Geweldig naar mijn zin gehad

Keurig ontvangst door een prettige dame, welkomstdrankje en goede uitleg van alle faciliteiten. Alles keurig voor elkaar, schoon en hygiënisch. Voor herhaling vatbaar!

Leuke discrete locatie

Heel leuke en mooie locatie. Heel discreet. De gastheer is erg aardig en flexibel. Ik ga hier vast nog een keer terug komen.

Comfortabel

Prettige locatie! Weinig privacy, omdat het anoniem inchecken niet meer kan!

Een verborgen parel!

Wij hadden 2 uur geboekt en hebben enorm genoten. De suite die wij hadden was voorzien van een tweepersoons bubbelbad en de verlichting van de kamer kon in diverse kleuren en felheid ingesteld worden. Erg vriendelijk ontvangen. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Knus relaxen in een mooie tuin!

Mooie ervaring, mooie jacuzzi ruim en een erg Knusse sauna in de tuin.

Gewoon hoe

Schoon netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker adres voor fijne intimiteit

Vriendelijk personeel Netjes Prima faciliteiten

Een idyllische plek

Een prachtige bosrijke omgeving met een mooie tuin, heerlijk terras en een prettig huisje, van alle gemakken voorzien en met optimale privacy. Ik kan het van harte aanbevelen!

Netjes, prive, top!

Hele nette ruime kamer. Heel schoon. Lekker douche. En met een code naar binnen. Ideaal!

Super mooi

We hebben een super verblijf gehad. Hele lieve gastvrouw en alles tot in de puntjes geregeld.

Meer als super

Zeer fijne lokatie , alles keurig en schoon. Prettige uitleg en echt voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gastvrij, super netjes, sfeervol en heerlijke luxe!

Hier samen een heerlijke tijd gehad. Gastdame was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Voelde ons erg welkom. Alles erg modern en super netjes! Had door de foto's best hoge verwachtingen en die werden overtroffen. Komen hier zeker weer voor een langere periode. Hier echt genoten en even helemaal weg uit het dagelijkse leven. Groetjes C & E

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was geweldig. Verzorgd en netjes. Eigenaar verleende goeie services.

Karig

Karig, hadden meer voor die prijs verwacht. Bedden zijn hard, geen handdoeken. Water van het zwembad is koud en het bubbelbad daarentegen veel te heet. Geen tv aanwezig. Sauna kon je niet normaal zitten was ook veel te heet en lastig zelf in te stellen naar een andere temperatuur. Verder is het erg gehorig. Ik heb betere gezien voor minder dan deze prijs!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch mooie plek, voorzien van hetgeen we zochten

Hele mooie ruimte en zeer schoon. Enige minpunt is het bed, wat naar onze mening te zacht naar het midden is, waardoor een "kuil" ontstaat.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede communicatie vooraf ons verblijf. Bij ontvangst werd alles duidelijk uitgelegd en wat te doen bij problemen etc. Zeker een aanrader en kom vaker terug!

Relaxed

Netjes , sfeervol en fijne plek om even samen je alleen op de wereld te voelen. Helaas jammer dat het bad buiten gebruik was en het bed twee losse matrassen heeft, dit is smakelijk te verhelpen met een topper .

Mooie locatie

Goed ontvangen. Locatie is lastig te vinden via Google maps

In een woord “geweldig”

Netjes, schoon, fijn!

Leuke lokatie, schoon, netjes, flexibele gastvrijheid. Wij hebben er heerlijk vertoefd!

Geweldig.!

Alles schoon en netjes verzorgt. Super gastvrouw. Vriendelijk. Compleet naar wens!

Prima kamer

Netjes goed uit gerust en prima gastheer. Alleen jammer dat er geen douche/ badkamer is. Kan ik iedereen aanraden

Uitmuntend

Perfecte lokatie voor intimiteit

Nette kamer met verbeterpunten

De kamer was mooi, bad was niks. Kranen lekten aan alle kanten en water spoot omhoog. De vloer veerde mee..

Atoomweg 12

1627LE Hoorn