kom hier zeker weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie en luxe locatie

Goede ontvangst met heldere uitleg. Mooie luxe locatie waar je helaas met een paar uurtjes, zoals wij daar waren, niet genoeg tijd hebt om van alles gebruik te maken en te genieten. Jammer dat je voor gebruik bed extra moet betalen en de handdoeken/ badjas maar alles bij elkaar mooie stijlvolle ruimtes

Wat een top kamer

Aangekomen last moment toch nog de kamer mooi romantisch versierd goed uitleg gekregen van mevrouw en heerlijk schoon prijs en kwaliteit 10+ alleen 1 minpuntje maar de ijsmachine deed het niet maar daar kan ik best mee leven verder echt top top zeker voor herhaling vatbaar

Super geweldig

Wat een super geweldige ruimte echt enorm groot. Zo discreet schoon echt een dikke 10 voor eigenaresse!! We komen snel weer terug om te genieten van de oase van rust.

Super geregeld

Heel goed en hygiënisch.en vooral privacy top. Heel aardig en vriendelijk personeel. Ga er vaker terug komen

Meer kijk op hygienne

Hartelijke vrouw, Er mag wel beter schoon gemaakt worden. De spinnenwebben zaten in de hoeken van de kamer, de wc was niet schoon en geen wc papier. Shampoo voor je lichaam was aanwezig maar niet voor je haren.. Dat vind ik nog niet zo erg! Het ergste is de spinnenwebben en het stof wat er lag! Dat komt niet over als een goede hygiëne en dat voor 159,- euro. Bij aankomst ziet de voordeur waar je binnen komt er niet uit, of je in een krottenwijk komt. Vol met poep voor de deur. Entree is niet aantrekkelijk, waardoor je meteen denkt wat kom ik hier doen. Vriendelijke vrouw, maar puur uitstraling en hygiëne mag beter.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Als je echt los wilt gaan

Eerder geweest voor de andere ruimte en de gastheer liet deze ruimte zien en deze ruimte gekozen ipv de geboekte (ook mooie maar kleinere ruimte). Zoals ik in de titel al schreef: 'Als je echt los wilt gaan' ... Een geweldige ruimte om met een aantal stellen te verblijven, maar ook met z'n tweeën is het genieten! Super ruim, geweldige geluidsinstallatie, bar, danspaal, verlichting, jacuzzi, iemand schreef het al eerder, ijsblokjes machine... (overigens mag deze wel gecontroleerd worden, want maakt te veel lawaai (is dus op te lossen door verhuurders, en mijn inschatting is dat ze dat zeker doen) Plus: zeer ruim, schoon, privacy 100%, foto's liegen niet (dat zie je wel eens anders, foto's genomen met groothoeklenzen), Min: Persoonlijk graag meer dan twee handdoeken p.p. voor een verblijf van 5 uur (jacuzzi en douche), koelkasten 'bar' waren op slot, we hadden wat fruit en andere zaken mee en hadden we graag in koeling gehad (we hadden de ijsblokjes machine, dus op te lossen maar toch), prima douche, maar even uitvogelen hoe een en ander werkt..... (gebruiksaanwijzing?) Al met al, we definately will be back! A

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige manier om je second love te ontmoeten

Werkt prima, ik heb het idee dat er ook steeds meer secret homes bijkomen

Heerlijk

Het was weer een heerlijke dag, de kamer de faciliteiten waren weer top. Heerlijke privacy, zeer netjes en hygiënisch.

Mooie kamer!

Mooie kamer, alles was piekfijn in orde

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke plek om even uit het hier en nu te stappen

Auto kan je makkelijk parkeren. Fijn en direct contact met eigenaar. Kamer is van alle gemakken voorzien. Fijn bed, mooie verlichting. Airco. Koelkastje met drinken waar je gebruik van mag maken , gratis. Genoeg badlakens. Heerlijke douche. Alleen vloer toilet vonden wij wat koud maar dat is ook echt het enige! Komen hier vast nog wel een keertje terug

Super locatie

Netjes, schoon, sfeervol en discreet.

Helemaal top aanrader

Was daar voor het eerst. Mocht je vragen hebben. Kun je de eigen bellen. Is zeer behulpzaam. Privacy is helemaal top. Niets mis mee. Sauna stond al aan bij binnen komst. Gewoon geweldig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes, ruim, schoon, fijne sfeer

Een fijne plek om even samen te vertoeven. Ontvangst was heel netjes en vriendelijk.

netje hygiene goed

nette schoon verblijf veel privacy

Mooie complete kamer

Mooie kamer met royaal groot bad. Alles netjes en schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer fijne plek met een super gastvrije gastvrouw.

Correcte reservering en duidelijk

Reserveren ging snel en duidelijk, Accomodatie schoon en ruim , geen douche maar is bekend, We hebben er een fijne tijd gehad . Duidelijk iets om vaker te doen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het bed en de douche was oke

Het binnen komen en de gangen etc zijn zeer sober.

Een goeie spa.

De spa was goed. Alleen de jacuzzi was koud. Maar voor de rest was alles top.

Keurige kamer

Nette ruimte, heel privé, makkelijk te vinden. Prachtige omgeving. Een aanrader!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zalige plek waar we optimaal van en met elkaar kunnen genieten.

Mooie lokatie, van alle gemakken voorzien. Schoon en fris.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Supermooi appartement. Van alle gemakken voorzien! Een dikke aanrader!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn